Međunarodni javni pokret (MJP) „AllatRa” iz Kijeva (Ukrajina) je udruženje milijuna volontera cijeloga svijeta koji se bave temama značajnim za cijelo čovječanstvo. Pokret je stvoren s ciljem evolucije društva u svakom smislu.

Pokret ima vlastitu televiziju (AllatRa TV) i provodi istraživačke projekte o različitim temama. U svojim programima koristi dokazane znanstvene činjenice. Teme su predložene od strane članova Pokreta i oni ih dalje sami obrađuju. Na AllatRa TV govori se o krizama s kojima se čovječanstvo sada suočava, a posebno o klimatskoj i ekološkoj krizi.

MJP AllatRa nije politički niti religijski pokret i ne bavi se propagandom.

Najvažniji projekt Pokreta je Kreativno Društvo (KD). Cilj projekta je preobrazba iz potrošačkog u kreativni oblik, s obzirom da je taj oblik jedini unutar kojeg postoji mogućnost opstanka čovječanstva. Čovječanstvo je na rubu uništenja, što je vidljivo u suvremenom društvu kroz geopolitičke, društvene, financijska i ekološke krize. Ujedinjenje ljudi u Kreativno Društvo je jedino rješenje, a da bi ga se izgradilo potrebno je proći kroz tri faze. Prva je faza informiranja, druga je izborna ili politička, a treća je referendum. U prvoj fazi u kojoj se trenutno nalazimo naš je zadatak u što kraćem roku što većem broju ljudi prenijeti informacije o Kreativnom Društvu kao novom društvenom formatu, kao jedinom rješenju za čovječanstvo. Zato sada sve ovisi o nama i našem djelovanju. Da bismo djelovali, moramo znati što se događa.

Cilj projekta KD je opći prosperitet, najviše osobne slobode i prava.

Kako je nastao projekt KD?

2019. održana je konferencija „Zadnja šansa“, na kojoj se raspravljalo o temama koje nisu popularne u današnjem društvu, iako su za čovječanstvo izrazito važne. Sudionici su se okupili na oko 600 lokacija u preko 140 zemalja svijeta, kojima je nazočilo od 20 do 1000 ljudi. Pored izlaganja govornika, otvorila se mogućnost međusobne komunikacije svih sudionika. Tako su ljudi iz različitih zemalja postavljali jedni drugima pitanja. Između ostalih pitanja pojavila se tema Sudnjeg dana. I tada se dogodio bitan trenutak, kad su se sudionici iz SAD-a obratili sudionicima iz Rusije i pitali: „U masovnim medijima u Americi se tvrdi da nas Rusi žele uništiti nuklearnim oružjem“. Postavilo se pitanje ruskim sudionicima: „Tko želi uništiti Ameriku i američke građane, neka digne ruku.“ Nitko nije digao ruku. To je bio važan trenutak konferencije. Razgovaralo se i o klimatskim promjenama, iako je tada izgledalo da je s planetom sve u redu. Ova konferencija je u potpunosti izmijenila pogled na svijet svih ljudi koji su u njoj sudjelovali. U roku od mjesec dana od završetka konferencije sudionici AllatRa pokreta su dobili puno poruka i zahtjeva za stvaranjem nekog projekta, kako bi se ljudima omogućilo razumijevanje važnih tema o kojima se raspravljalo na konferenciji, a o kojima u masovnim medijima nema ni riječi. Ljudi su shvatili da je u potrošačkom formatu nemoguće preživjeti i tako je rođen projekt KD, dakle, inicijativa je potekla od samih ljudi. Naravno, MJP  AllatRa  je podržao tu inicijativu te stvorio projekt KD, čime je ljudima otvorena mogućnost pridruživanja.

Inače, MJP AllatRa živi već 10 godina i u tom razdoblju pokrenuto je i ostvareno mnoštvo projekata. Svi projekti su povezani s pitanjima vezanim za čovjeka. U tom su razdoblju intervjuirani milijuni ljudi iz cijelog svijeta, pa čak i na Arktiku i Antarktici.

Prilikom intervjuiranja pitanja nisu bila isključivo usmjerena na projekt, već i na manjkavosti današnjeg društva te što bi ljudi sami promijenili kad bi bili u stanju, tj. u kakvom bi društvu željeli živjeti. Analizirani su svi intervjui učinjeni u 8 godina, a odgovori su sažeti u osam načela, iz kojih je dobiveno osam temelja, koji predstavljaju želje ljudi. Zapravo su načela odredili sami ljudi, a sudionici AllatRa pokreta su sve uobličili u osam temelja, i objavili ih 2020. godine.

