Ljudi se teško odvikavaju od stvari koje im nakon nekog vremena postanu rutina pa tako većina pušača odmah nakon pojedenog zadnjeg zalogaja pali cigaretu. To je jedna od sedam stvari koje nije poželjno napraviti nakon jela. U nastvaku pogledajte što još morate izbjegavati netom poslije konzumiranja hrane. Razna istraživanja su pokazala da postoji nekoliko stvari koje ljudi ne bi smjeli raditi netom nakon objedovanja te su one rijetkima poznate. Pogledajte na što svakodnevno morate obraćati pažnju kako biste izbjegli zdravstvene probleme.

1. Ne pušite

Svaki pušač bi trebao izbjegavati pušenje odmah nakon jela jer su stručnjaci dokazali kako je cigareta zapaljena u tom trenutku jednaka 10 popušenih cigareta u drugom periodu. Što znači da povisuje šanse za oboljenje od raka.

2. Ne jedite voće

Ukoliko se nakon konzumacije druge hrane prebacite na voće, želudac će vam se napuniti zrakom te ćete se osjećati kao balon. Ako želite jesti voće, onda to napravite sat vremena prije, ili sat do dva poslije obroka.

3. Ne pijte čaj

Ako odmah nakon jela popijete čaj, na taj ćete način usporiti probavljanje hrane, jer čaj učvršćuje proteine koje ste unijeli hranom u svoj organizam.

4. Ne opuštajte remen

Obično imamo stav da je objed dobar onda kada moramo otkopčati i popustiti remen. Međutim, otpuštanje remena je loše, ne zbog toga što riskirate zastoj ili uvrtanje crijeva, već zato što to znači da ste se prejeli do te mjere da vam je neudobno. Kad otpustite remen, to može značiti da ćete se ponovo osjećati dovoljno udobno da se nastavite prejedati.




5. Ne kupajte se

Ne biste se smjeli tuširati odmah nakon jela jer tako jačate dotok krvi u ruke i noge, ali smanjujete količinu krvi oko želuca. Drugim riječima slabite digestivni sustav u trbuhu te usporavate probavu unesene hrane.

6. Ne spavajte

Ako konzumirate hranu i odmah iza toga odete na spavanje, riskirate infekciju u crijevima te možete prouzrokovati želučane probleme.

7. Ne šetajte




Šetnja odmah nakon jela također nije poželjna, jer i na taj način ometate probavni sustav pri apsorbiranju hranjivih tvari iz konzumirane hrane. Međutim, poželjno je prošetati se 10-tak minuta, ali nakon što prođe 20-30 minuta od jela.

Izvor: organichealth.co

Prethodna objavaReinkarnacija i astrologija
Slijedeća objavaRecept za med od bundeve: Domaći melem za jetru, lijek za kolesterol i čudo za imunitet
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.