Ovi strahovi uništavaju štitnjaču: Spasonosna vježba!

0
14975

Problemi sa štitnjačom povezani su s razvojem, odnosno sazrijevanjem

160×600 text-47 lijevo

Predstavljaju veliku potrebu za širenjem, nezasitan apetit za životom, potrebu za uspjehom. Doživljavamo ih kao da nas nešto guši ili steže oko vrata. Ipak, mogu biti i znak pohlepe i prekomjernih očekivanja od sebe.

Bolesti štitnjače mogu nam ukazati da se bojimo nešto pustiti. Baš kao što joj ime kaže, ona trajno pokušava povećati spremnost na obranu i zaštitu, stoga ukazuje i na konflikte. U nekim slučajevima ove bolesti simboliziraju razočaranje zbog neostvarene želje da od nekoga ovisimo, najprije od roditelja, a kasnije od partnera za kojima trčimo. Simptomatologija ukazuje na potištenost, zadržavanje osjećaja i strah od smrti.

Što učiniti: Treba osvijestiti potisnutu potrebu za rastom i širenjem. Da bismo to ostvarili, moramo se pokrenuti, pojačati tempo, biti budni i koristiti prilike koje su nam date, usuditi se na borbu i ići do vrha. Tegobe sa štitnjačom ukazuju na podvojenost između straha od smrti i velike volje za uspjehom i djelovanjem. Dobro je priznati sebi i paniku, ali ipak dopustiti djelovanje.

Oboljele bolest poziva da stanu u centar vlastitog života sa svim njegovim mogućnostima. Oslobodite energiju zarobljenu u bolesti i unesite je u životnu borbu! Smanjena funkcija štitnjače ukazuje na bijeg iz vanjskog svijeta, skrivanje iza debelih zidova i nedostatak uzemljenja.

Da bismo se bolje nosili sa životnim teškoćama, slavni njemački liječnik i psihoterapeut dr Rüdiger Dalke nam savjetuje da svaki dan koristimo vježbu osmijeha. Svaki put kad se osmijehnemo, naše tijelo luči endorfine, tzv. hormone sreće, i zbog toga tumačenje naše stvarnosti može postati pozitivno bez obzira na to kakve su okolnosti.

Probajte sljedeću vježbu:

Responsive text-52 horizontal

Zatvorite oči, prizovite u sjećanje situaciju u kojoj ste bili jako sretni i to vam sjećanje izaziva osmijeh. Zamislite kako osmijeh dolazi iz dubine i ulazi u vaše oči i lice koje postaje nježnije, blaže. Pošaljite osmijeh u srce i zamislite kako se za njega otvara. Osjetite kako se područje oko srca širi i opušta. Dišite mirno i ravnomjerno i zamislite kako vaše srce širi nježnost. Završite vježbu i ponesite taj osjećaj u dan.

Ako se, pak, suočite s nekom zastrašujućom situacijom, zamislite kako se smiješite i pozdravljate strah. Tako vas strah neće opsjedati i vama zagospodariti, nego će proteći i nestati.

Nada Kaiser za lovesensa.rs

300×250 centar text-39
PODIJELI
Prethodna objavaRumi: 40 pravila ljubavi – “Ni kapljica dobrote, ni zrnce zloće ne ostaje neuzvraćeno!”
Slijedeća objavaLjubav je sve
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here