Designed by Freepik
Responsive text-52 horizontal



Istraživači na Sveučilištu Duke dokazuju da domaće zadaće nisu ono što bi trebale biti.

Nije tajna da učenici danas imaju značajno više domaće zadaće nego bilo koja generacija studenata prije njih.

Ogromna količina informacija koje očekujemo od današnje omladine je veća nego u bilo kojoj ranijoj generaciji, piše Higher perspectives. Djeca provode beskrajne sate nad udžbenicima, mnogo duže od osam sati, koliko bi trebalo provoditi za učenjem.

Responsive text-61



Domaća zadaća je bila široko prihvaćena forma obrazovanja toliko dugo da je nastala ozbiljna borba oko toga da se uvjeri roditelje i nastavnike da bi ona mogla biti zastarjela.

Domaća zadaća ima prednosti, ali znanstvenici ukazuju na to da je ta korist specifična za određeno doba učenika. Harris Cooper, vodeći istraživač o efektivnosti domaće zadaće, proveo je istraživanje na preko 180 učenika na ovu temu.

Studije su pokazale da u nižim razredima osnovne škole domaća zadaća nema efekta na zadržavanje informacija i uspjeh.

300×250 centar text-39

U višim razredima osnovne škole efekti su u najboljem slučaju bili nominalni. Tek u srednjoj školi i na fakultetu domaća zadaća je imala pozitivan efekt.

Budući da domaća zadaća nema stvarnog efekta na djecu, pritisak i vrijeme koje zahtijeva su negativni za rastuće adolescente. Ona izaziva stres u obiteljima budući da se roditelji bore i tjeraju djecu da odrade svoje zadatke.

Kako je roditeljska disciplina često nužan element u završavanju domaće zadaće, djeca postaju ovisna o disciplinskim mjerama svojih roditelja i drugih odraslih u dovršavanju svojih zadataka.

Zora

ATMA SAVJETNIKZORA


DIPL. PSIHOLOGINJA, KARMIČKA DIJAGNOSTIKA, BIOTERAPIJA, RAD S DJECOM, TERAPIJA PAROVA

Broj telefona: 060/600-303  KOD 04
Cijena: tel 6,99 kn/min; mob 8,41 kn/min

Školovanje može narušiti djetinjstvo jer uzima djeci veliku većinu vremena i energije. Nakon dugog školskog dana imaju zadatke koje moraju obaviti. Ovo vrijeme bi se trebalo iskoristiti u izvannastavnim aktivnostima, igri, osobnom istraživanju i razvoju.

Umjesto neprestanog bubanja činjenica koje se sipaju u njihove glave, djeca bi trebala razviti njihov jedinstveni set vještina i perspektiva.

Cooper predlaže da bi trebalo postojati „pravilo deset minuta“. Prvi razredi bi trebali imati domaće zadaće koje im uzimaju najviše deset minuta, drugi razredi dvadeset i tako dalje. Ovo bi djecu naučilo odgovornosti i omogućilo primjerene količine slobodnog vremena.

Prevela: Suzana Prnjak za atma.hr

ATMA OGLAŠAVANJE

3 MILIJUNA POSJETA MJESEČNO

Reklamirajte svoj događaj, proizvod ili uslugu na portalu atma.hr

Atma portal bilježi približno 3 milijuna posjeta mjesečno, a vaš će oglas u mjesec dana vidjeti oko 800 000 čitatelja.

U tijeku je i jesenska akcija - 20% popusta na određene vrste oglašavanja!

Spremni smo vas predstaviti našim čitateljima - isprobajte!

Detalji ovdje

Podudarni sadržaj
PODIJELI
Prethodna objavaKvantna fizika otkrila da je svijet oko nas uglavnom jedan veliki prazan prostor – Postojimo li onda uopće?
Slijedeća objavaKako se riješiti bolova u donjem dijelu leđa uz pomoć jednostavnih vježbi
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here