Foto: splashbase.co

160×600 text-47 lijevo

Zakon privlačnosti može biti snažan saveznik na vašem putu prema boljem mentalnom zdravlju

Ukoliko patite od depresije, ovdje su neki od najboljih načina za korištenje Zakona privlačnosti u borbi protiv tog neugodnog stanja:

1. Ne krivite sebe

Prva stvar koju trebate učiniti je prihvatiti da se radi o razdoblju depresije, te da će proći s vremenom. Ako krivite sebe zato što se osjećate loše, samo ćete se osjećati još gore i privući ćete više negativnosti u svoj život.

Važno je da se ne pokušavate prisiliti osjećati se drugačije, jer na taj neautentičan način nećete moći očitovati sretniji život. Međutim, izbjegavajte suprotan kraj spektra – valjanje u sjetnim osjećajima se razlikuje od prihvaćanja tuge.

Ako se posvetite sporom, ravnomjernom procesu liječenja, bez osuđivanja, možete se mnogo učinkovitije boriti protiv depresije. Postavite namjeru da ćete se osjećati bolje i držite oči otvorene za stvari koje će vam pomoći da se osjećate bolje, ali dopustite da ta poboljšanja dođu prirodno.

2. Znajte da i dalje privlačite pozitivnosti na razini srca

Kada ste depresivni i čeznete za korištenjem Zakona privlačnosti, možda ćete brinuti da vaše loše raspoloženje stalno privlači još više stvari zbog kojih ćete se osjećati depresivno. Međutim, možete se osjećati sigurno u spoznaji da na razini srca još uvijek privlačite pozitivne stvari.

Možda ćete pozitivne pomake manifestirati sporije, ali podsjetite se da su promjene moguće i da će se sasvim sigurno dogoditi. Vaše srce vibrira na višoj frekvenciji i samo čeka da se drugi dio vas počne osjećati bolje, tako da svi aspekti mogu početi funkcionirati u harmoniji.

Ta spoznaja će vam pomoći da izađete iz začaranog kruga loših osjećaja iz razloga što “ne koristite ispravno Zakon privlačnosti”. Dajete sve od sebe i samo vam treba malo više vremena!

300×250 centar text-39

3. Meditirajte svaki dan

Kao što najnovije znanstvene studije pokazuju, dnevna praksa meditacije može učiniti čuda kada pokušavate poboljšati svoje mentalno zdravlje.

Ako možete meditirati samo 5 minuta, to je savršeno u redu za početak. Ključna stvar je meditirati svaki dan, postupno povećavajući količinu vremena.

Pokušajte s jednostavnim pristupom – fokusirajte se na mantru ili na dah kada udišete i izdišete ili gledajte u treperavo svjetlo plamena svijeće. Zalutale misli neka prođu bez velike pažnje, za njih ćete se pobrinuti kasnije.

Kada steknete naviku redovite meditacije, možete početi koristiti tehnike vizualizacije kao što je vizualiziranje kako se vaše srce ispunjava svjetlom. Međutim, čak i najosnovnija meditacija može vam pomoći u borbi protiv depresije zbog izazivanja osjećaja mira i smirenosti.

4. Obvežite se na redovitu, laganu tjelovježbu

Redovita lagana tjelovježba, također, vam može pomoći da koristite Zakon privlačnosti u borbi protiv depresije. Tjelovježba vam pomaže da uskladite vaše tijelo s vašim srcem namjere da doživite promjenu u raspoloženju, stvaranjem uvjeta koji više pogoduju prevladavanju depresije.

Kada vježbate, vaše tijelo otpušta endorfine  – dobre hormone koji podižu raspoloženje i vaše prirodne vibracije na način koji podržava vaše pokušaje manifestacije. Dobri primjeri blage, ali učinkovite vježbe uključuju plivanje, hodanje i opuštajuću jogu.

Kao i kod meditacije, čak i deset minuta dnevno može vam pomoći da promijenite svoje emocionalno stanje, a postupno možete povećati vježbu na 30 minuta ili čak na sat vremena.

300×250 centar text-39

5. Isključite se na neko vrijeme

Na kraju, ovaj savjet je koristan za svakoga tko želi njegovati pozitivniju perspektivu i vibrirati na višoj frekvenciji, a osobito može biti koristan ako se borite s depresijom.

Razmislite o svim negativnostima koje dobivate preko interneta i TV – a – uznemirujuće vijesti, iritantni  dijalozi, razlozi da budete zavidni i slično. Pokušajte ograničiti izloženost tim negativnim utjecajima i svjesnije pristupajte svom online vremenu.

Dajte pažnju stvarima koje zaista čine da se osjećate sretnije ili nadahnutije i namjerno skrenite  pažnju na nešto drugo, ako primijetite da bezglavo pregledavate društvene mreže.

Kao rezultat toga, vaše mentalno zdravlje se može poboljšati i kada uzmete u obzir stalne promjene u navikama, taj pristup će vam pomoći da očitujete pozitivniji način postojanja.

Izvor: thelawofattraction

Prevela: Suzana Prnjak za atma.hr

Podudarni sadržaj
PODIJELI
Prethodna objavaFormula koja podiže vibraciju na vibraciju rješenja
Slijedeća objavaZakon odvajanja: Želje se ostvaruju kada nismo vezani za rezultat!
Atma

Učinite od svog života ono najbolje što on može biti – nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše – budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni…

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here