Nezadovoljni ste izgledom vaših butina i stražnjice? Iako pazite na prehranu i trenirate, celulit je i dalje prisutan?

Niste sigurni kada ili kako točno se to dogodilo, ali čini vam se da je tzv narančina kora zaposjela vaša bedra i stražnjicu? Na svu sreću postoji odličan, jeftin i zdrav način kako ponovo dobiti glatku, čvrstu i zategnutu kožu – joga.

Osim što je korisna za opuštanje, joga dokazano pomaže u borbi protiv celulita. Studije na Harvardskom sveučilištu dokazale su kako je vježbanje joge najefikasniji način za poboljšanje protoka limfe, za eliminaciju toksina i smanjenje zadržavanja tekućina u tijelu.

Joga donosi povećanu gipkost, koža postaje elastičnija i blistavija, definiraju se i povećavaju mišići, a sve se to odražava na općem stanju tijela koje se doima, a to zaista i postaje, mlađe i vitalnije.

Uz to joga poboljšava cjelokupnu muskulaturu tijela i jača imunološki sistem.

Ukoliko se uz to promijeni i način prehrane- izbaci šećer i svi rafinirani proizvodi te se pokušati hraniti na što zdraviji i prirodniji način koji preporuča svježe voće i povrće bez previše začina, sjemenke i orašasti plodovi, svježi nemasni sirevi, itd.

Uz izvođenje čišćenja tijela tj detoksikacije, poboljšano zdravlje i ljepota fizičkog tijela postat će zapravo ogledalo unutrašnje čistoće i mira, a unutrašnje zadovoljstvo je to koje ženi daje onaj poseban sjaj i ljepotu koju ne može umanjiti niti trag celulita.

Od nekoliko poza joge koje su dobre za ovu svrhu, donosimo vam najefikasniju.

Svakodnevno prakticirajte sljedeću pozu (možete kombinirati i s drugim joga pozama) oko 2o minuta kako bi vidno popravili stanje. Ako ne možete svakodnevno, vježbajte barem 20 minuta tri puta tjedno.

Kombinirajte s jogom, trčanjem i vježbama snage (čučnjevi, iskoraci). Ako imate vremena, ubacite i kratku samomasažu kritičnih zona na suho (suha četka ili frotir) ili nekim omiljenim uljem ili kremom.

Vježbu morate raditi što je smirenije, sporije i kontroliranije moguće.

Rezultati su vidljivi već za mjesec dana!

yoga-vs-cellulite

Zauzmite stav uskog raskoraka.

Stavite ruke na kukove, desnu nogu savijte u koljenu te je podignite prema gore.

Laganim pokretima, dvadeset puta gurnite petu prema stropu.

Kada završite s podizanjem pete prema gore, desnom rukom se uhvatite za desni skočni zglob.




Povucite nogu što više prema gore, istovremeno podižući gornji dio tijela i lijevu ruku uvis.

U tom položaju ostanite dvadesetak sekundi pri tome vodeći računa o pravilnom disanju.

Duboko ritmično disanje pri izvođenju položaja potiče hormonalnu ravnotežu te donosi veću količinu kisika u tijelo, koji je neophodan u borbi protiv sagorijevanja masnoća.

Vratite se u početni položaj te vježbu ponovite i na drugoj nozi.

minimagazin.info / zena.hr

37 DANVANTARI AYURVEDA

DANVANTARI AJURVEDA

Velika knjiga o Ajurvedi

Knjiga detaljno opisuje sve aspekte Ajurvede: povijest, proces stvaranja, prakriti, mahabhute, doše i male, ayurvedsku dijagnostiku, različite vrste tretmana i ajurvedske proizvode.

Knjiga će vas naučiti kako da izračunate svoju tjelesnu konstituciju, izbalansirate prehranu, poboljšate svoj život, u slučaju neophodnosti dijagnosticirate zdravstveni problem i pronađete potreban lijek.

260 stranica, tvrde korice, format A4, full color

Cijena: 232 kn - Kupi ovdje

Prethodna objavaDnevni Jyotish Horoskop 22.03.2018.
Slijedeća objavaOva škola je početak budućnosti čovječanstva – Svako dijete je genij!
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here