8 djelotvornih vježbi za uklanjanje podbratka i bora na vratu

0
3131

Kako bi naše tijelo uvijek ostalo mlado i zategnuto, potrebna je pravilna prehrana i fizička aktivnost.

300×250 centar text-39

Ova činjenica važi i za naše lice, jer s godinama ono gubi svoju elastičnost i ljepotu, prenosi uspesnazena.com.

Zato objavljujemo kompleks najboljih vježbi, koje će, po mišljenju liječnika, pomoći vašem licu da ostane mlado i zategnuto dugo godina.

1. Zagrijavamo mišiće

Kao i bilo koja druga vježba, morat ćete zagrijati mišiće lica. U ovom slučaju, pomaknite donju vilicu prema naprijed, a zatim s jedne strane na drugu.

Svi pokreti trebaju biti glatki, obavljajte ih bez  naglih trzaja.

2. Glava prema naprijed

Otvorite usta i okrećite donju usnu preko donjih zubi. Zamislite da morate pokupiti vodu donjom vilicom. Pomjerajte glavu prema dole u zamahu i zatvorite usta dok podižete glavu.

Dok izvodite ovu vježbu, pobrinite se da su vam kutovi usana opušteni.

3. Dodirnite nos

Dupla brada je povezana s mišićima jezika. Zbog toga je važno zategnuti je. Isplazite jezik koliko god možete i pokušajte dodirnuti nos vrhom jezika.

Usne bi vam trebale biti opuštene.

300×250 centar text-39

4. Savršeno ovalno lice

Ako želite povratiti oblik lica kao kada ste bili mladi, pratite sljedeću vježbu: okrenite glavu na lijevu stranu, povucite vilicu prema naprijed, naprežući mišiće vrata.

Trebali bi osjetiti kako se mišići na lijevoj strani vrata zatežu. Zatim okrenite glavu na drugu stranu i ponovite vježbu.

5. „Poljubac žirafe“

Zamislite da ljubite žirafu. Podignite lice i gledajte u plafon. Blago pomaknite donju vilicu prema naprijed i napućite usta kao da ćete poljubiti nekoga.

Ako izvodite ovu vježbu pravilno, trebali bi osjetiti jaku tenziju u vašem vratu.

6. Otpor

Za ovu vježbu je potrebno stegnuti šake i staviti ih točno ispod brade. Zatim lagano pomičite donju vilicu prema šakama, zatežući mišiće koji pružaju otpor.

Polako povećavajte napor i kada dostignete maksimum, držite 3 sekunde.

7. Osmijeh

Stisnite zube sa zatvorenim ustima i zatim pokušajte raširiti kutove usana koliko god možete. Zatim gurnite jezik prema tvrdom nepcu, postepeno povećavajući silu. Ako osjećate jaku napetost u mišićima brade, onda izvodite vježbu pravilno.

Zadržite ovaj osjećaj napetosti 5 sekundi i nakon toga opustite još 5 sekundi.

300×250 centar text-39

8. Napuhani obrazi

Udahnite duboko i napunite usta zrakom. Zatvorite usta i napušite obraze. Zatim pritisnite dlanove na obraze i osjetite tenziju u mišićima.

Držite 3-5 sekundi i ponovite 5-6 puta.

uspesnazena.com

PODIJELI
Prethodna objavaRazočarani ste ljudima? Evo kako prevladati ovu vrste mentalne blokade
Slijedeća objavaTjedni horoskop od 03.4.-09.4.: Najsretniji znakovi će biti Ovan, Vodenjak i Škorpion!
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here