Odmor i san čini više za vašu sreću nego ostale stvari, uključujući vježbanje, volontiranje, duhovnost i društvene interakcije, a novac uopće nije u prvih pet. Sreća posebno leži u vezi između duhovnosti i socijalne interakcije kao krajnji lijek za tugu zbog usamljenosti, jer za mnoge vjera u Boga znači da uvijek imate prijatelja.

Uvijek govori dobro o drugima…




Od donošenja odluka do rješavanja problema u snu, evo što biste trebali znati o načinu na koji razmišljate.

Moran Cerf je zarađivao za život tako što je provaljivao u banke. Moran Cerf  je bivši haker i grafički dizajner, redatelj koji je postao neuroznanstvenik i profesor,  provaljivao je u banke (banke bi platile kako bi testirale svoje sigurnosne sustave).

Njegova istraživanja naše sposobnosti da kontroliramo emocije, kako koristiti snove za uvođenje ili uklanjanje navika, znanost o slobodnoj volji i jednostavno donošenje odluka, informirali su i zabavljali grupe od voditelja kao što je Elon Musk do publike na Svjetskom ekonomskom forumu.

Kada sam imao priliku intervjuirati ga, Moran je, između ostalog, raspravljao o neuroznanosti marketinga i moći ​​snova.

Evo nekoliko stvari koje Moran zna o vašem mozgu:

Ne vjeruj svemu što misliš…

1) Vaše odluke nisu vaše

Navodeći studiju u kojoj su istraživali skupine sudaca, Moran opisuje sve ekološke i neurološke podražaje koji utječu na odluke koje donosimo, čak je utvrdio da je najbolje vrijeme za posjet sucu odmah nakon doručka ili nakon ručka, piše Chris Denson za Inc.

Za suce – kao i za nas ostale – stvari kao što su rasvjeta, boje, vrijeme, raspoloženje, nedavno poslušane pjesme, doba dana, unos hrane, osobna povijest, bliska budućnost i drugi suptilni uvjeti okoliša mogu značiti razliku između odluke „da“ ili „ne“ pri donošenju odluka.

Također treba napomenuti da nema lijeka za ovu vrstu podsvjesnog uvjeta. Najbolje što možemo učiniti je biti svjestan da postoji i da istovremeno nastojimo svjesno nastojati biti neutralni u svakom trenutku.

77





2) Vaši snovi mogu biti hakirani

Na pitanje kakva je njegova trenutna zaljubljenost u inovacije, Moran je iznio nešto na čemu je radio nešto više od godinu dana – uvodeći ili uklanjajući navike kroz snove. Prema Moranu, “Vaše tijelo spava, ali vaš mozak još uvijek radi.” Postoji slatko mjesto za vrijeme našeg sna gdje mozak u biti ponovno promišlja o životu. Teorija studije je da se određeni mirisi, fraze i emocionalni znakovi mogu uvesti tijekom ovog vremena ponovnog promatranja.

Na primjer, ako ste pušač, Moran i njegov tim mogu raspršiti miris cigarete u prostoriju, nakon čega slijedi miris pokvarenih jaja, a vaš će se mozak gotovo odmah promijeniti kako bi povezao cigarete s mirisom pokvarenih jaja. A tko želi pušiti pokvarena jaja? Druge negativne ili pozitivne asocijacije mogu se vezati za stvari kao što su navike trošenja, predrasude (rasne, spolne i društvene klase), dijeta, vježbanje i drugo.

Uvijek govori dobro o drugima…




3) Vaš san je broj 1 uzrok sreće

Čak i ako se u vaše snove ne uvlače navike, spavanje je prvi uzrok sreće, što mozgu daje dovoljno vremena da se napuni. Na pitanje o vlastitim odlukama u odnosu na vjeru u višu silu, Moran je naveo studiju znanstvenika koji su dobili Nobelovu nagradu, u kojoj odmor čini više za vašu sreću nego ostale stvari na vrhu popisa, uključujući vježbanje, volontiranje, duhovnost i društvene interakcije. (Imajte na umu da novac uopće nije u prvih pet.)

Međutim, zanimljivo je da je Moranov poseban interes za sreću leži u vezi između duhovnosti (br. 3) i socijalne interakcije (br. 2) kao krajnji lijek za tugu zbog usamljenosti, jer za mnoge vjera u Boga znači da uvijek imate prijatelja.

75



4) Vaš mozak može se kupiti

Moran nije stranac kada se radi o poslu s robnim markama. Proizvođači proizvoda troše novac kako bi saznali sve neurološke nijanse koje donose odluke o kupnji.

Njihove često bogato financirane studije hakiranja mozgova su razlog zbog kojeg cijene završavaju s .99, što su sjedeća mjesta u kinu crvena (ona se doživljava kao dramatična), razlog zašto su trgovine prehrambenim proizvodima osvijetljene i uređene na određen način, razlog zašto ne možete naći sat u kasinu pa čak i zašto sam kupio taj Slap Chop prije nekoliko godina.

Naročito u slučaju reklama, znanost u svemu tome je da vaš mozak oslobađa dopamin kao odgovor na ideju o nagradi. Zato vam se nudi ne jedan, ne dva, ne tri, već 20 dodataka za istu cijenu ako nazovete odmah. Razlog zbog kojeg odmah trebate nazvati? Dopamin se smanjuje za 10 minuta.

Ne vjeruj svemu što misliš…

5) Vaša pažnja usredotočena je više na one s naglaskom

Kada je moja kćer imala oko 5 godina, imala je učitelja predškolske dobi s vrlo izraženim korejskim naglaskom. Moja mama, koja se prije nekoliko godina povukla iz nastave, uvjerila me da statistički gledano, djeca pridaju pažnju onima koji imaju naglasak jer se trude razumjeti što govori učitelj. Isto vrijedi i za odrasle.

Kada čujete Moranove fascinantne priče kroz njegov brzi tempo francusko-izraelskog naglaska, obratite pozornost. Nije ni čudo da je učitelj na prestižnoj Kellogg School of Management na Sveučilištu Northwestern.

Nije ni čudo da je njegova priča u The Mothu osvojila traženu Grand Slam nagradu i nije ni čudo da će biti na glavnoj pozornici na ovogodišnjem TED događaju, radeći ono što najbolje radi – navoditi nas da drugačije razmišljamo o tome kako razmišljamo.

ATMA – Pripremila: Suzana Dulčić

63 PLACEBO

Dr. Joe Dispenza: PLACEBO STE VI

Ozdravljenje umom je moguće!

Dr. Joe Dispenza smatra da smo placebo mi sami – naše misli, stavovi, uvjerenja i percepcije koje oblikuju našu stvarnost pa tako i zdravlje. Donosi potvrđene slučajeve ljudi koji su oboljeli pa čak i umrli jer su povjerovali u, pokazalo se, pogrešno postavljenu fatalnu dijagnozu. Ako je moguće da naše misli budu tako moćne, zašto ih ne iskoristiti za ozdravljenje i kvalitetniji život?

"Čitanje ove knjige je poput pretplate na najbolje moguće zdravstveno osiguranje na svijetu." - Sonia Choquette

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.