Foto: Enrique Meseguer/pixabay.com

Negativna energija uistinu može iscrpiti. Negativna energija može se smatrati niskom točkom raspoloženja koje prožima vaše cijelo tijelo i one oko vas.

39

Vi vjerojatno primjećujete tu negativnu energiju, a primjećuju je i ljudi oko vas. Dakle, odlično je ako možete prepoznati negativnu energiju, jer onda možete promijeniti  dan i početi podizati vaše raspoloženje i razinu energije.

Kao certificirani zdravstveni trener, radim sa strankama na oslobađanju od negativne energije i na fokusiranju na pozitivne elemente koji mogu donijeti radost i produktivnost u život i učiniti nas i one oko nas sretnijima.

Naše dnevno raspoloženje može pokazivati neku vrstu zaraznog efekta –  možemo učiniti da se druge osobe osjećaju sjajno u našem društvu ili ih možemo oneraspoložiti.

Jasno, prvi izbor je vjerojatno onaj koji preferirate, jer kad se osjećate energično i uzbuđeno automatski poboljšavate svoje zdravlje i ukupnu kvalitetu života.

Evo devet znakova koji vam mogu reći imate li negativnu energiju i trebate li nešto promijeniti kako bi stvorili više pozitivne energije i radosti u svom životu.

1. Primjećujete lošu energiju u drugima

“Mi zrcalimo govor tijela i energiju onima oko nas”, kaže osobna trenerica Susie Lemmer. “Ako osjećate lošu energiju u komunikaciji s drugim ljudima, možda ste uzrok upravo vi.”, kaže ona.

Dakle, provjerite sebe i razmislite  je li problem u vama i trebate li možda promijeniti svoj stav. Lemmer kaže da je najbolji način provjere da se zapitate bi li željeli sudjelovati u razgovoru sa samim sobom da ste netko drugi.

Budite iskreni. Ako shvatite da negativna energija dolazi od vas, a ne od nekog drugog, pristojno se ispričajte i recite da morate negdje otići.

75



2. Radite do kasno u noć

Nakon dugog dana na poslu, možda ćete osjetiti veću negativnost ako se suočavate sa stresom sami  kod kuće.

“Tijekom cijelog radnog dana smanjuje se i mentalna i fizička energija, što znači da će vaša tolerancija za stres i motivacija za komplicirane mentalne zadatke biti vrlo niska nakon radnog dana”, kaže terapeutkinja Chelsea Hudson.

Pokušajte radni stres ne nositi sa sobom. Hudson kaže da je stvaranje popisa obveza za sljedeći dan  sjajan način da se pripremite i stavite stres na stranu kada se vraćate kući. Ako radite kod kuće, možete stvoriti zaseban prostor posvećen poslu.

3. Vaš životni prostor je kompliciran

“Kada živite s nekim, više ćete puta imati priliku vidjeti drugu osobu umornu, bolesnu i razdražljivu”, kaže Hudson. Bilo da živite s cimerom, s najboljim prijateljem ili s partnerom, negativna energija se može pojaviti u kući kada je raspored različit.

“Zajednički život će vam dati bolji uvid u to kako se vaš partner nosi sa stresom i iscrpljenošću. Vrlo je moguće da će se vaše navike razlikovati – kaže Hudson, te preporučuje da sjednete sa svojim partnerom i komunicirate kako bi došli do odgovarajućeg kompromisa.

39

4. Uspoređujete sebe s drugima

“Mi živimo u stanju konstantnog uspoređivanja što nemamo i što nismo postigli”, kaže Hudson.

“Umjesto da pokušavate živjeti po standardu površnih snimki tuđih života, prepoznajte i cijenite sebe s dostojanstvom s kojim se odnosite prema drugim ljudima, žrtve koje ste napravili za svoje najmilije ili postizanje vrijednog cilja  i mala djela dobrote su vjerojatno prošla nezapaženo od većine ljudi.”, ona savjetuje.

5. Vaš raspored je previše zatrpan

Kada je vaš raspored previše zatrpan i užurban i trčite okolo od mjesta do mjesta, teško je ne biti  negativan i anksiozan. Ako osjećate ovakav pritisak, možda je vrijeme da učinite nešto zabavno, za sebe, što vam može uljepšati vaš dan.

