Dodavanje pet obveza na dan obično znači i trošenje više vremena, zar ne? Inače da. Ali ne u ovom slučaju. Kada su pet dodatnih zadataka skrojeni tako da stvore učinkovitu i zdravu putanju u vašem danu, rezultat je upravo suprotan – više vremena da radite što volite s manje stresa, mirnijim umom i tijelom koje se osjeća odlično.

Ovo je tih pet akcijskih koraka kako bi se osjećali manje istrošeno i ispunjenije kada je dan završen:

1. Piju toplu vodu s limunom

Započinjanje dana s hidratacijom je uvijek dobra ideja. Zagrijavanje vode i dodavanje limuna aktivira probavu i postavlja vas na pravi put zato što ste donijeli prvu zdravu odluku u danu koja ide u korist vašeg zdravlja.

2. Kreću se

Rastežite se, trčite, radite jogu, pozdrav suncu što god želite. Kada je prva stvar koju napravite ujutro pružanje pokreta vašem tijelu, punite se energijom, rješavate se stresa i pročišćavate um za početak dana.

3. Meditiraju (vizualiziraju, planiraju, manifestiraju, predviđaju, mantraju itd.)

Odredite atmosferu svoga dana dobrim namjerama i bit ćete iznenađeni koliko će vas nositi taj osjećaj. Bilo da recitirate afirmaciju, mantrate svetu mantru ili sjedite u tišini dvije minute ili pola sata, poboljšati će vam se raspoloženje i na licu će vam se pojaviti smiješak. Zagarantirano. Vizualiziranje odličnog dana koji je ispred vam omogućava da kreirate najidealniji mogući dan prije no što uopće izađete iz kuće. Jutarnjim recitiranjem svetih mantri ili molitvi dodajete duhovnu dimenziju svom danu, spremni ste svaku situaciju shvatiti kao priliku za rast i razvijate stav zahvalnosti.

4. Planiraju svoje zadatke

Da, svatko ima listu zadataka, to nije ništa novo. Pretvaranje planova u izvedivi plan je ključni faktor. Evo kako. Na početku svakog tjedna, uzmite svoju listu zadataka i dodijelite svaki zadatak danu kada je najvjerojatnije da će moći biti ispunjen. Zatim ih poredajte, počevši od zadataka koje ćete obaviti prije posla, zatim na pauzi za ručak, zatim nakon posla. Počnite od najbitnijih zadataka. Možda shvatite da neki od njih nisu toliko hitni za dodati, pa oni mogu čekati.

Dodavanje nekoliko izvodljivih zadataka listi svaki dan, uklanja tjeskobu od te liste koja izgleda kao da nikada neće nestati. Rješavanje četiri stvari u danu mnogo je bolji osjećaj nego križanje četiri stvari sa duge liste od 20 zadataka koja se samo nagomilava.

Planiranje svakog zadatka kojeg želite ispuniti čini vaš raspored podnošljivijim, pomaže vam da zapamtite i daje vam nekoga na koga možete računati-sebe! Rješavanje potencijalne tjeskobe i zamaranja, uvijek je dobra stvar. S druge strane fleksibilnost je ovdje također ključni faktor. Ako shvatite da imate manje vremena no što ste očekivali, nemojte se uznemiravati, samo nađite mjesto gdje možete ubaciti te zadatke kroz tjedan. ILI, možda, niste uspjeli naći vremena za to jer nije važno koliko ste mislili…




5. Jedu doručak (i pakiraju ručak!)

Nije to neka velika mudrost. Gladna osoba ne može biti dovoljno učinkovita na poslu, niti je toliko zabavna za razgovarati. Napravite sebi (i svima oko vas) uslugu i barem započnite dan kako bi trebali – nahranjeni.

Što se tiče ručka: kada ponesete svoj ručak na posao radite tri stvari za sebe: štedite novac, osigurajete se da ste spakirali zdrav obrok i štedite se od gladi – koja je izazvana impulzivnim ručkom u 15:00h, što se zna pretvoriti u polusatnu debatu oko toga gdje i što jesti, a da ne govorimo što nam se sve nudi kao hrana u dućanima i fast-food reastoranima. Koji gubitak vremena i zdravlja!

Sada nastavite uživati u produktivnom, zdravom i sretnom sebi.