Food Yogi Rehidracijska Metoda – Koliko vode trebamo piti?

0
417

Mayo Clinic preporučuje da bi muškarac trebao popiti oko 3 litre nediuretskog pića dnevno, a žene oko 2,2 litre. Postoji još jedno opće pravilo koje govori da trebamo piti 1 litru čiste vode za svakih 30kg naše tjelesne težine. Trebali bismo piti toliko vode da nikad ne postanemo žedni, da nam usta nikad ne postanu suha i da možemo proizvesti oko 1,5 litara ili više bezbojnog urina svaki dan.

Možete misliti da je nepraktično piti toliko vode, ali dobar način da unesete vašu dnevnu kvotu vode je da primijenite ‘Food-yogi’ jutarnji rehidracijski ritual. Tijelo je prirodno kiselo i dehidrirano ujutro, jer je postilo od vode dobrih 6-8 sati. Najbolji način za prekidanje tog posta od vode nije s kiselim tostom ili kavom već s visoko alkalnom izvorskom vodom. Kruh je također kiseo i uzima vodu tako da će naše tijelo još više dehidrirati, a kako je kava također kiseli napitak ona će također povisiti kiselost tijela i olakšati pojavu bolesti.

Responsive text-52 horizontal



Najbolje je tijelo držati blago alkalnim kako bi zadržali optimalno zdravlje. Zašto je ovo bitno? Dva su čimbenika uvijek prisutna kod oboljelih od raka i ostalih bolesti: kiselost s vrlo niskim pH vrijednostima u tijelu i nedostatak kisika.

Kisele pH vrijednosti mogu biti rezultat kisele prehrane, stresa, povišenih toksina, nedostatka nutrijenata ili bilo koje situacije koja vašim stanicama ne dovodi dovoljno kisika. Idealna pH vrijednost vaša krvi bi trebala biti oko 7,35. Tijelo će uvijek pokušavati nadoknaditi kiselost koristeći alkalne minerale koji su pohranjeni u vašem tijelu, jer kad bi vaša krv promijenila svoju pH vrijednost za vrijednost 1 ili 2 u bilo kojem smjeru, električna kemija u tijelu bi se ugasila, što bi dovelo do smrti. Ako vaše tijelo nema dovoljno minerala, u stanicama će se nakupiti kiselina.

Najbolji način za izbjegavanje uznemirenja ove delikatne biokemijske ravnoteže je konzumiranje alkalne prehrane i pijenje alkalne vode, čime osiguravamo našim crvenim krvnim zrncima učinkoviti prijenos kisika i nutrijenata kroz cijelo tijelo. Važno je shvatiti kako nije bitno koliko je nešto kiselog okusa dok jedemo već kakva je pH reakcija unutar tijela dok tu hranu ili piće probavljamo. Na primjer, citrusi poput limuna mogu proizvesti alkalnu reakciju u tijelu. Većina hrane koju danas ljudi konzumiraju proizvodi kiselu reakciju. To uključuje alkohol, kavu, čaj, procesuiranu hranu i životinjske proteine.

Svo zeleno povrće ima alkalnu reakciju na tijelo i stoga je prikladan način za mijenjanje vaše pH vrijednosti, od kisele prema blago alkalnoj, pijenje ‘zelenih napitaka’ dodavanjem zelenih prahova poput ječmene trave vašim svježim sokovima. Živom tijelu je potrebna živa, cjelovita, alkalna zelena hrana za optimalno zdravlje. Međutim, alkalna voda je najučinkovitija kod acidoze (povišene kiselosti u krvi) jer u njoj nema dodatnih otpadnih produkata. Alkalna voda će uz bilo koju dijetu učiniti čuda.

Istraživanja su pokazala kako bolesti ne mogu opstati u alkalnom okružju dok u kiselom napreduju. Dr. George W. Crile, bivši direktor Crile Klinike u Clevelandu, SAD i priznati kirurg vjeruje kako acidoza prethodi i izaziva bolest: “Nema prirodne smrti. Sve smrti iz tzv. prirodnih razloga su samo krajnji stupanj progresivne zasićenosti kiselinom.”

Iako svatko od nas ima različite nutritivne potrebe, jedna nam je stvar zajednička – potrebna nam je alkalna krv da bismo bili zdravi .

