Foto: Jonny Lindner/pixabay.com

Kada vam ponestane energije ili ste preopterećeni, bitno je njegovati sebe kako bi napunili svoje resurse.

Ako vam je potrebna inspiracija, pročitajte ova 64 brza i učinkovita načina pomoću kojih ćete prakticirati brigu o sebi.

1. Provedite vrijeme s roditeljem ili mentorom  – s osobom s kojom se osjećate sigurno i inspirirano.

2. Volontirajte kako bi pomogli pri ostvarenju cilja  koji vam nešto znači.

3. Slušajte glazbu koju ste slušali u najsretnijim životnim razdobljima.

4. Prakticirajte duhovne tehnike, čak i ako je to samo duboko disanje.

5. Zapalite svijeće i uživajte u šalici svog omiljenog napitka.

6. Pronađite tri pozitivne stvari povezane s vašim trenutnim poteškoćama.

7. Tuširajte se 10 minuta vrućom vodom, a zatim obucite mekanu, čistu odjeću.

8. Započnite s kreativnim pisanjem – izmislite scenario i izgubite se u njemu.

9. Rano otiđite u krevet i odspavajte 8 sati.

10. Dogovorite sastanak s terapeutom. Čak i samo jedan sastanak može vas rasteretiti.

Atma ponuda: Ametist ogrlica Srce

11. Recite glasno: “Ništa ne traje vječno. I ovo će proći.”

12. Zamislite prekrasno, mirno mjesto i 10 minuta zamišljajte  da ste tamo.

13. Držite ruke zaposlene, ponavljajući aktivnosti kao što su pletenje, šivanje ili slaganje slagalica.

14. Zapišite deset stvari u svom životu koje vam nadahnjuju zahvalnost.

15. Skicirajte nešto, izradite crtež ili samo šarajte uzorke koji vam se sviđaju.

16. Otiđite u šetnju.

17. Isplanirajte izlet i fotografirajte 10 stvari koje vas inspiriraju.

18. Otiđite na mjesto gdje možete upoznati ljude koji razmišljaju kao i vi.

19. Gledajte videa slatkih životinja na YouTube-u.

20. Zagrlite osobu koju volite (prijatelja, člana obitelji ili partnera) na 12-15 sekundi – studije su pokazale da se time jača imunološki sustav i oslobađaju smirujući hormoni.

21. Vježbajte yogu – čak i samo pet minuta provedenih u osnovnim položajima može vam pomoći da se osjećate mirnije i jače.

22. Otiđite u kafić, naručite svoju omiljenu ukusnu kavu (ili neku drugu vrstu finog pića) i čitajte knjigu ili časopis.

23. Pronađite stvari koje vas podsjećaju na loša vremena i oslobodite ih se – one samo donose negativnost u vaš prostor.

24. Uredite svoje nokte, nalakirajte ih, a zatim umasirajte umirujuću kremu u svoje ruke.

25. Napraviti popis za reprodukciju inspirativnih pjesama.

26. Isplačite se ako vam je potrebno – zadržavanjem suza neki ljudi se osjećaju još gore, umjesto bolje.

27. Zapišite 100 stvari koje volite u životu. To je lakše nego što možda mislite!

28. Samo recite “ne” ako netko od vas traži da učinite nešto što vam se čini pretjerano.

29. Provedite dan sa svojim partnerom ili dobrim prijateljem.

30. Uzmite cijeli dan (čak i ako morate javiti da ste bolesni) i samo brinite o sebi.

31. Pojedite kvadrat tamne čokolade, dokazano je da smanjuje razinu određenih hormona stresa.

32. Preskočite jedan dan svoje kućanske poslove.

33. Pogledajte nekoliko epizoda omiljene TV emisije.

34. Ispraznite vaš ormar i donirajte staru odjeću u dobrotvorne svrhe.

35. Ukoliko trebate donijeti tešku odluku, napišite popis prednosti i mana.

36. Otiđite u teretanu i izbacite stres s ozbiljnim treningom.

37. Otiđite na lijepo, mirno mjesto i gledajte zalazak sunca. Bonus bodovi ako možete pronaći mjesto uz vodu.

38. Plešite na svoje omiljene pjesme!

39. Pogledajte film koji će vas nasmijati.

40. Otiđite na vožnju biciklom ili na trčanje.

41. Nabavite svoju omiljenu utješnu hranu i uživajte u njoj bez ikakve krivnje – vi to zaslužujete.

42. Otiđite na vožnju i glasno pojačajte glazbu. Pjevajte, ako vam se sviđa!

43. Isključite internet cijeli dan.

44. Otiđite u kupovinu i priuštite si jedan mali predmet koji stvarno ne trebate, ali predstavlja brigu za sebe.

45. Otiđite u dugu šetnju i hodajte sporo slušajući svoju omiljenu opuštajuću glazbu na slušalicama.

46. Osvježite svoj mozak i revitalizirajte svoje energetske zalihe tako što ćete odrijemati nekih 15-20 minuta.

47. Planirajte vikend, bilo da ćete ga provesti sami ili s ljudima koje volite.

48. Pripremite šalicu čaja i samo ga popijte u tišini.

49. Skuhajte zdrav obrok.

50. Izbacite svoje osjećaje stresa, tuge ili nezadovoljstva u svom dnevniku.

51. Komunicirajte sa svojim kućnim ljubimcem ili otiđite na mjesto gdje možete maziti životinje.

52. Nazovite dragu osobu.

53. Reorganizirajte svoj radni prostor i riješite se nereda. Istraživanja pokazuju da time oslobađate svoj um od nereda.

54. Smiješite se sebi gledajući se u ogledalu i bit ćete iznenađeni kako brzo osmijeh postaje pravi.

55. Pročitajte dobru knjigu (pod pokrivačem ako je hladno ili ljenčareći na suncu, ako je toplo vani).

56. Prošetajte nečijeg psa.

57. Uključite se u nekakav sport ili se prijavite na tečaj kako bi naučili novi – to je dobro za vaš društveni život i oslobađa vas frustracije.

58. Pogledajte neke šaljive TV emisije ili čitajte članke u časopisima s neobaveznim temama – ponekad, svi trebamo malo eskapizma.

59. Otiđite na masažu ili na manikuru. Ako si možete priuštiti, otiđite i na jedno i na drugo!

60. Planirajte izlazak s vama dragim osobama.

Atma ponuda: Crveni tirkiz narukvica

61. Ako ste religiozni ili duhovni, provedite neko vrijeme u molitvi.

62. Napravite toplu kupku s Epsom soli i opustite se u njoj.

63. Sjednite uz rijeku i gledajte kretanje vode.

64. Slikajte – to može biti nešto apstraktno ili realno, što god želite!

Izvor: thelawofattraction/atma.hr

Prethodna objavaOrgonska pločica za kompjuter (samoljepljiva)
Slijedeća objavaDnevni Jyotish Horoskop 20.09.2016.
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.