Foto: pixabay.com

Naš mozak otpušta neurotransmiter dopamin, što je presudno za brojne bitne tjelesne funkcije.

Dopamin je super za sljedeće tjelesne funkcije: upravlja centrom za užitak i nagradu u mozgu, poboljšava kognitivne funkcije (znanje, pažnju, pamćenje, odlučivanje, vrednovanje, rješavanje problema), regulira lučenje prolaktina i mnoge druge.

Budući da je izuzetno važan za naše blagostanje i sreću, snižena razina dopamina vodi do raznih zdravstvenih problema, kao što su depresija, tuga, negativnost i razni emocionalni problemi, piše The earth child.

Srećom, postoji 9 učinkovitih načina za podizanje razine dopamina u tijelu, bez upotrebe lijekova:

Vježba

Vježbanje podiže razinu dopamina, serotonina i endorfina.

Redovita tjelovježba pruža sreću, jača organizam, smanjuje stres.

Izbjegavajte ovisnosti

Ovisnost o alkoholu, drogama, kockanju, seksu – pa čak i kupovini, pruža instant zadovoljstvo, ali to nije trajno rješenje. To samo privremeno zadovoljava naše potrebe.

Štoviše, ovisnosti mijenjaju naš način života u korist izvora ovisnosti, a to je opaki ciklus. Stoga, trebali biste probati i smanjiti rizik od razvoja ovisnosti, uživati u životu i naći stvari koje pružaju dublji mir i sreću. Također, od velike važnosti je raditi posao koji vam se sviđa.

Detoksikacija

Pobrinite se da redovito obavljate detoksikaciju vašeg sustava, jer akumulacija toksina i bakterija u tijelu sprječava proizvodnju dopamina i slabi imunitet.

Povećajte tirozin

Tirozin je jedna od esencijalne 22 aminokiseline i potiče moždanu aktivnost. Osim dopamina, on također ima potencijal za podizanje razine norepinefrina.

Kako bi se podigla njegova razina u tijelu, trebali biste konzumirati zeleni čaj, lubenice, bademe, banane, avokado i tamnu čokoladu.

Glazba

Razina dopamina također se povećava slušanjem glazbe, iako to može biti kratkoročno.

Dakle, koristite glazbu kao način za podizanje razine dopamina.

Organizirajte svoj život

Razine dopamina se podižu kada organizirate male svakodnevne zadatke, iako su oni možda i teški ponekad. Trebali biste napisati svoje zadatke na komad papira i precrtavati kada ih obavite.

Na taj način, bit ćete zadovoljni kada ih budete završavali.




Kreativnost

Razine dopamina u mozgu također su povišene uz kreativne aktivnosti. To će vam također pomoći da ostanete usredotočeni.

Ne morate postati svjetski poznati umjetnik, ali pokušajte plesati, pjevati, pisati, oblikovati, slikati, crtati, kuhati, plesti i osjećati ćete se odmah puno bolje.

Dodaci prehrani

Razina dopamina također može biti podignuta pomoću dodataka prehrani, kao što su kurkumin, ginko biloba, acetil-L-tirozin, L-theanine.

Kurkumin je aktivni sastojak kurkume, koji učinkovito povećava dopamin u mozgu.

Ginkgo biloba, također, ima potencijal za podizanje razine dopamina.

Zdrava doza acetil-L-tirozina podupire proizvodnju dopamina u mozgu.

L-theanin povećava brojne neurotransmitere u mozgu, uključujući dopamin. Zeleni čaj je bogat izvor L-theanina.




Meditacija

Meditacija podiže razinu dopamina na drugačiji način od kardio vježbi. Ona poboljšava raspoloženje, stvara mentalnu energiju i opušta um.

Meditacija je učinkovit način za smanjenje stresa.

Prethodna objavaAko se žalite da vas nitko ne podržava – podržite sami sebe!
Slijedeća objavaHoroskop za razdoblje Strijelca: Vatreno razdoblje prepuno novosti, posebno nakon 29.11.!
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.