Vlakna pronalazimo u biljkama. Postoje topiva i netopiva vlakna. Ona su važna za održanje zdravlja probavnog sustava, a istraživanja su pokazala da pomažu u prevenciji dijabetesa tipa 2 i bolesti srca i krvožilnog sustava. Za jabuku znamo da je odličan izvor vlakana. Vlakna u jabuci pronalazimo u njezinoj kori, što predstavlja problem u slučajevima kada jabuka nije uzgajana na organski način. Jedna jabuka sadrži oko 4.4 grama vlakana, a mi vam donosimo namirnice koje ih sadrže još više.




Slanutak

Samo jedna šalica slanutka sadrži 16 grama vlakana. To je čak 4 puta više od količine vlakana u jednoj jabuci.

Avokado

Pola avokada sadrži oko 6.75 grama vlakana. Nemojte ga previše termički obrađivati. Najbolji je sirov i kao dodatak salatama.

Kikiriki

Pola šalice kikirikija sadrži čak 6.2 grama vlakana. Izbjegavajte pržene i zasoljene kikirikije jer oni ni na koji način nisu dobri za vaše zdravlje.

Kruške

Jedna kruška srednje veličine sadrži 5.5 grama vlakana. Jedite ju sirovu jer termičkom obradom značajno gubi svoja nutritivna svojstva.




CentarZdravlja.net

Prethodna objavaDnevni Jyotish Horoskop za 24.04.2014.
Slijedeća objavaDnevni Jyotish Horoskop za 25.04.2014.
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.