Kakvi su temelji KD-a?

Nakon mnogo vremena izvorno znanje o tome tko je čovjek, od čega se sastoji, koja je njegova stvarna svrha i čemu život služi konačno su prisutna. Ta znanja uz trenutni tehnološki napredak temelj su budućeg Zlatnog doba koje dolazi. Zlatno doba neće doći samo od sebe, čovječanstvo ga samo treba donijeti jer u ovakvom formatu društva (potrošačkom) to je nemoguće. Zlatno doba je doba duha, doba Boga na Zemlji i ostvarivanja svrhe čovječanstva u svojem punom potencijalu. MJP AllatRa pokrenuo je prije dvije godine projekt „Kreativno društvo” s namjerom ujedinjenja svih ljudi na zemlji bez obzira na razlike u nacionalnosti, rasi ili religiji, koristeći apsolutno svo znanje koje sam ovdje spomenuo bez ikakvih nedoumica kakvo bi to društvo trebalo izgledati i koji su njegovi temelji.

Kreativno Društvo

Za većinu svjetske zajednice već je očito da smo kao civilizacija konzumerističkog formata zašli u slijepu ulicu. Događaji koji se odvijaju u posljednje vrijeme još su jedna potvrda toga. Tendencije su takve da ćemo, ako se ništa ne poduzme, prijeći u fazu nepovratnih posljedica, koje će jednom zauvijek okončati cijelu našu civilizaciju.

Potrebe civilnog stanovništva nisu vidljive iza političke provedbe i stalnih sukoba između političkih snaga koje igraju svoje beskrajne igre laži i prijevare. Raširena korupcija, popularizacija samobogaćenja i konzumiranja unaprijed isključuju svaku priliku za poboljšanje dobrobiti cijelog društva i svake osobe u njemu. U potrazi za onima koji su odgovorni za njihove nedaće, obični ljudi često krive one koje vide na ekranu i kojima su prenijeli vlast nad samima sobom.

Svaki bi čovjek želio živjeti u društvu koje mu jamči osobnu sigurnost, dobrobit i stabilnost. Svatko bi želio osigurati sigurnu i ugodnu budućnost za sljedeće generacije. U raznim vremenima ova je potreba poticala mnoge ljude na rizike s nadom da će ostvariti njegovani san o boljem životu. Iz povijesti znamo kako su se činili brojni pokušaji da se situacija u jednoj ili drugoj regiji promijeni svrgavanjem vlasti i podizanjem revolucija, nereda i pobuna, zamjenom jedne ideologije drugom. Takvi povijesni primjeri ne samo da nisu zadovoljili očekivanja stanovništva glede promjena nabolje, već su i ostavili u sjećanju ljudi negativne posljedice sloma još jedne ideologije. Ljudske žrtve, drastično smanjenja razina životnog standarda građana, ekonomski pad, masovno osiromašenje i glad među stanovništvom, uvjeti na rubu opstanka. Iskustva iz prošlosti ostavila su svoj pečat u svijesti masa, da je navodno zapravo nerealno provoditi takve ideje o boljem životu društva, te da je svaka sljedeća izjava o mogućnosti izgradnje društva jednakosti i slobode slična opasna utopija koja opet može prouzročiti slične bolne gubitke i poteškoće.

U potpunosti je očito da čovječanstvo neće preživjeti bez ujedinjenja. Previše je podjela, bratoubojstava i neprijateljstava. Mogli biste reći da postoje brojni primjeri raznih udruživanja koji nisu okrunjeni uspjehom. Da, to je istina. Ali razlog se krije u činjenici da su takvi pokušaji počinjeni u uvjetima potrošačkog formata odnosa, dok je svaki pokušaj udruživanja u potrošačko društvo sličan ujedinjenju vukova i ovaca, što je doista utopijsko. Napokon, moć ostaje u rukama onih koji započinju ratove i izazivaju sukobe, zanemarujući interese civilnog stanovništva i zanemarujući živote milijuna. Ujedinjavanje zasebnih skupina ljudi s različitim ciljevima i smjernicama ne može pridonijeti pozitivnom ishodu. Nepostojanje zajedničkog cilja unaprijed isključuje samu činjenicu ujedinjenja. Za istinsko jedinstvo cjelokupnog čovječanstva potrebna nam je objedinjujuća ideja koja bi odgovarala interesima svih, a istodobno bi eliminirala neljudske karakteristike i razdvajajuće uvjete konzumerističkog formata odnosa.

