Foto: stocksnap.io
160×600 text-47 lijevo

Dok jadikovanje povremeno može djelovati  katarzično, nemojte podcjenjivati ​​utjecaj koji može imati na vašu dobrobit – i na dobrobit drugih.

Čak i kad mislimo da opravdano izražavamo nezadovoljstvo i pronalazimo greške, stvaramo zaraznu negativnu energiju koja smanjuje našu vibracijsku frekvenciju.

Budući da Zakon privlačenja zahtijeva da se usredotočimo na obilje, a ne na nedostatak, sve na što se žalimo, smanjuje naš potencijal da manifestiramo ono što stvarno želimo od života, piše portal The law of attraction.

Međutim, s obzirom na to da temeljna ljudska priroda ima potrebu žaliti se, moramo uložiti malo napora ako želimo promijeniti ovu kontraproduktivnu tendenciju.

Postavite si izazov i provedite puna 24 sata bez jadikovanja i primijetite pozitivnu razliku koja će se stvoriti!

Evo 11 savjeta koji će vam pomoći da to napravite prvog dana.

1. Potražite rješenje

Kada se na vašem putu iznenada pojavi prepreka, duboko udahnite i odlučite potražiti rješenje umjesto da jadikujete zbog problema.

Čak i samo pet minuta provedenih u kreativnom razmišljanju dovest će vas do produktivnog razmišljanja i odmaknut ćete svoj fokus od onoga što je krenulo naopako i shvatit ćete kako možete ispraviti stvari.

2. Nezadovoljstvo kanalizirajte kroz tjelesnu aktivnost

Kad osjetite želju da se počnete žaliti, pokušajte se baviti nekom fizičkom aktivnošću kako biste otpustili tu negativnu energiju i pretvorili je u nešto što je dobro za vaše tijelo.

Na primjer, trčite najbrže što možete deset minuta, otiđite na sat aerobika ili plešite na uzbudljivu glazbu koja mijenja raspoloženje.

3. Prakticirajte biti suosjećajni prema sebi

Odupiranje potrebi da se žalite zahtijeva održavanje dobrog raspoloženja većim dijelom vremena, a to je vrlo teško učiniti ako ste skloni samokritici.

Gledajte na sebe kroz prizmu tople, opraštajuće svjetlosti – kao nekoga tko može pogriješiti, a zatim može nešto naučiti iz toga.

Također, isti stav zadržite i prema drugima i osjećat ćete mnogo manje iskušenje da se žalite njima ili da se žalite nekome na njih.

160×600 text-47 lijevo

4. Opustite se

Nije važno samo zauzeti samilosnu perspektivu prema sebi – jednako je važno odrediti razdoblja u kojima ćete smanjiti stres.

Negativna ponašanja pojavljuju se mnogo češće kad smo preopterećeni pa se zapitajte kada možete odvojiti vrijeme koje će biti rezervirano samo za vas. U to vrijeme bavite se stvarima koje čine da se osjećate smireno.

5. Preoblikujte problem

Razmislite o tome na što se želite žaliti i prisilite mozak da to razmotri na drugačiji način.

Dakle, ako se želite žaliti zbog toga što je netko otkazao sastanak s vama, možete to preoblikovati u: “Sada imam slobodan sat za čitanje knjige” ili “Možda ćemo više toga učiniti kad se nađemo sljedeći tjedan“.

6. Održavajte granice između vas i drugih

Često imamo želju za jadikovanjem zbog toga što dopuštamo da drugi ljudi utječu na naše raspoloženje.

Ali to je izbor – razmišljajte o tome kako možete spriječiti da negativnost drugih ljudi ulazi u vaš privatni prostor. Na primjer, možete pokušati s afirmacijama, na primjer: “Nevolje ove osobe nisu moje” ili “Drugi nemaju moć da pokvare moje raspoloženje”.

7. Prakticirajte razmotriti različite perspektive

Kada se poželite žaliti na nekoga drugoga, budite namjerno suosjećajni, stavite se u situaciju te osobe i shvatite zašto se ona ponaša na taj način.

Ovaj pristup bez osuđivanja povećava prihvaćanje i razumijevanje, a može biti vrlo učinkovit u smirivanju želje za jadanjem.

8. Brojite dobre stvari

Kada osjetite da se pojavljuje nova želja za jadanjem, jedan od najboljih načina da je prisilno raspršite je ciljano izvršiti brz popis stvari s kojima ste zadovoljni.

Možete sve to učiniti zanimljivim na način da jedan put nabrojite stvari koje vas vesele, a drugi put se možete usredotočiti na pet stvari koje vas čine ponosnim.

160×600 text-47 lijevo

9. Posvetite se svojim fizičkim potrebama

U nekim slučajevima, želja za jadikovanjem ne javlja se zbog stvari koje se događaju u vanjskom svijetu, nego zbog toga što fizički niste dobro. Na primjer, možda niste danas dovoljno jeli, možda ste dehidrirani ili ste možda nedovoljno spavali.

Kritički razmotrite kako postupate s vašim tijelom i detektirajte područja koja trebate poboljšati.

10. Budite ljubazni

Također se možete boriti protiv navike prigovaranja tako što ćete redovito obavljati lijepe stvari za druge.

Male geste, iskrene pohvale i zamišljene usluge mogu značajno utjecati na ljude, a zahvalnost koju dobivate kao odgovor pomoći će vam da vidite dobro na svijetu.

11. Dajte konstruktivne povratne informacije

Konačno, valja istaknuti da ponekad možemo zamijeniti jadikovanje konstruktivnom kritikom.

Ako se trebate baviti nečijim teškim ponašanjem ili  ružnim riječima, zapitajte se kako to možete učiniti na pozitivan i autentičan način, umjesto da preuzimate ulogu žrtve.

Prevela: Suzana Prnjak za atma.hr

SAVJETNICI

ATMA telefonsko savjetovalište

060 600 303

Imate pitanje ili problem koji vas muči? Želite da vas kompetentna osoba sasluša, ohrabri i savjetuje? Došli ste na pravo mjesto!

Naš kvalificiran i iskusan tim stručnjaka iz različitih domena je tu za Vas: psiholozi, iscjelitelji, astrolozi, duhovni mediji, savjetnici uspjeha… NEMA nerješivog problema!

MDN – ŽIVOTNA ENERGIJA

ISCJELJUJUĆA NARUKVICA - Životna Energija

Spoj tri moćna kristala - žad, karneol, ahat

Žad harmonizira cijeli naš organizam. Žad pojačava rad živčanog centra, imunitet, rad srca, regulira krvni tlak
Karneol je pun životne energije i vitalnosti. Budi nas iz letargije, daje vitalnost i pomaže nam pronaći naš životni put.
Ahat pruža unutarnju stabilnost, mirnoću i zrelost. Stabilizira auru, uklanjanja i transformira negativne energije.

Cijena: 150 kn - Kupi ovdje

Podudarni sadržaj
PODIJELI
Prethodna objavaVenera u Lavu do 20. 09. – Uživajte u predstavi vrhunske kraljice drame!
Slijedeća objavaNikada ne govorite “jednog dana”! – 24 tajne vrhunskih životnih trenera
Atma

Učinite od svog života ono najbolje što on može biti – nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše – budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni…

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here