Ovih 15 poznatih logotipa imaju skriveno značenje – Jeste li ikada primijetili ovo?

0
5409
Foto: shareably.net

Logo tvrtke je prvo što ljudi primijete i dok neki od njih samo izgledaju estetski ugodno, postoje logotipi koji imaju skriveno značenje ugrađeno u njihov dizajn.

Ne radi se samo o izgledu – značenje iza znaka svakako se računa.

Promotrimo petnaest poznatih logotipa sa skrivenim značenjima.

300×250 centar text-39
Foto: Amazon.com

Kada brzo pogledate Amazon logotip, nikad ne bi pomislili da ima neku vrstu dvostrukog značenja. Pa, ispada da je sve u strelici.

Podsjeća na osmijeh koji označava sreću i zadovoljstvo svojih kupaca i ona ide od „A” do „Z”, što znači da možete zaista naći sve što možete zamisliti na Amazonu, piše shareably.net.

Foto: Continental

Dobro promotrite prva dva slova logotipa proizvođača guma Continental logo.

C i O nalikuju na kotač i njegovu gumu.

Foto: Formula 1

Kad smo već kod automobila, logotip Formule 1 također ima skriveno značenje. Ako bolje pogledate bijeli prostor između slova “F” i crvenih oznaka, vidjet ćete broj 1.

Jeste se ikad pitali što agresivne crvene pruge znače? Dizajneri ih koriste da prikažu brzinu F1 na utrci automobila.

Foto: Apple

‘Apple’ logo je možda najpoznatiji na svijetu i dizajnirao ga je Rob Yanov. Odakle  je Yanov dobio inspiraciju za logo? Bilo je prilično slučajno: „Kupio sam cijelu vrećicu jabuka, stavio ih u zdjelu i proveo neko vrijeme crtajući ih, pokušavajući pojednostaviti crtež.

Zagriz zalogaja jabuke bio je dio eksperimenta, a sasvim slučajno sam shvatio da je „zagristi” (eng. ‘bite’) zvučalo točno isto kao i računalni izraz „bajt” (eng. byte), rekao je Yanov.

Foto: Vaio

Vaio, tvrtka koja je prethodno bila u vlasništvu tvrtke Sony, proizvodi prijenosna računala i mobilne uređaje. Prvi dio logotipa pokazuje analogni simbol.

Posljednja dva slova – I i O – ukazuju na digitalni signal, 1 i 0.

Foto: Hyundai

Iako na prvi pogled izgleda kao stilizirano slovo „H”, logotip Hyundaia zapravo simbolizira stisak ruke između dvije osobe – klijenta i predstavnika tvrtke.

Foto: Toyota

Postoji mnogo automobilskih tvrtki sa skrivenim logotipom, a Toyota nije izuzetak.

Sva prstenja u Toyota-logu imaju oblik slova.

Foto: BMW

BMW je jednostavan, a opet pametno izveden logotip sa skrivenim značenjem.

Središnji dio znaka je dio Bavarske zastave, dijela Njemačke, gdje je tvrtka osnovana.

300×250 centar text-39
Foto: Coca-Cola

Ako pomno promotrite Coca-Colu koja je poznata diljem svijeta, možete uočiti dansku zastavu između slova O i L.

Dok je Coca-Cola izjavila kako je ovo slučajnost, to su svejedno koristili u marketinške svrhe u Danskoj.

Foto: Adidas

Adidas logo se dosta promijenio u posljednjih nekoliko godina, ali tri pruge su uvijek bile dio logotipa Adidasa.

Podsjećaju na planinu, koja je prepreka koju sportaši moraju savladati kako bi došli do ostvarenja svojih ciljeva.

Foto: Baskin-Robbins

Ako samo pogledate ružičaste dijelove logotipa Baskin-Robbins, vidjet ćete broj 31.

Baskin-Robbins prodaje samo 31 okus sladoleda i vrlo su poznati po tome.

Foto: Evernote

Evernote ima slona u svom logotipu, a razlog je vrlo jednostavan: slonovi imaju odličnu memoriju.

Također ćete primijetiti da uho slona izgleda kao okrenuta stranica u knjizi.

Foto: Toblerone

Bijeli prostor koji je u samom središtu logotipa Tobleronea je zapravo medvjed.

Toblerone ima sjedište u Bernu u Švicarskoj, kojeg ponekad nazivaju gradom medvjeda.

Foto: Pinterest

Pinterest je online zajednica gdje ljudi mogu „zakačiti” svoje omiljene fotografije na osobne mape.

Slovo P ima skrivenu iglu ugrađenu u njega.

Foto: Beats

Beats je proizvođač slušalica i audio opreme, a  „b” u logotipu ne predstavlja samo ime nego i izgleda kao osoba koja nosi slušalice.

300×250 centar text-39
Foto: LG

LG logotip izgleda malo čudno na prvi pogled, ali zapravo se sastoji od lica osobe.

Elektronička tvrtka kaže da predstavlja uobičajene ljudske odnose između kupca i klijenta.

PODIJELI
Prethodna objavaBESPLATNA E-KNJIGA: Zakon privlačenja
Slijedeća objavaPile, blato i otvoren plamen – “Igračke” najbolje ocijenjenog vrtića!
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here