Što zaista može ujediniti cijelo čovječanstvo? Odgovor na ovo pitanje krije se u utvrđivanju zajedničkih ciljeva i potreba svih ljudi. Apsolutno svaka osoba želi živjeti u boljem svijetu, u sigurnim i ugodnijim uvjetima; svi žele biti sigurni u sutra, zaštititi svoju djecu i osigurati njihovo preživljavanje. Jedina alternativa koja može zadovoljiti unutarnje potrebe svake osobe u ovim teškim vremenima, istodobno pružajući stvarno rješenje za naš opstanak, jest ideja izgradnje Kreativnog društva. Objedinjavanje naše ljudskosti na ideji izgradnje Kreativnog društva u interesu je svakog čovjeka na svijetu.

Društveni poredak u modernom svijetu uspostavlja se snažnim izražavanjem volje samo nekoliko pojedinaca i neaktivnošću većine stanovništva. Takva nijema pozicija postaje prešutna podrška dominaciji jednih nad drugima, zajedno s njihovim ovlaštenjima.

Ipak, gdje je naša odgovornost? Gdje je sudjelovanje cijelog društva za javnu korist, a ne samo u korist tih nekoliko pojedinaca? Gdje je aktivna pozicija i osobna odgovornost svakog čovjeka? Nismo li mi ti koji ćemo živjeti u društvu koje formiramo? Međutim, ne formiramo ga samo činjenjem, već i nečinjenjem. Nije li ovo nečinjenje prešutni prijenos odgovornosti, a time i prijenos naših prava i sloboda? Gdje je sudjelovanje svih? I u čemu bi se trebao sastojati? Koja je naša alternativa izlasku iz slijepe ulice konzumerističkog formata odnosa?

Danas je jedina alternativa za izgradnju slobodnog i poštenog društva mirnim putem za svakog od njegovih građana izgradnja Kreativnog društva.

Kreativno društvo kao projekt osmišljen je od MJP AllatRa i proširio se u više od 180 zemalja svijeta pa tako i u Hrvatsku. Cjelokupna ideološka struktura naslonjena je na znanje AllatRa pa je duhovni temelj ugrađen kao najveća vrijednost, sukladno tome i čovjek kao jedini nositelj duše u ovom svijetu čime je njegov život od izuzetne vrijednosti.

Osam temeljnih načela ovog društva su:

  1. Ljudski život – Ljudski život je najviša vrijednost.
  2. Ljudska sloboda – Svaki je čovjek rođen s pravom da bude Ljudsko biće.
  3. Ljudska sigurnost – Nitko i ništa u društvu nema pravo stvarati prijetnje životu i slobodi Čovjeka! Svakom čovjeku zajamčena je besplatna opskrba osnovnim životnim potrebama, uključujući hranu, smještaj, medicinsku njegu, obrazovanje i potpuno socijalno osiguranje.
  4. Transparentnost i otvorenost informacija za sve – Svaki Čovjek ima pravo dobiti pouzdane informacije o kretanju i raspodjeli javnih sredstava.
  5. Kreativna ideologija – Ideologija bi trebala biti usmjerena na popularizaciju najboljih ljudskih osobina i zaustavljanje svega što je usmjereno protiv Čovjeka. Glavni prioritet je prioritet Čovječanstva, visoke duhovne i moralne težnje Čovjeka, ljudskost, vrlina, uzajamno poštovanje i jačanje prijateljstva.
  6. Razvoj osobnosti – Svaki Čovjek u Kreativnom društvu ima pravo na sveobuhvatan razvoj i osobno ispunjenje.
  7. Pravda i jednakost – Svi prirodni resursi pripadaju ljudima i pošteno su raspoređeni među svim ljudima. Monopolizacija resursa i njihova neracionalna uporaba je zabranjena.
  8. Samoupravno društvo –  Koncept “moći” u Kreativnom društvu je odsutan jer odgovornost za društvo u cjelini, njegove razvojne uvjete života i skladan format leži na svakom Čovjeku.

Na kraju vremena kojem smo upravo svjedoci, možemo i moramo preuzeti aktivnu ulogu mimo samog svjedočenja. Politika i biznis su uvijek bili usredotočeni samo na sebe, i neozbiljno je od njih očekivati pomoć. Oni ne služe čovjeku, stoga je i potrebno napraviti novi model društva i to moramo napraviti odmah. Jer će sutra biti kasno.

PRIDRUŽI SE

https://allatraunites.com/hr/join_us