Negativne misli mogu predstavljati realnu opasnost kada pokušavate manifestirati život kakav želite  – one naizgled nepozvane uđu u vaš um i govore vam da niste dovoljno dobri.

Vodeći psiholozi kažu da većina negativnog brbljanja u vašem umu spada u kategoriju automatskih negativnih misli i da te autodestruktivne misli potiču proizvodnju hormona stresa.

To znači da one mogu utjecati na sve, od vašeg izgleda do vaše težine i razine energije.

Međutim, moguće je negativne misli preokrenuti u pozitivne i promijeniti svoj život na bolje, pod uvjetom da koristite prave tehnike. Probajte sljedeće stvari kako bi  pobijedili 9 najčešćih vrsta negativnih misli.

 1. Crno-bijelo razmišljanje

Ovo je vrsta binarne perspektive zbog koje vjerujete da je sve dobro ili je sve loše. Na primjer, jeste li ikada prekinuli svoju rutinu odlaska u teretanu zbog toga što propustili samo jedan dan, vjerujući da niste dovoljno disciplinirani da biste se držali plana vježbanja?

To je “sve ili ništa” – automatska negativna misao. Protiv toga se možete boriti tako da svjesno i izričito priznate da stvaranje jedne greške ne znači da treba odustati od svog cilja. Nadalje, provedite korekciju smjera u najkraćem mogućem roku (npr. otiđite u teretanu odmah idućeg dana).

2. Korištenje “Uvijek” i „Nikad „

Još jedna uobičajena automatska negativna misao koja je slična crno-bijelom pristupu – oblik negativnog razmišljanja koji vodi do uvjerenja kao što su: “Uvijek ću biti pretila” ili “Nikad neću dobiti posao«, a ta uvjerenja vas uče da nemate nikakvu kontrolu nad svojim djelima!

Kada se javi takva automatska negativna misao, odmah preformulirajte misli bez pretjerane generalizacije.

3. Usavršavanje negativnosti

Kada se usredotočite na negativne stvari, razvijate neku vrstu vizije koja vas zasljepljuje tako da ne vidite pozitivne stvari i potičete apatiju ili očaj.

Da biste se oslobodili od ove vrste mentalnog nereda, usvojite naviku preokretanja svega na pozitivu. Izazovite se da iz svakog iskustva izvučete lekciju ili pouku.

4. Nepropitivanje svojih osjećaja

Naravno, vaša intuicija je bitna, ali ona nije uvijek pouzdana, na primjer, ponekad oblikovani osjećaji dolaze iz obrambenog mehanizma ili iz starih strahova.

Alternativa je: kada vjerujemo  u nešto, potražimo dokaze i onda sve ponovno izvažimo.

5. Krivnja

Negativno brbljanje u vašem umu, vjerojatno uključuje i riječi kao što su “trebam” i “moram”. Ova  vrsta automatskih negativnih misli prožeta je snažnom krivnjom koja kontrolira i ograničava vaše ponašanje.

Kako bi se borili protiv toga, razmislite o tim riječima – jeste li stvarno obavezni učiniti to?

6. Samo – označavanje

Etikete vas ograničavaju, stavljaju vas u ograničavajući, zastarjeli okvir.

Ukoliko se stalno  pojavljuju negativne misli koje  vas označavaju (osobito kao “gubitnika” ili “neuspješnu osobu”) onda si  pokušajte reći (čak i naglas): “Ja nisam neuspješna osoba.”

7. Predviđanje budućnosti

Dogodi li vam se ponekad da  “jednostvano znate” kako će se ono najgore dogoditi, iako to nije racionalno? Ova vrsta automatskih negativnih misli će vam reći kako vaš posao neće uspjeti, da će se vaš odnos raspasti i da nikada nećete biti ponosni na svoje tijelo.

I kao što Zakon privlačnosti uči, predviđajući najgore – privlačite najgore! Kako bi se oslobodili ove vrste negativnog brbljanja, pokušajte razviti znatiželjan stav i budite uzbuđeni zbog prilika koje vas čekaju u budućnosti bez loših slutnji.

8. Čitanje misli

Neke od vaših negativnih misli vjerojatno će vam reći ono što drugi ljudi misle. Na primjer, kada vam se nasmiješi nepoznata osoba u prolazu vi to možete shvatiti – “On misli da izgledam smiješno u ovoj odjeći”, dok zapravo ta osoba možda misli da ste vrlo atraktivni!

Oslobodite se navike čitanja umova drugih ljudi podsjećajući se da nemate pojma što oni misle – a ako pretpostavite najbolje, a ne najgore, veća je vjerojatnost da će se ostvariti ono najbolje.




9. Nepreuzimanje odgovornosti

Na kraju, možda se tješite uvjerenjem da su drugi odgovorni za sve vaše uspjehe i neuspjehe. Međutim, ova vrsta negativnog razmišljanja pretvara vas u žrtve.

Recite sebi da ste odgovorni za vaš život i razmišljajte samo o nevjerojatnim mogućnostima koje će vam se otvoriti!

Univerzalni trik

Konačno, isprobajte ovaj trik za bilo koji oblik negativnih misli: zapišite automatsku negativnu misao, zapitajte se je li to stvarno istina, zapitajte se kako djeluje na vaše osjećaje i razmislite kako biste se osjećali bez nje.

Nakon što odgovorite na pitanja, okrenite izvornu misao u njenu suprotnost. Na primjer, “Nikada neću pronaći ljubav” postaje “Mogu pronaći ljubav i kako bi pomogao sebi mogu učiniti ______.”

Izvor: thelawofattraction

Prethodna objavaMini orgon generator – pretvara lošu energiju iz okoliša u pozitivnu
Slijedeća objavaBajka uživo: Ove slike su ono od čega su satkani snovi
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.