U SAD-u se odvija veliki povratak ospica i zaušnjaka, ali liječnici i novinari čine jednaku grešku u razumijevanju razloga zbog kojeg se to dešava. Oni krive “roditelje koji ne žele cijepiti svoju djecu” dok je stvarni uzrok, kako su otkrili znanstvenici koji rade za najpoznatije proizvođače cjepiva, taj što su cjepiva protiv tih bolesti od samog početka osuđena na propast. Ispostavilo se da je znanstvena prijevara sastavni dio industrije cjepiva. Kako to znamo? Zahvaljujući zviždačima koji su se ohrabrili i odlučili reći istinu. Bivši zaposlenici Mercka, virolozi Stephen Krahling i Joan Wlochowski tvrde da je tvrtka Merck falsificirala rezultate testiranja cjepiva protiv zaušnjaka kako bi se dobila stopa od 95% učinkovitosti.

Autor: Barbara Arbanas Kovačević
Matrix World




Prema Krahlingu i Wlochovskoj, Merck je krvni test obogatio životinjskim antitijelima kako bi umjetno povećao pojavu antitijela imunološkog sustava iako je znao da ljudski imunološki sustav nikada ne bi proizveo takva antitijela i to u laboratorijskom okruženju koji “nije ni na koji način odgovarao, bio u korelaciji ili predstavljao stvarnu životnu…neutralizaciju virusa kod cijepljenih osoba”.

Nadalje, u tužbi koja je podnesena, navodi se da je Merck koristio lažne rezultate kako bi od američke vlade dobio novčana sredstva za cjepiva koja ne “ne pružaju odgovarajuću imunizaciju” što je pridonijelo daljnjoj zarazi zaušnjacima. Ovo dvoje znanstvenika također navode da se sličnim rabotama Merck bavi još od kasnih 90-ih godina prošlog stoljeća.

Merck, naravno, opovrgava ove tvrdnje baš kao i sve ostale farmaceutske tvrtke koje ne priznaju sudjelovanje u podmićivanju liječnika, korištenje djece za medicinske pokuse, izmišljanje “znanstvenih studija” koje se objavljuju u znanstvenim časopisima, zavjere usmjerene ka suzbijanju generičkih lijekova itd. No, kao što nam je povijest već i sama pokazala, sve su poznatije farmaceutske tvrtke umiješane u masovno kriminalno ponašanje koje uključuje zavjere, prijevare, podmićivanja i još mnogo toga. Ali, zbog čega?

Nažalost, vakcinacijska je dogma duboko usađena u umove naših liječnika, novinara, pa i javnosti tako da većina njih, čim se počne širiti neka zarazna bolest, odmah pomisli na cjepivo. Širenje zarazne bolesti odmah postaje simptom nedostatka cjepiva. Dakle, širenje bolesti odmah povećava prodaju cjepiva. Epidemije su postale “marketinško sredstvo” za stvaranje potražnje za profitabilnim proizvodom kojeg će ljudi iznova koristiti bez obzira je li djelotvorno ili nije.

A kako se stvara ta potražnja? Konstruira se epidemija te se pritom pazi da postojeće cjepivo ne bude djelotvorno. Strah ljude tjera na cijepljenje i on se koristi kao primarno marketinško oruđe. Zbog čega je postojeće cjepivo nedjelotvorno? Zbog čega znanstvenici ne objavljuju da su djeca zaražena zaušnjacima ili ospicama već cijepljena? Jedna je studija otkrila da je 97% djece koja su oboljela, već cijepljeno protiv zaušnjaka dok je pojava zaušnjaka tijekom 2010.g u New Jerseyu pokazala da je 77% oboljele djece već ranije bilo cijepljeno, a slično se dešava i kada su ospice u pitanju. Također, kada se u Velikoj Britaniji pojavila zaraza svinjskom gripom, 70% zaraženih je prethodno bilo cijepljeno protiv svinjske gripe.

Postavlja se još jedno pitanje: zbog čega farmaceutska industrija uspijeva u tome? Odgovor leži u tome što još nitko nije usporedio stope obolijevanja cijepljenih i necijepljenih osoba. Svi jednostavno PRETPOSTAVLJAJU da su cjepiva djelotvorna jer je to dogma moderne medicine. Pretpostavka postaje “činjenica” u umovima medicinskih stručnjaka ispranog mozga, a svatko tko tako ne misli odmah biva proglašen svojevrsnim heretikom. Nema tolerancije ni prema kritičkom razmišljanju niti  znanstvenim istraživanjima, kada su cjepiva u pitanju. A pritom se čini da živa i ostali toksini koji se u tim cjepivima nalaze u ljudskom tijelu postaju u najmanju ruku blagodat.

A cjepiva koja su podbacila nisu nikada detektirana ili barem dovedena u pitanje. Prijevara se nastavlja pred našim (još uvijek) zdravim očima. Dakle, farmaceutska tvrtka može vrlo lako na tržište staviti cjepivo protiv zaušnjaka ili ospica koje je stvoreno da ne bude učinkovito dok istovremeno živom, formaldehidom, aluminijem i MSG-om oslabljuje naš imunološki sustav (više o sastavu cjepiva možete pročitati ovdje). To, u stvari, uzrokuje širenje dotične bolesti što rezultira uznemirujućim medijskim pričama o “epidemiji” što dalje navodi ljude da pohrle u ljekarne i ordinacije i zatraže još jedno beskorisno cjepivo. No, stvarna je priča još više zastrašujuća jer dok su neka cjepiva stvorena da budu neučinkovita, druga su dizajnirana da upravo uzrokuju izbijanje bolesti.

U on-line tiskovini Natural News je objavljeno da je farmaceutska industrija uhvaćena pri dostavi živih virusa proizvođačima cjepiva protiv gripe i to u 18 zemalja! To je učinio Baxter International Inc, jedan od glavnih dobavljača “oslabljenog” virusa gripe. Osim što u ovom slučaju on nije bio oslabljen. Cjepiva izrađena od tog materijala su jednostavno zarazila ljude gripom!

Mnogi ljudi vjeruju da tvrtke koje proizvode antiviruse na području računarstva stvaraju i otpuštaju viruse kako bi stvorile strah i povećale potražnju za njihovim proizvodima. To je nevjerojatno učinkovit način prodaje proizvoda. Zbog čega bi priča s cjepivima bila drugačija? Farmaceutske tvrtke koriste istu taktiku. S vremena na vrijeme, one u cjepiva protiv gripe stave žive viruse čime se ona širi dok ljudi panično odlaze u ljekarne i ordinacije…znate već kako priča teče. Mi smo zahvalni svakom znanstveniku koji sakupi hrabrost i odvažnost te istupi u javnost s ovakvim i sličnim informacijama bez obzira na potencijalnu opasnost kojoj se izlaže.




Prethodna objavaStvorena je mreža donatora eko sjemenja, razmjenjujte ga i vi!
Slijedeća objavaKokosovo ulje – iskoristite ga u domaćinstvu!
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here