Vitki bez gladi: Dijetalna hrana koja će vas zasititi

0

Artičoke, papričice, kruške, grejp i rajčice – ništa od ovih namirnica neće vas udebljati, a stvorit će vam ugodu punog želuca. Održavanje linije ne mora značiti gladovanje. Postoje namirnice za koje je naučno dokazano da više od drugih stvaraju osjećaj sitosti, smanjuju apetit ili pak pomažu pri mršavljenju. Pet preporuka donosi Women’s Health.

Artičoke
Kada vam dosadi zeljasto povrće – a to se lako može dogoditi ako ste na nekoj oštrijoj dijeti – artičoke su vaš pojas za spasavanje. Idealne su kao predjelo, jedna ima tek 60 kalorija, a bogate su vlaknima koje će vas temeljito zasititi prije nego li pređete na glavni obrok – i imate dobre šanse da ustanete od stola, a da se niste previše opteretili. Kad imate priliku nabaviti svježe (u proljeće) sjajne su spremljene na pari: malo ih posolite, popaprite i začinite limunovim sokom, pa listove jedite jedan po jedan. U druga doba godine mogu se nabaviti konzervirane. Začinite ih maslinovim uljem i ružmarinom.

Feferoni
Ljute papričice potiču trošenje kalorija zahvaljujući antioksidansu imena kapsaicin. Studija koju su proveli naučnici Univerziteta u Kaliforniji pronašli su da nakon obroka u kojem je bilo kaspaicina u samo nekoliko sati količina potrošenih kalorija udvostruči. Taj sastojak također pojačava oksidaciju masnoća, pa zato tijelo treba više ‘pogonskog goriva’. Druge studije otkrile su pak da obroci bogati kapsaicinom mogu smanjiti apetit. Isprobajte različite salse i umake, pažljivo pročitajte sirovinski sastav, pratite kako djeluju na vas i zaključite koje papričice imaju najbolji učinak.

Grejpfrut
Ovaj je agrum stekao reputaciju čudesnog sastojka koji eliminira težinu nakon studije koja je utvrdila kako su ispitanici koji su pojeli pola grejpfruta uz svaki obrok izgubili prosječnih kilogram i pol, jednako kao i oni koji bi pili tri čaše grejpfrutovog soka dnevno. Većina ispitanika izgubila je do pet kilograma bez da su unijeli bilo kakve druge promjene u prehranu. Ako je sve ovo ipak pregorko za vaš ukus, isprobajte grejp kao niskokalorični desert. Dodajte mu malo meda, posipajte kardamonom i lagano zagrijte u pećnici dvije do tri minute.

Kruške
Znano je da je jabuka prije spavanja izvor čistog zdravlja, no i jedna kruška dnevno također je odlična ideja. One sadrže puno vlaknastog sastojka koji se zove pektin, koji je poznat kao velika pomoć pri mršavljenju. Kuhane, one su ukusni topli desert. Sirove, lijepo se slažu sa sirom za lagani međuobrok.

Rajčice
Vlakna i puno vode su sadržaj rajčice koji vas čini sitim i s malo kalorija. Također, pune su likopena, a naučnici su utvrdili da što je veća prisutnost ovog antioksidansa u krvi, manje su šanse za srčane i hronične bolesti. Uza sve to, termički obrađene rajčice još su jači izvor energije: kuhajte ih ili ih pecite, ili napravite juhu za dan kada vam fali energije.

Izvor: MOJEzdravlje
Prenosi: namirnice.ba

O autoru

Atma

Portal Atma postoji u želji da s vama podijeli relevantne informacije koje vam mogu pomoći u različitim aspektima života. Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo i budite sretni... zauvijek!