Kako se UZEMLJITI u svakoj situaciji: Ovo se događa ako se odreknete kontrole!

0
3809
Foto: stocksnap.io

160×600 text-47 lijevo

Svi smo bili u situacijama u kojima osjećamo tjeskobu, umor, zbunjenost i paniku.

Pa ipak, neki od nas se bolje od drugih nose s dramom, pritiskom i tuđim zahtjevima.  Koja je njihova tajna? Kako ostaju mirni i sabrani?

A ako postoji tajna, kako možemo pronaći mir među kaosom u svakodnevnom životu?

Uzemljavanje u bilo kojoj situaciji je neprocjenjivo životno umijeće koje je, iako naizgled zbunjujuće, daleko manje komplicirano nego što ste možda u početku mislili, piše Loner wolf.

Nekad davno bila sam potpuno zbunjena i ljuta zbog ljudi koji s lakoćom prolaze kroz život, kroz naizgled neprohodne  situacije i tisuće malih drama koja se javljaju svakodnevno.

Pitala sam se je li to samo prividni super spokoj ili rezultat sreće – možda su samo rođeni kao nedodirljivi, mirni polu-bogovi koji uvijek, na neki način, kontroliraju život 100% vremena?

Moje uvjerenje da ‘uzemljen’ znači držati stvari “pod kontrolom” me je dovelo do niza prilično bolnih staza. Na kraju, nakon puno samonametnute tjeskobe, spoznala sam da ključ uzemljenja ne leži u kontroliranju sebe, drugih ljudi ili situacija, već u puštanju da sve teče svojim prirodnim tokom.

Paradoks je to što više pokušavate kontrolirati situaciju ili oduprijeti se situaciji – bilo da zahtijevate da se nešto odvija na drugačiji način, želite nešto drugo ili prisiljavate sebe da “gledate” na nešto na određeni način – to više doživljavate fizičke, emocionalne i psihološke turbulencije.

S druge strane, što više prihvaćate situaciju kakva jest – ne pokušavajući je promijeniti  na bilo koji način ili mijenjati sebe na bilo koji način – lakše je ostati usredotočen i cjelovit.

Ironično, što se više odričete kontrole, više snage imate, a što više kontrole tražite, manje snage imate.

Život je čudan, zar ne?

Dakle, ako vam je teško držati svoje noge na zemlji i ostati prisutnima, učite iz mojih grešaka i pokušajte usvojiti neke od tih tehnika i primijeniti ih u svom svakodnevnom životu.

160×600 text-47 lijevo

1. Usredotočite se na svoj udisaj i izdisaj

Možda ste čuli ovaj savjet milion puta… ali ne uzimajte ga olako! Fokusiranje na dah kada učite kako se uzemljiti je jedan od najjednostavnijih i najbržih načina da se centrirate.

Možda ste primijetili da kada ste nervozni ili emocionalno nestabilni, vaše disanje postaje plitko i brzo, proizlazi iz središta prsa. Kako bi se mogli uzemljiti, svjesno se usredotočite na svaki dah koji udahnete, osjetite kako se vaše disanje produbljuje do trbuha.

Možda čak želite udahnuti nekoliko udaha bez fokusiranja na brojanje. Na primjer, ako ste u posebno napetoj situaciji, dopustite sebi da zastanete i zatim počnite brojati svaki udah, sve dok se ponovno ne osjetite uzemljeni.

2. Podsjećajte se tko ste

Mi smo od rođenja uvjetovani da stvaramo i promoviramo određenu sliku o sebi i drugima. Na primjer, vaš identitet može biti identitet autonomne, istaknute i uspješne poslovne žene ili moj bi mogao biti identitet osjetljive umjetnice koja stavlja sve druge na prvo mjesto umjesto sebe, zato što je to moj koncept o sebi od djetinjstva.

Bez obzira na vašu sliku o sebi, imperativ je na sebe gledati izvan vela svojih uspomena, ideala, osjećaja  i unutrašnjeg dijaloga i usredotočiti se na svoju istinsku,  višu prirodu.