Priuštite si nešto posebno svaki mjesec ili tjedan. To može biti bilo što – od masaže do omiljenog jela nedjeljom. Nagradite se za cijeli dugi radni tjedan.

6. Depresivni ste

Ako ste primijetili simptome depresije, to je jasan signal negativne energije i njenog utjecaja na vaš život. “Depresija nije odbijanje pozitivnosti ili nespremnost uključivanja u sretne aktivnosti”, kaže Hudson.”Umjesto toga, sama priroda bolesti čini gotovo nemoguće natjerati samog sebe da se osjećate sretni i motivirani.”

75



7. Vrlo ste emocionalni

Ako se često osjećate previše emotivno i emocije vas guše više no što je normalno, možda trošite previše vremena baveći se negativnom energijom. Često pokušavamo odagnati te emocije iz naših života, ali one zapravo mogu biti dobar znak upozorenja da nešto u svom životu treba promijeniti.

“Kad opazite emocije u obliku fizičke senzacije poput lupanja srca ili znojnih dlanova, umjesto da pokušavate zatomiti te senzacije, omogućite im da jednostavno prođu kroz tijelo kao val. S  emocijama možete biti sigurni u dvije stvari: emocionalne reakcije svi imaju  i na kraju sve one prođu “, kaže Hudson.”

Ako bez osuđivanja promatrate njihovu prisutnost, oni će brže dostići svoj vrhunac i na kraju se istrošiti bez vašeg uloženog truda”, dodaje ona.

8. Provodite previše vremena na „Facebook“ – u

Ako previše vremena provodite na društvenim mrežama, to može naštetiti vašem zdravlju i uzrokovati osjećaj ljubomore ili anksioznosti kada promatrate živote drugih ljudi, savjetuje Hudson. Takva negativnost se onda prenosi u cijeli vaš dan.

“Tijekom vremena, fizičke posljedice tih emocija mogu dovesti do oslabljenog imunološkog sustava uslijed kroničnog oslobađanja kortizola”, kaže ona. Ograničite vrijeme na društvenim mrežama  i bit ćete sretniji veći dio dana.

Opće preporučeno ograničenje je dva sata dnevno, posebno za ljude koji imaju djecu, savjetuje dr Douglas Gentile, direktor „Media Research Lab“ na „Iowa State University“.

75



9. Prakticirate negativan unutarnji govor

Ako stalno prakticirate negativan unutarnji govor: “Ne mogu to učiniti” ili “Izgledam užasno u ovim hlačama,” morate poraditi na stjecanju optimizma na redovnoj osnovi.

Pozitivne afirmacije i svakodnevno postavljanje namjere mogu vam pomoći da se oslobodite od negativne, otrovne energije. Recite sebi kako ste nevjerojatni gledajući se u ogledalo svaki dan i vaše raspoloženje će biti sve bolje i bolje.

Kada se osjećate depresivno, dobra ideja je da isprobate i pomak perspektive i eliminirate otrovne elemente iz tijela kako bi se osjećali sretnije. Uživanje u životu je tako važno za zdravlje, a najbolji način da to postignete je da smanjite negativnu energiju.

Izvor: theearthchild / prijevod: ATMA

67 ATMA KNJIŽARA

ATMA KNJIŽARA

"Život je prekratak da bismo čitali loše knjige."

Alternativa, duhovnost, samopomoć
Knjige po akcijskim cijenama

Probrana ponuda knjiga putem online knjižare ima po nama jednu vrlo bitnu zajedničku edukativnu svrhu, a to je brža, učinkovitija evolucija i transformacija svijesti pojedinca i cijelog društva.

Smatramo da svi odabrani naslovi pridonose radosnijem načinu življenja kroz priručnike za samopomoć, duhovni napredak, preventivno zdravlje, ekološku osviještenost, zdraviju prehranu, poboljšanje osobne ekonomske situacije, upotrebu mašte i poticanje umjetničkih talenata.

Prethodna objava7 razloga zašto ih baš obožavamo: Koji znak Zodijaka najbolje ugađa drugima, a tko je čista inspiracija?
Slijedeća objavaŠto vam drugi čine – ide na teret njihove karme!
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.