Foto: ohmyveggies.com

Nikad nisam bila veliki fan jaja. Bilo je trenutaka kada sam ih htjela voljeti, jer s njima možete napraviti super jela.  Ali tada sam počela otkrivati razne vegetarijanske i veganske recepte i shvatila sam da se većina jela s jajima može super jednostavno napraviti u veganskoj  verziji.

Sva takva jela prilagođavam da odgovaraju mojim ukusima pa sam isto tako odlučila potpuno prilagoditi i formulu za quiche, koje mi je jedno od najboljih jela.

Responsive text-52 horizontal



Atma ponuda: Ultra strong kurkumin BCM-95

1

Kora

Možete si olakšati proces i koristiti kore prhkog ili lisnatog tijesta iz trgovine. Provjerite sastojke, jer neke mogu sadržavati čak i svinjsku mast, piše Oh my veggies.

Ako pravite sami, trebat će vam: 300 gr brašna, 200 gr maslaca (ulja ili bio margarina), 1 žličica soli. Zamijesiti tijesto te ga staviti na pola sata u frižider umotano u foliju. Nakon pola sata izvaditi te izvaljati tijesto i obložiti u kalup za pečenje pite. Tijesto probosti na par mjesta vilicom i staviti peći 5 min na 180 stupnjeva. Nakon pet min izvaditi iz pećnice te staviti na njega nadjev.

Nadjev

2

Za veganski quiche: tofu. Za vegetarijanski: mladi sir (s vrhnjem ili bez, kombinacije mekog i ribanog sira, po želji). Stavite u blender. Dodajte delikatesni kvasac (2-3 žlice), kurkumu ( 1 prstohvat) i sol. Možete dodati i umak od soje ili tamari.

Responsive text-52 horizontal



Ako stvarno želite stvoriti uvjerljivi quiche, možete staviti revolucionarnu aquafabu (vodu u kojoj je stajao slanutak) i crnu sol koja sadrži sumpor pa će jelo imati okus kao da je uistinu od jaja (ako to volite). Po želji možete dodati i par kapljica limuna, ljuti umak ili češnjak. Miksajte dok ne dobijete kremastu, glatku smjesu.

Ukoliko je smjesa pregusta, dodajte malo mlijeka (može i od badema ili soje).

3

Sada možete dodati povrće. Špinat ili mlada blitva je odličan izbor jer to možete direktno dodati smjesi bez prethodnog prokuhavanja, dok ostalo povrće obično moramo kratko prokuhati ili popeći prije dodavanja u smjesu.

Ukoliko dodajete kockice poprženog (dimljenog) tofua ili seitana ili poprženo (prokuhano) povrće (npr gljive ili krompir), možete to staviti i direktno na koru prije nego što dodate punjenje.

Zagladite smjesu  lopaticom.

4

Pečenje

Stavite quiche u pećnicu zagrijanu na 190 C i pecite dok se ne zgusne i ne dobije zlatno –smeđu boju.

Oko 35 minuta bi trebalo biti dovoljno.

5

Atma ponuda: Citrofit – ekstrakt sjemenki grejpa 100ml

Responsive text-52 horizontal



Posluživanje

Ostavite quiche da se malo ohladi prije rezanja. Poslužite sa svojim omiljenim umakom.

6

Dobar tek!

Podudarni sadržaj
PODIJELI
Prethodna objavaAko misliš da nemaš vremena za meditaciju, učini ovo!
Slijedeća objavaDnevni Jyotish Horoskop 11.11.2016.
Atma

Učinite od svog života ono najbolje što on može biti – nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše – budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni…

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here