Mnogi stručnjaci smatraju kako rak nužno ne mora biti samo ‘genetska posljedica’ već na njegovo nastajanje uvelike utječu životne navike i okolnosti. Budući da prehrana ima iznimno višestruk utjecaj na čovjekovo zdravlje, prvi koraci u borbi protiv te zloćudne bolesti trebaju početi upravo promjenama na jelovniku.




Znanstvenici upozoravaju kako će se broj oboljelih od raka do 2040. čak utrostručiti što znači da će bolest pogoditi jednog od četiri starije osobe. Tumori time postaja tempirana bomba, koja će u bolničke ležajeve smjestiti sve više pacijenata starijih od 65 godina. Međutim, mnogi stručnjaci smatraju kako rak nužno ne mora biti samo ‘genetska posljedica’ već na njegovo nastajanje uvelike utječu životne navike i okolnosti. Dio je to na koji svaka individua može utjecati, a osim na prehranu trebali bi pripaziti na tjelesnu aktivnost, izbjegavanje poroka i stresnih situacija. Budući da prehrana ima iznimno višestruk utjecaj na čovjekovo zdravlje, prvi koraci u borbi protiv te zloćudne bolesti počnu upravo promjenama na jelovniku. Pozitivni rezultati neće izostati, zato se informirajte o hrani i nekim navikama koja će postati vaš dobar saveznik zdravlju prema preporuci Huffingtonposta.

1. Plavo je ukusno i zdravo

Svježe borovnice najveće su ‘zvijezde’ kad je riječ o opskrbi organizma antioksidantima. Sadrže i visoku razinu antocijanina koji suzbijaju širenje stanica raka.

2. Pristavite čajnik

Bijeli i zeleni čaj sadrže EGCG, biljni ekstrat i antioksidans koji može zaštiti zdrave stanice.

3. Zavolite đumbir

Đumbir može smanjiti rizik od raka debelog crijeva tako što ublažava upalu u probavnog traktu.

4. Napravite salatu – u čaši

Kelj sadrži izotiocijanate koji pomažu očistiti tijelo od kancerogenih tvari, dok jabuke imaju antikancerogena učinke na debelo crijevo.

5. Pokrenite se 

Oko pola sata svakodnevnog žustrog hoda može poboljšati san i energiju te potencijalno smanjiti rizik od dijabetesa i raka.

6. Uživajte u polažaju zmije

Joga može osloboditi od stresa i ojačati imunološki sustav.

>> 8 yoga položaja za blistavo zdravlje, visoku životnu energiju i miran um

7. Sjetite se izdahnuti

Pet minuta dnevno odvojite vremena za pravilno disanje. Odmjereno disanje može pomoći u ‘brisanju’ negativnih učinaka koje stres ima na tjelesno i duševno zdravlje.

8. Fokusirajte se na vlakna

Zobene pahuljice su dobar izvor vlakana, koje, osim što pomaže tijelu eliminirati toksine, mogu ublažiti glad održavajući razinu šećera u krvi.




9. Popijte kavu

Redovita i umjerena konzumacija kave povezana je s manjim rizikom od raka bazalnih stanica kože. (Za one koji se bave ozbiljnijom duhovnom praksom, kava se ne preporučuje – Atma)

10. Priglite ljuto

Mljevena crvena paprika sadrži kapsaicin, koji može oštetiti stanice raka napadajući njihov izvor energije bez nanošenja štete okolnim zdravim stanicama.

Prethodna objavaRatko Martinović iz Londona: David Icke kroz 10 sati predavanja razotkrio Matricu i urotu Arkona
Slijedeća objavaOPREZ: Ovih sedam znakova najavljuju srčani udar, a većina ljudi ih ignorira!
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.