NLP Strategije Utjecajnosti
Termin u Splitu:
četvrtak i petak
02. i 03. 02 od 17:00 do 22:00
udruga BOJA DUŠE
Put Firula 45 ,Split
[email protected]
Što se dobiva treningom?
Moći ćete u većoj mjeri prepoznati namjere sugovornika i utjecati na ishod komunikacije
Utjecati na trenutni strah od autoriteta
Brže shvatiti drugu osobu, procijeniti njene vrijednosti i prilagoditi se u svrhu bolje komunikacije i osobnog cilja
Naučiti komunicirati sa više osoba, različitih profila i prihvatiti odgovornosti za svoju komunikaciju
Lakše progurati svoje ideje, postići uvažavanje i vrijednost od strane sugovornika, kolega i nadređenih.
Razviti veću sigurnost u sebe i samopouzdanje kako bi u bitnim situacijama izrazili svoj stav i mišljenje
Alati i vještine koje će biti usvojene na treningu pomoći će u tome da svoju komunikaciju dignete na viši nivo i istom lakše ostvarujete svakodnevne željene ishode.
“Things do not change; we change.” – Henry David Thoreau
Srdačan pozdrav / Regards,
Saša Tenodi, prof. soc. ped.
Bestselling Author
Radit ćemo na ovim temama i vještinama:
Analiza pretpostavki uspješne komunikacije
Analiza važnosti temeljnih pretpostavki svake uspješne komunikacije i djelovanja – shvaćanje i poštivanje tuđeg doživljaja stvarnosti, važnost fleksibilnosti u mišljenju i ponašanju, prihvaćanje odgovornosti za komunikaciju itd. Model komunikacije
Analiza modela komunikacije i načina na koji zaprimamo i kategoriziramo (filtriramo) informacije iz naše okoline, te kako na njih odgovaramo – verbalno ili svojim ponašanjem. Komunikacijski model na vrlo jasan i jednostavan način prikazuje kako i zašto nastaju pozitivna ili negativna stanja, te kako utjecati na unutrašnje, nesvjesne procese da bi komunikaciju usmjerili u željenom pravcu.
Kako izgraditi i održati Rapport u komunikaciji
Rapport je vještina usklađivanja verbalnog i neverbalnog dijela naše komunikacije s komunikacijom sugovornika. Samim time je temelj, odnosno preduvjet, svake uspješne komunikacije. Usklađivanje se može graditi na nekoliko razina, npr. položajem tijela, disanjem, sadržajem i načinom izražavanja, zajedničkim interesima, vrijednostima itd.
Osjetilna izoštrenost (kalibracija)
Treniranjem osobne osjetilne izoštrenosti prilikom interakcije pozornost ne obraćamo samo na verbalni kanal ili samo na pojedini element neverbalne komunikacije, već razvijate svjesnost o svim informacijama koje Vam sugovornik šalje, bio on svjestan toga ili ne. Osjetilna izoštrenost je vještina sakupljanja informacija od strane sugovornika koja Vam pomaže da te, dobivene informacije upotrijebite kako biste utjecali na sugovornika, odnosno pojačali odnos (rapport) i upravljali (navigirali) komunika
cijena na upit putem maila
[email protected]