Foto: unsplash.com

Razočaranje je surova stvarnost s kojom bismo se trebali nositi. Bez obzira sviđalo se to nama ili ne, ljudi će nas s vremena na vrijeme razočarati. Odbit će neke naše zahtjeve ili će jednostavno biti zločesti.

OGLAS 78 300×600 centriran




U djetinjstvu, suočavanje s razočaranjima može uključivati ​​napade gnjeva, durenje, ignoriranje ljudi ili osmišljavanje načina da se postigne cilj. Ali to više nije slučaj u odrasloj dobi zbog očekivanja s kojima moramo živjeti.

Očekuje se da odrasle ljude neće povrijediti nečiji loš komentar. Ali pak, mi smo ljudi, a biti povrijeđen je dio paketa. Ono na što se trebamo usredotočiti nije sprječavanje razočaranja, već briga o sebi kada se ta razočaranja pojave.

Sljedeći put kada budete razočarani, nemojte prijeći na nisku vibraciju, umjesto toga slijedite dolje navedene savjete.

9 stvari koje trebate učiniti kada vas ljudi razočaraju

1. Prihvatite svoje osjećaje

Postoje situacije u kojima vas razočaranja natjeraju da nabacite lažnu vanjštinu. Na primjer, kada ne dobijete promociju koju ste očekivali, možda ćete osjećati da nemate pravo biti razočarani. Bez obzira imate li pravo ili ne, važno je prihvatiti svoje osjećaje. Naravno, ne morate svima reći da ste razočarani, iako se to može očekivati.

Nemojte misliti o onome što drugi mogu osjećati kada bi bili u vašoj poziciji, samo se usredotočite na svoje osjećaje i na to kako se nositi s njima, piše Life coach code.

Prihvatite da ste povrijeđeni, da smatrate da niste dovoljno dobri. Nakon što ste dali ime svojim osjećajima, bit ćete u mogućnosti početi ih se oslobađati i početi iznova.

39

2. Prepoznajte svoje nezadovoljene potrebe

U situacijama u kojima je razočaranje potaknuto izdajom ili odbijanjem, potražite razloge zašto se to dogodilo. Upitajte se je li razočaranje uzrokovano vašim neispunjenim potrebama. Ili, možda je situacija povezana s vašom prošlošću. Možda ste se u prošlosti stalno osjećali izdano i nepodržano od strane obitelji.

Vaša potreba za suosjećanjem, razumijevanjem može se susresti s fizičkim nasiljem ili jednostavno ignoriranjem. Pokušajte ukloniti prošlost iz sadašnjosti.

Stvaranjem granice između prošlosti i sadašnjosti, lakše vam je usredotočiti se na sadašnje razočaranje, umjesto da komplicirate i miješate sadašnjost s nečim iz vaše prošlosti.

3. Bolje se brinite o sebi

Ne postoji veće razočaranje nego kada vas zaborave ljudi koje smatrate važnima. Recimo, dogovorili ste se s prijateljem ići u kino, a on se nije pojavio. Kasnije saznate da je bio s drugim ljudima i da je potpuno zaboravio na vas.

To boli, ali ne možete sebe kazniti zbog načina na koji se drugi ljudi odnose prema vama. Umjesto da se valjate u boli, potražite društvo svojih drugih prijatelja ili čak vaše obitelji.

Vaše je vrijeme vrijedno i trebate ga dijeliti s ljudima koji se duboko brinu o vama. Umirujuća kupka ili šetnja u prirodi također je još jedan način pokazivanja brige prema sebi. Možda je spoj sa samim sobom sve što vam je potrebno u ovom trenutku.

77





4. Razmotrite je li razgovor najbolja opcija

Postoje slučajevi kada je razgovor najbolja opcija. To znači da drugoj osobi trebate dati do znanja da ste apsolutno razočarani njenim postupcima ili riječima; to može biti ono što joj je potrebno.

No, prije nego što to učinite, trebate izvagati moguće posljedice. Pitajte se je li osoba spremna poslušati vašu stranu priče ili se ispričati.

Osoba može jednostavno krenuti u protunapad. Znati kada odabrati svoje bitke mudra je odluka. Zapamtite, kad odlučite govoriti, učinite to na način koji ne potiče žestoki sukob, umjesto toga, odaberite pristup koji obećava prihvatljivo rješenje situacije za vas i za drugu osobu.

