Spavanje je nevjerojatno važan proces koje naše tijelo treba kako bi se ispravno resetirali i napunili.

Ako ste jedan od onih ljudi kojima je potrebno uhvatiti i nadoknaditi malo sna, pogledajte ispod naše preporuke.

Tijekom dana:

1. Vježbajte

Vježbanje tijekom dana ne samo da može poboljšati vaše zdravlje, već također poboljšava vaše obrasce spavanja smanjujući stres.

Međutim, nemojte vježbati 3 sata prije spavanja, jer će vas adrenalin držati budnima, piše The spirit science.

2. Izbjegavajte pića

Ograničite unos kofeina i alkohola, jer će vas držati budnima.

3. Nemojte drijemati

Ukoliko spavate tijekom dana, navečer bi vam moglo biti teško zaspati.

Ako baš morate, ograničite drijemanje na 20 minuta.

Večer:

1. Hrana

Odlučite se za lagani obrok. Teži obrok vaše tijelo teže probavlja, a loša probava može spriječiti da zaspite.

Međutim, glad vas može vas probuditi, stoga pronađite ravnotežu.

2. Isključite elektroniku

Elektronička stimulacija govori mozgu da bude budan kada bi se trebao odmoriti, a dokazano je da smanjuje kvalitetu sna.

U spavaćoj sobi:

1. Uklonite elektroniku

Isključite televizor i uklonite računala i druge elektroničke uređaje iz svoje spavaće sobe.

To podsjeća vaše tijelo da je spavaća soba za spavanje, a ne za posao ili surfanje internetom.

2. Ne zagrijavajte sobu

Brže ćete zaspati i bolje spavati ako je vaša spavaća soba hladnija.

Niža temperatura prostorije smanjuje tjelesnu temperaturu i pomaže vam da padnete u dubok san.

3. Zamračite sobu

Svjetlo ometa hormone spavanja i stimulira mozak. Čak i najmanja količina svjetla može utjecati na vas.

Nosite masku za oči ako je potrebno ili okrenite budilice prema zidu.

4. Eliminirajte buku

Ako se ne možete u potpunosti riješiti buke, pokušajte je poništiti puštanjem umirujućih zvukova poput morskih valova.

5. Aromaterapija

Aromaterapija smiruje tijelo i pruža umirujući učinak. Postoje mnogi mirisi koji vam mogu pomoći da se opustite i pripremite za spavanje; vanilija, lavanda, mažuran i sandalovina su samo neki od primjera.

Nakapajte ulje na jastuk, difuzor ili zapalite mirisne svijeće.

Najbolja rutina pred odlazak na spavanje:

  • Konzistencija: Svaki dan odlazite u isto vrijeme na spavanje i održavajte redovito vrijeme spavanja. To pomaže vašem tijelu da brže zaspi i stvara neraskidivu naviku.
  • Kupka: Topla kupka prije spavanja može vam pomoći da se opustite i povećate svoju tjelesnu temperaturu. Hlađenje tijela u prostoru niske temperature pomaže da zaspite brže.
  • Čaj ili mlijeko: Mala šalica čaja ili čaša mlijeka je još jedan odličan način da smirite svoj um i tijelo, te se pripremite za spavanje. Ipak, klonite se jakih čajeva!
  • Čitajte knjige: Čitanje zabavne ili dosadne knjige pomaže da očistite um.  Nemojte čitati nešto stimulirajuće, takve knjige razbuđuju vaš mozak.
  • Opustite se: Pokušajte vježbati yogu ili se blago istežite. To će opustiti vaše tijelo i smanjiti bolove u mišićima.
  • Vodite dnevnik: Pisanje dnevnika je sjajan način da otpustite užurbane misli. Pokušajte vizualizirati umirujuće slike, npr. oblake ili neko mirno mjesto; vrt ili polje, plažu, što god vas smiruje. Na taj način ćete smiriti um i otpustiti tjeskobne misli.
  • Posteljina: Jedan od najvažnijih faktora je da vam je ugodno. Nabavite kvalitetan madrac. To je vrijedno ulaganje, jer ćete potrošiti trećinu svog života u krevetu. Koristite udobne i mekane plahte i poplun. Glatka, kvalitetna posteljina umiruje i opušta vaše tijelo, tako da ćete brže zaspati.
  • Pidžame: Nosite pidžame koje su mekane, svijetle i svježe. Pamuk je najbolji odabir, jer umanjuje noćno znojenje.
  • Položaj: Položaj u kojem spavate je bitan. Pronađite udoban položaj koji podržava vaše tijelo. Pobrinite se da je svakom dijelu tijela udobno. Kupite kvalitetan jastuk koji podupire vrat i pravilno usklađuje vaše tijelo. Pokušajte ležati u istom položaju svake noći, na taj način se vaše tijelo može navići na njega.

Slijedite ove savjete, usvajajte ih jedan po jedan, ako je potrebno. S vremenom bi trebali primijetiti da se kvaliteta vašeg sna počinje poboljšavati.

Preko dana ćete imati više energije za bavljenje stvarima koje najviše volite, te ćete se manje oslanjati na tu jutarnju kavu!

Prethodna objavaBez svjesnosti o božanskoj prirodi čovjeka, tijelo i niže emocije sredstvo su i hrana demonima
Slijedeća objavaVenera konjukcija Kiron (do 29. siječnja) – Iscjeljenje čeka hrabre, ne propustite ovaj period!
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.