9 aktivnosti koje će vam donijeti duži život

0
3833
Designed by Freepik

Responsive text-52 horizontal



UCLA biolozi su pronašli gen koji može usporiti proces starenja u cijelom tijelu, kada je aktiviran u određenim tjelesnim procesima. Dok su proučavali voćne mušice, ovi znanstvenici su aktivirali gen poznat kao AMPK koji je važan energetski senzor u stanicama i koji se aktivira kada je nivo energije u stanicama nizak. “AMPK protein je pokazatelj i davaoc energije koji održava homeostatsku energiju stanica”, kaže D. Grahame Hardie.

U toj studiji su znanstvenici primjetili kako povećana količina AMPK u tijelu voćnih mušica povećava njihovu dužinu života za oko 30 posto. To znači da one žive oko 8 tjedana umjesto prosječnih 6. To znači i kako bi prosječna osoba koji živi skoro 80 godina živjela 104 godine.

Ono što je zanimljivo je kako su voćne mušice ne samo živjele duže već su bile i zdravije. Zamislite ako bi ovu genetsku tehniku primjenili na nekoj osobi koja bi trebala živjeti preko 100 godina? Postoji jedna grupa ljudi, koji su poznati kao Centenarians ili stogodišnjaci. Životni vijek im je trajao preko sto godina. Pronašli smo kratki dokumentarni film o dvojici stogodišnjaka sa Spice Mountains u jugo-zapadnoj Indiji koji su živjeli preko 110 godina. Pogledajte ga!

Ako vam je video bio zanimljiv, imamo još jednu vijest za vas. Postoje glasine kako je jedan čovjek u Kini živio oko 250 godina. Li Ching Yuen je bio travar koji je prakticirao Qigong i rekao je kako je njegova tajna dugovječnosti posjedovanje sljedećih osobina:

  • Imati miran um
  • Sjediti poput kornjače
  • Živahno hodati poput goluba
  • Spavati kao pas

Kao dodatak ovoj listi, evo i 9 aktivnosti koje su povezane s dužim životom.

160×600 text-47 lijevo

1. Biti duhovan

Imati nekakvu vrstu duhovne prakse ili vjere se povezuje s dužim životom. Ne trebate biti određene religije ili čak vjerovati u Boga kako bi spadali u ovu kategoriju. Imati poštovanje prema životu i vjerovati u nešto iznad nas samih je dovoljno kako bi uživali u dobrobitima dužeg života.

2. Znanje o iscjeljivanju

Kao što ste vidjeli u videu, oba stogodišnjaka su bila poznata po svom znanju i mogućnosti iscjeljivanja ljudi. Možda znanje o iscjeljivanju nije namijenjeno samo nama. Možda će znanost pronaći iskru dugovječnosti u ljudima koji pomažu drugima otkloniti bol.

3. Biti pozitivan

Zadovoljstvo, smijeh i dobar pogled na život su važni za održavanje vaše mladosti. Nasmijte se svaki dan i pronađite načine da se okružite sretnim ljudima i aktivnostima koje vas usrećuju. Ako planirate dug život, bolje će biti ako je to također i sretan život.

4. Zdrava dijeta

Oba stogodišnjaka su imali jedinstvene dijete. Analize su pokazale kako treba barem udvostručiti količinu voća i povrća koje jedete svaki dan ako želite živjeti duže. Održavati alkalnu dijetu može obnoviti vaše tijelo i otežati bolestima da vas zgrabe! (Ako znate engleski, kliknite na ovu kartu kako bi vidjeli vodič o zdravoj prehrani!)

5. Pronađite kreativne hobije

Hobiji koji su povezani s vašom maštom su važni za održavanje zdravlja uma. Glazba, umjetnost, zamišljanje, učenje i sport su sve lijepi primjeri onog što možemo nastaviti raditi kada smo stariji. Pomažu u širenju razmišljanja, a priznajmo, nitko i ne želi umrijeti od dosade.

6. Budite društveni

Izgleda kako žene žive duže od muškaraca jer općenito imaju uspostavljeni društveni ritam. Imati prijatelje s kojima možemo podijeliti iskustva i sjećanja bi mogla biti tajna ne samo za duži život već i motiv za nastavak života. Pokazalo se kako će ljudi koji se ne ožene ili nemaju partnera kojeg vole vjerojatnije umrijeti od neke srčane bolesti.

7. Budite povezani s prirodom

Oba primjera koja smo pokazali su imali jaku povezanost s prirodom i veliko poštovanje za nju. Održati naš planet zdravim je važno kako bi i mi ostali zdravi. Ako uništimo izvore svježe vode, hrane i zraka, kako možemo očekivati dug život? Hodati bos i biti povezan sa zemljom na taj način je isto tako povezano sa zdravijim i dužim životom!

8. Budite aktivni

Ustanite se i pokrenite se nakon čitanja ovog članka jer su istraživanja pokazala kako duže sjedenje stavlja osobu u rizik kraćeg života i drugih zdravstvenih problema. Istraživanje iz 2011. godine pokazuje da svaki put kada sjedimo jedan sat i gledamo televiziju, nakon 25. godine života, smanjujemo svoj životni vijek za 22 minute!

300×250 centar text-39

9. Provodite vrijeme s mladima

Provođenje vremena s djecom, pričajući priče, igrajući se i prisjećajući se kakav je život bio kada ste bili mladi pomaže zadržati duh mladosti. Dokazano je kako žene koje imaju djecu u svojim 40-ima žive duže. Djeca nas puno uče kako možemo biti ispunjeniji i sretni u životu.

Postoji puno primjera ljudi koji žive duže i zdravije. Vjerovatno je najveća tajna početi što prije slušati starije ljude koji su iskusniji. Ako ništa drugo, barem će oni živjeti duže. A možda nas mogu naučiti kako uživati u životu sada i bolje se brinuti o našim tijelima i umovima. Možda je vrijeme za zastati na trenutak i pomirisati ruže…

Hvala vam na čitanju…

Kirsten / thespiritscience.net

PODIJELI
Prethodna objavaKako postići obiteljski sklad: Blizancu uvijek odgovorite na njegova neobična pitanja, pred Djevicom nikad ne pokazujte nervozu!
Slijedeća objavaOd kada puštam druge da su pobjednici, imam svoj mir
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here