5. Procijenite svoja očekivanja

Svaki put kad vas razočaraju ljudi koje volite, pokušajte procijeniti vaša očekivanja od njih. Možda je vašem partneru ovo mjesec u kojem je najviše zatrpan poslom i to je razlog zbog kojeg vas ne stigne nazvati.

Vaš prijatelj je možda okupiran obvezama oko svog djeteta i zbog toga nema vremena za druženje. Stvari se uvijek mijenjaju. Prilagođavanje vaših očekivanja s vremena na vrijeme moglo bi biti najbolji način da spriječite razočaranje.

39

6. Postavite zdrave granice

Sviđalo vam se to ili ne, postoje ljudi koji su dobri u tome da ljude stavljaju u neugodnu situaciju. Ako ste razočarani načinom na koji se vaš suradnik odnosi prema vama, postavite granice između sebe i njega kad god je to moguće. Niste dužni biti u njegovom društvu kada vas njegova prisutnost ne osnažuje.

Ako vaš partner neprestano krši svoja obećanja, razjasnite mu koja su vaša očekivanja od veze. Objasnite mu koje stvari ne možete tolerirati.

Ako nastavlja raditi stvari koje uzrokuju razočaranje, možda je vrijeme da odlučite hoćete li ostati u takvoj vezi. Osoba koja vas voli, pokušat će raditi stvari koje vas mogu učiniti sretnim i izbjegavat će stvari, koliko god je to moguće, koje vas mogu razočarati.

7. Ne njegujte bol

S vremena na vrijeme ljudi vas mogu nenamjerno razočarati. Ali bol koju to uzrokuje može se činiti nepremostiva. Kada se ispričaju i obećaju da neće ponoviti istu pogrešku, oduprite se iskušenju da njegujete tu bol usredotočujući se na nju.

Umjesto toga, više se usredotočite na dobre stvari koje možete učiniti zajedno, umjesto na prošlost koju ne možete promijeniti.

OGLAS 78 300×600 centriran




8. Izbjegavajte stalno analizirati situaciju

Ako stalno analizirate situaciju u vašem umu, to vam neće biti od pomoći. Ne možete doista oprostiti drugoj osobi ako nastavite mentalno proživljavati situaciju iznova i iznova.

Bez obzira na to koliko ste se razočarali zbog postupaka druge osobe, otpuštanje je jedini način da od povrijeđenosti dođete do iscjeljenja.

9. Podsjetite se na svoje nesavršenosti

Trebali biste shvatiti da ste u nekom trenutku u svom životu i vi izazvali razočaranje drugim ljudima, bilo namjerno ili nenamjerno. Poznavanje vaših nesavršenosti prvi je korak za razumijevanje nesavršenosti drugih ljudi.

U ovom brzom tehnološkom dobu, ljudi imaju tendenciju da izgube fokus zbog čega nas mogu nenamjerno povrijediti.

39

Kad god se suočite s nečijom agresijom ili jednostavno nedostatkom suosjećanja, budite svoj najbolji prijatelj.

Razveselite sami sebe. Prihvatite svoje emocije, učinite što treba učiniti i budite dobri prema sebi. Ali također, podsjetite se da ste i vi čovjek. Imate nedostatke i to je u redu. Svi možemo razočarati jedan drugoga, čak i nenamjerno.

Zapamtite, nitko nema moć da vas povrijedi ako to ne dopustite.

ATMA – Pripremila: Suzana Dulčić

38 OSHO – ZDRAV EMOCIONALNI ŽIVOT

OSHO: ZDRAV EMOCIONALNI ŽIVOT

Pretvorite strah, bijes i ljubomoru u kreativnu energiju

Kako ne bi povrijedili druge, ljudi često potiskuju vlastite osjećaje i želje. To je pogrešan put. Na taj se način ljudi sve više udaljavaju od sebe samih, bivaju nezadovoljni te jednako tako šire nezadovoljstvo oko sebe.

Osho u razrješenju ove dvojbe vidi pretpostavku za čovjekov zdrav emocionalni život, nudeći u knjizi putokaz kako izaći iz tog začaranog kruga u koji roditelji i društvo uporno guraju pojedinca.

Na kraju knjige opisane su vježbe transformacije i meditacije.

1 KOMENTAR

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.