Zapitajte se, jeste li stvarno nešto tako ograničeno, prolazno i promjenjivo kao što su osjećaji, misli, vjerovanja, ideologija i pretpostavke koje nastaju i nestaju svaki dan u vama? Ljuštite i dalje svoj identitet, svoje tijelo i svoju osobnost, sve to što jača i slabi, dolazi i odlazi, raste i umire, tko te vi? Što je ono što ostaje?

Podsjećanje na sebe je praksa zaustavljanja u bilo kojem trenutku kada se pitamo: “Jesam li to stvarno ja?” Nakon što ste spoznali da svaka situacija, svaka osoba, svaki uspjeh ili neuspjeh ili bilo kakva senzacija zapravo i nema nikakve veze s onim što vi jeste, možete se opustiti u cjelovitosti svog istinskog Ja.

Tada iskreno možete shvatiti da ružan način na koji se vaš suradnik odnosi prema vama, vaš neuspjeh na ispitu, pritisak da morate ostaviti dobar dojam, sve to nema nikakve veze s vama, to je samo vaš proizvedeni identitet, koji je podložan rastu, promjeni i propadanju.

3. Vježbajte tehniku ​​”gledanja unatrag”

Tehnika „gledanja unatrag“ je vrlo jednostavna i funkcionira na sljedećoj pretpostavci: za 10-20 godina hoće li vaš problem doista biti važan? Najvjerojatnije neće napraviti neku veliku razliku, a čak i ako se to dogodi, hoće li taj  problem trajno uništiti vaš život?

Ako je tako, možda želite razmotriti što vama znače “sreća” i “uspjeh” i kako vam oni pomažu ili kako vas ometaju u življenju ispunjenog  života.

Temeljni princip života je “sve će proći”, a tako i vaš izvor iritacije, bijesa ili ljutnje.

160×600 text-47 lijevo

4. Uključite somatsku svjesnost u ono što činite

Somatska svjesnost najbolje funkcionira zajedno s fokusiranjem na dah, što vam pomaže da se usidrite u svom tijelu. Somatska svjesnost, koja je također poznata jednostavno kao “svijest o tijelu” pomaže preusmjeriti energiju tamo gdje usredotočite svoje misli, strahove i emocije, senzacije koje osjećate u vašem tijelu.

Na primjer, kada se osjećam posebno neuzemljeno, volim se usredotočiti na svoj dah i kružiti ramenima gore i dolje. Fokusirajući se na moje tijelo rješavam se somatske nakupljene napetosti, te se centriram u sadašnjosti.

Neki ljudi vole stiskati prste na rukama i nogama te ih potom opuštati, protezati svoje udove i mnoge druge tehnike usmjerene na uzemljenje i centriranje.

5. Stvorite fizičku udaljenost

Nije uvijek moguće udaljiti se od situacije, stoga je u tim situacijama vrlo korisno fizički se odvojiti i dopustiti vašem umu i tijelu da procesuira što god da se dogodilo.

Osamljivanje u prirodi posebno je koristan način uzemljenja i podsjeća vas da je život mnogo više od vaših strahova i nevolja. Osamljivanje je dobar način dovođenja svega natrag u perspektivu bez gubljenja u detaljima.

***

Učenje uzemljavanja u bilo kojoj situaciji zahtijeva strpljenje, disciplinu i upornost.

No, bez obzira što je potreban istinski napor da se centrirate, dobra vijest je da ste jednako sposobni biti mirni i sabrani  u svakodnevnom životu kao i svi drugi i preporuke koje sam navela u  ovom članku pomoći će vam da uspostavite temelj za to.

PODIJELI
Prethodna objavaSurovo i sirovo: 7 razloga zbog kojih ti se život ne miče s mjesta!
Slijedeća objavaPjevaj svojim unutarnjim glasom, gdje god da jesi, s kim god da jesi!
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here