Foto: pixabay.com

Naš organizam zahtijeva proteine ​​iz različitih razloga, a njihov nedostatak može oslabiti opće zdravlje, jer će tijelo početi razbijati mišićno tkivo u svrhu dobivanja potrebnih aminokiselina.

Uvijek govori dobro o drugima…




Za razliku od ostalih mikronutrijenata i masti, jedva da postoje negativne strane proteina.

Protein se sastoji od aminokiselina, a u procesu probave tijelo razgrađuje njene nizove na pojedinačne aminokiseline.

Svaka od ovih aminokiselina ima svoju svrhu u nekom području našeg zdravlja i podijeljena je u dvije skupine: vitalne i nevitalne.

Izvori veganskih proteina

Postoji toliko mnogo biljnih namirnica koje su bogate proteinima, a istodobno nude i druge pogodnosti za zdravlje.

Pogledajte ispod 10 biljnih izvora koji sadrže više proteina nego jaja, jer sadrže više od 6g na 50g:

Ne vjeruj svemu što misliš…

Spirulina

To je nevjerojatan izvor koji sadrži 28g proteina na 50g.

Štoviše, bogata je magnezijem, vitaminima B, vitaminom K i kalijem, te izvrsno čisti tijelo.

Prehrambeni kvasac

Njegovo ime je opravdano jer sadrži 25g proteina po 50g.

Štoviše, bogat je B-12 i ima ukusan, sirast i orašast okus, prenosi Clean food house.

Tahini

Tahini je pun pečenih i zdrobljenih sjemenki sezama, a 50gr sadrži 10g proteina.

Sjemenke sezama bogate su vitaminima i mineralima, kao što su magnezij, mangan i cink, i imaju jaka protuupalna svojstva.

77





Maslac od badema

Osim činjenice da u 50 g ima 10 g proteina, također ima velike količine dobrih masti, biotina, vitamina E i mangana.

Sjemenke bundeve

Sjemenke bundeve sadrže 8 g proteina na 50 g i također su nevjerojatno bogate magnezijem, što je od vitalnog značaja za više od 300 procesa koji se odvijaju u našem tijelu.

Dulse alge

Ova nevjerojatna morska biljka sadrži 16g bjelančevina na 50g.

Također je bogata vlaknima, jodom i kalijem.

Uvijek govori dobro o drugima…




Sjemenke lana

Ove sjemenke su neizrecivo hranjive, imaju 9g proteina na 50g, vlakna i ogromne količine omega-3, koje ublažavaju upalu.

Chlorella

Ova alga je još jedna namirnica koja spada u superhranu, koja detoksificira tijelo od teških metala, te osigurava velike količine željeza, magnezija, kalcija, vitamina A i 29g proteina na 50g.

Sjemenke konoplje

Sjemenke konoplje sadrže 16 g bjelančevina na 50 g i također su bogat izvor omega-3 masti.

Kakao granule

Kakao obiluje vlaknima, magnezijem i kalcijem i sadrži 7 g proteina na 50 g.

ATMA – Pripremila: Suzana Dulčić

62 HRANA KOJA MIJENJA ŽIVOT

Medicinski medij: HRANA KOJA MIJENJA ŽIVOT

Spasite sebe i svoje voljene iscjeljujućom snagom biljne hrane

Anthony William, poznatiji kao Medicinski medij i autor istoimenog svjetskog bestselera u novoj knjizi nastavlja oduševljavati informacijama koje nam mogu spasiti život! William otkriva kako najbolje iskoristiti skrivene dobrobiti više od 50 biljnih namirnica kako bismo promijenili svoj život nabolje.

Saznajte kako odabrati najbolju hranu za ublažavanje stotine različitih zdravstvenih tegoba i simptoma!

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.