Food Yogi Rehidracijska Metoda

Slijedeća rutina će vas dovesti na put stvaranja zdravog, vitalnog, alkalnog tijela. Odmah nakon jutarnjeg ustajanja i nakon što ste obavili malu nuždu, otvorite prozor i udahnite tri duboka udisaja čime ćete se osloboditi ustajalog zraka u vašim plućima ispunjavajući ih svježim jutarnjim zrakom.

Slijedeći korak je čišćenje jezika žlicom ili čistačem jezika kako biste uklonili sluz koja se tijekom noći nakupila (nemojte još uvijek oprati zube). Nakon toga popijte litru do litru i pol čiste izvorske vode s pH vrijednošću od barem 7,4. Za dodatnu vrijednost, dodajte sok od jednog svježe iscijeđenog limuna kako biste povećali sadržaj elektrolita i pročišćavajući moć vode. Bit će vam potrebno nekim 20-30 minuta da popijete tu količinu. Nakon što ste je popili, operite zube i nemojte ništa jesti slijedećih 60 minuta ili dok niste izbacili većinu ove vode iz vašeg tijela. Nakon što obavite malu nuždu drugi ili treći put, urin bi trebao biti vrlo bistar i bez mirisa. Nakon doručka, ručka ili večere, nemojte piti ništa barem jedan sat. Između obroka nastavite pijuckati male količine vode s vremena na vrijeme kako biste zadržali usta vlažnim. Ako volite piti neku tekućinu za vrijeme jela, potrudite se da to piće bude vruće ili toplo i da ga pijete vrlo malo – tek toliko da pomogne probavi. Ne želite potopiti vaš stomak i tako uništiti proces probave.

Konzumiranjem velikih količina vode odmah ujutro, naše tijelo zadržava hidratizirano stanje kroz cijeli dan i trebat će samo malo dodatnog unosa vode kako bi naš tjelesni sistem optimalno funkcionirao.

Jutarnja hidratacijska rutina je dokazano pomogla u otklanjanju mnogih bolesti kao što su povišeni krvni tlak, dijabetes, zatvor, migrene, artritis i mnogih stomačnih problema.

Tretman nema nikakvih nuspojava, ali u početnim stadijima mokrit ćete malo više nego na što ste navikli.

Ako ste zabrinuti zbog unosa tolike količine vode, posavjetujte se sa svojim liječnikom ili kvalificiranim dijetetičarem. Oni vam mogu pomoći u otkrivanju kolika je količina vode najbolja za vas.

Većina ljudi kaže kako nikada nisu toliko žedni da bi popili tu količinu vode, ali Dr. Batmandhelidj vjeruje da tijekom godina kronične dehidracije, osoba gubi svoj osjećaj žeđi. Drugim riječima, počinju interpretirati osjećaj žeđi kao signal gladi i tako pogrešno posegnu za nekim snackom umjesto da piju vodu.

Superiornost vode u odnosu na ostale napitke, kao izvor energije, je činjenica kako se bilo kakav višak vode jednostavno izbaci iz tijela. Koristeći taj višak vode, tijelo proizvodi potrebnu energiju kako bi napravila zalihe u stanicama i onda ih lako izbacila, skupa s toksičnim otpadom stanica.

U slučajevima kada osoba ne pije dovoljno vode tijekom dana, stanica postaje istrošena svojom dostupnom energijom, što rezultira ovisnosšću o energiji koja se dobija iz hrane. Tijelo je tada prisiljeno skladištiti masti i koristiti svoje rezerve proteina i škroba, jer su oni lakši za korištenje od uskladištenog sala. Uz nezdravu prehranu i tjelesnu neaktivnost, ovo je kritični razlog zašto su 25% amerikanaca pretili. Njihova su tijela u neprestanoj dehidracijskoj krizi.

Responsive text-52 horizontal



Proces hidrolize upućuje na to da je voda uključena u metabolizam drugih materijala. Razgrađivanje proteina u različite aminokiseline i razgrađivanje velikih masnih dijelova u manje jedinice masne kiseline zahtijevaju hidrolizu. Bez vode, hidroliza se ne može dogoditi. Stoga možemo zaključiti da hidrolitska funkcija vode također tvori metabolizam same vode. Drugim riječima, voda se također mora razgraditi ili hidrolizirati prije nego što tijelo može koristiti različite komponente u hrani i stoga postoji kritična potreba za obilnim opskrbljivanjem tijela čistom vodom prije nego što konzumiramo krutu hranu.

Paul Rodney Turner, Food Yogi