Designed by Freepik

Kome se ne sviđa ideja otići u kuhinju i iskoristiti jedan brzi stroj kako biste unijeli u sebe razne hranjive tvari, sve dok još uvijek napola spavate i nemate pojma što ćete obući za posao?

To je ljepota blendera, a ako tražite način da unesete različite hranjive tvari u jedan obrok, smoothi je pravo rješenje! Smoothiji su sada jako popularni, ali nisu svi jednako zdravi koliko bi mogli biti. Mnogi sadrže previše šećera, drugima nedostaju vlakna, a mnogima nedostaju proteini.

Iako zasigurno ne trebamo pretjeranu količinu proteina (osim ako nismo bodybuilder), još uvijek trebamo proteine ​​u našoj prehrani kako bi naše tijelo ispravno funkcioniralo. Protein potiče aktivnost neurotransmitera, popravlja mišiće i održava funkciju vašeg metabolizma i probave, piše One green planet.

I dok su proteinski prahovi sjajni, oni nisu uvijek 100% potrebni. A neki od njih nisu prihvatljivi ni zbog cijene. Pravljenje smoothieja bogatog proteinima, to je poput ulaganja u vaše zdravlje. To je način da započnemo dan s hranjivim tvarima, imat ćemo osjećaj sitosti i bit ćemo puni energije. I ne, ne trebate proteine od sirutke; samo trebate koristiti ove cjelovite izvore proteina.

Ovdje su neke od najboljih proteinskih kombinacija koje možete koristiti umjesto proteinskog praha za dodavanje u svoj omiljeni smoothie:



1. Zob i špinat

Ovaj pobjednčki proteinski duo izvrstan je za smoothie jer ne samo da su te dvije namirnice bogate proteinima, već sadrže i magnezij i kalij. Ova kombinacija također sadrži malo masti. Zob sadrži 7 grama proteina na količinu od pola šalice, a špinat sadrži 5 grama po šalici.

Ako stavite u smoothie 2 šalice špinata i 1/2 šalice zobi, dobit ćete 17 grama proteina! Špinat također alkalizira tijelo i sprječava upale, a magnezij u zobi i špinatu također podržava zdravlje mišića i kostiju, te daje energiju.

Ove dvije namirnice su također okusom blage i dat će kremast, malo orašast okus vašem smoothieju. Koristite organsku zob bez glutena ako patite od intolerancije na gluten.




2. Sjemenke konoplje i kelj

Sjemenke konoplje su poznat izvor proteina i sadrže 13 grama proteina na 3 žlice. Također su bogate željezom i magnezijem, baš kao i kelj, koji sadrži 5 grama proteina po šalici.

Stavite u smoothie 3 žlice sjemenki konoplje i jednu šalicu kelja kako biste dobili 18 grama proteina.

Još jedna prednost, zdrava masnoća iz konoplje pomoći će vašem tijelu da apsorbira hranjive sastojke iz kelja, kao što su vitamini A, E i K koji su svi topljivi u mastima.

3. Sjemenke bundeve i zob

Ako vam je ponestalo povrća, to je u redu jer su sjemenke bundeve jedne od najalkalnijih sjemenki koje možete jesti (što možete vidjeti iz njihove tamnozelene boje koja je pokazatelj visokog sadržaja klorofila).

Sjemenke bundeve sadrže 5 grama proteina na 1/4 šalice, što je više nego što sadrži bilo koje sjemenke ili povrće po porciji (osim spiruline). Iako su bogate masnoćama, sjemenke bundeve sadrže zdrave masti koje štite vaše srce i mozak.

Zob se dobro slaže s okusom sjemenki bundeve, a i jedno i drugo su bogati magnezijem i kalijem, uz željezo i cink. Koristite 1/4 šalice sjemenki bundeve i 1/2 šalice zobi kako bi se dobilo ukupno 13 grama proteina.

4. Quinoa i špinat

Iako quinoa nije nešto što bi možda dodali u smoothie, ona daje blagi, orašasti okus koji je lako maskirati s malo zelene jabuke i s malo kupina ili borovnica. Quinoa je također sjajan izvor željeza, magnezija i kalija.

Koristite 1/2 šalice quinoe kako bi dobili 12 grama proteina. Dodajte 2 šalice špinata kako bi dobili 10 grama proteina, a to je ukupno 22 grama!

5. Bademovo maslo i Chia sjemenke

Ove dvije zdrave namirnice izvrstan su način za povećanje vaše energije ako pratite unos ugljikohidrata. Obje su izvrsni izvori magnezija, proteina i kalija.

Za najzdraviju opciju, upotrijebite sirovi, nezasoljeni bademov maslac, koji ne sadrži dodatno ulje ili sol.

Dvije žlice maslaca od badema daje vam 7-8 grama proteina i 2 žlice chia sjemenki dat će vam oko 5 grama proteina. To je ukupno oko 12 grama proteina, što je super za one koji nisu ludi za prehranom bogatom proteinima.

6. Chia sjemenke i kelj

Chia sjemenke i kelj su izvrsni izvori željeza. Iznenađujući su izvori energije zahvaljujući vitaminu B, magneziju, željezu, proteinima i kaliju.

Upotrijebite dvije šalice kelja, koje sadrže 10 grama proteina i 1/4 šalice chia sjemenki, koje također sadrže 10 grama proteina. Dobit ćete 20 grama proteina iz ove jednostavne kombinacije i vjerojatno nećete biti gladni satima.

Možete jednostavno kombinirati i miješati sve ove namirnice kako biste zadovoljili svoje potrebe ili želje za proteinima. Također se mogu koristiti i druge namirnice koje su bogate proteinima, a nismo ih spomenuli ovdje.

Dok je konzumacija proteinskog praha nevjerojatno brz, jednostavan, niskokaloričan način za dodavanje proteina u svoju prehranu, gore navedena hrana nije procesuirana, ne sadrži umjetne tvari i vjerojatno će vas držati sitima mnogo dulje od praha.

Pripremila: Suzana Prnjak za atma.hr

27 VELIKI PAKET KUHAJMO ZDRAVO

VELIKI PAKET “KUHAJMO ZDRAVO”

Top kvaliteta, 6 hit proizvoda!

✓ BIO kokosovo ulje Green Planet Superfoods 1 l
✓ kurkuma prah Only Nature 100 g
✓ cejlonski cimet Only Nature 100 g
✓ goji bobice Only Nature 100 g
✓ Himalajska sol roza sitna Only Nature 1 kg
✓ + POKLON! BIO kakao prah Green Planet Superfoods 250 g

Težina: 2.500 kg

Cijena: 173,95 kn 159,99 kn - Kupi ovdje

Prethodna objavaLjudi ovih brojeva datuma rođenja imaju posebnu moć – Jeste li među njima?
Slijedeća objava5 stvari koje je potrebno NAPUSTITI kako biste krenuli naprijed
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

2 KOMENTARA

  1. khm…primjer….quinoa i špinat…koje su to brojke, da bi dobili 10g proteina iz špinata, morate staviti 500g špinata, a quinoa 100g, da ima 12g. proteina, ali baš ju nećete jesti sirovu, dakle morate skuhati ju, što iznosi od prilike 200g, ili sve zajedno smoothie od 700g, pa da vidim tko će to popiti !…da uopće dalje ne govorim…

  2. Od kud vadite ove gluposti? Npr whey (protein sirutke) i bjelanjak u prahu su prirodni koliko i npr. sjemenke konoplje, samo whey ima duplo visu biolosku vrijednost (BV). Bolje da ste naveli posni sir nego ove, wanabe zdrave stvari, koje “regularni” ljudi nikad nece kupiti.

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here