Widget not in any sidebars

Istraživanja su pokazala kako su ljudi, bez obzira na dob, povodljivi.

Ukoliko više djelatnika firme u kojoj radite vozi određeni tip auta, veća je vjerojatnost da ćete se i vi odlučiti na kupnju upravo takve marke automobila.

Organiziranje slobodnog vremena također je podložno utjecajima okoline. Odabir aktivnosti najčešće se odvija tako da se pridružujemo yoga/fitness/jezičnoj grupi o kojoj smo čuli preko poznanika/prijatelja.

Podložni smo utjecajima sa svih strana; knjige koje čitamo, muzika koju slušamo, radio-televizijski program koji slušamo/gledamo.

Postoje teorije kako je svaki pojedinac prosjek onih petero ljudi s kojima provodi najviše vremena.

Koliko su u tom slučaju naše želje ili naša mišljenja o određenoj temi naša?

Na dnevnoj bazi upijamo informacije iz vlastite okoline, te iz toga proizlazi kako je uz odluke koje donosimo (samostalno ili uz pomoć drugih) jednako bitno selektirati ljude koje puštamo u svoj životni prostor. Na taj način ciljano filtriramo okolinu koja će svjesno ili nesvjesno utjecati na naše donošenje odluka te samim time oblikovati kvalitetu našeg života (hrana, odjeća, posao, putovanja, životni stil).

Zrelost pojedinca, količina informacija kojima raspolaže te iskustvo utječu na smjer životnih odluka.

Da bi naše želje postale više NAŠE, potrebno je educirati se, osvijestiti činjenice te u što većoj mjeri upoznati samoga sebe.

Sandra Sabjan, facebook.com/sandra.sabjan

atma.hr – 39

atma.hr – 39