Dotrajali madrac, satenska posteljina, mekani jastuk i kućni ljubimci u spavaćoj sobi su neke od osnovnih pogrešaka zbog kojih se budite umorniji nego kad ste legli! Ispravite sljedećih 8 pogrešaka i probudite se vedri i puni elana za predstojeći dan.




1. Spavate na mekanom jastuku

Iako možda umorni maštate o tome da spustite glavu na mekan jastuk, u stvarnosti, mekani materijali neće prijati vašem vratnom dijelu. Idealan jastuk treba držati kralježnicu pravom i u jednoj ravnini. Ukoliko vam glava i vrat propadaju u jastuku, bolovi u vratu su neizbježni, naročito ako spavate sa strane. Osobama koje spavaju na strani preporuča se viši jastuk koji će popuniti praznine između glave i ramena.

2. Spavate u nezamračenoj sobi

Svjetlo je neprijatelj dobrog sna! Ukoliko ima previše svjetla u sobi teško ćete zaspati, a lako probuditi. Nabavite masku za oči ili tamnije zatvore (debeli tamni zastori, rolete, grilje) u prostoru gdje spavate, predlažu liječnici, jer kvalitetan san ne utječe samo na raspoloženje već i na ostale zdravstvene procese.

3. Spavate u prostoriji koja je previše topla ili hladna

Temperatura preko 23 stupnja i ispod 12 otežat će proces uspavljivanja, ali i buđenja. Liječnici predlažu da je idealna tempertura oko 18 stupnjeva jer ubrzava metabolizam.

4. Spavate na sintetičkim materijalima 

Satenske spavaćice, posteljina i prekrivači mogu izgledati lijepo, ali spavanje u ovim materijalima povećava temperaturu tijela tijekom spavanja. Kao rezultat, dobit ćete buđenje u znoju. Liječnici predlažu da uvijek spavate u pidžamama, spavaćicama od pamuka i prirodnih materijala jer će koža disati i održat ćete prirodnu temperaturu tijela.

5. Spavate na starom, tvrdom ili previše mekom madracu 

Od trenutka kada kupite madrac, računajte da će vam trajati od pet do deset godina, ovisno o kvaliteti, vašoj težini i vremenu koje ste proveli spavajući na njemu. Ukoliko vaš madrac ima veliko ulegnuće kada legnete ili sjednete na njega, velika je vjerojatnost da ćete se probuditi s bolovima u leđima. Nažalost, ne postoji idealan madrac. Ukoliko je previše mek, bolovi u leđima su neizbježni, ali to ne znači da treba izabrati pretvrd koji također može biti loš za kralježnicu. Nabavite navlaku za madrac ili neku prostirku koja će se prilagoditi vašoj kralježnici, predlažu doktori.




6. Gledate TV, računalo ili koristite telefon prije spavanja

Plava svjetlost koju emitiraju moderni uređaji aktivira vaš mozak i on ne dobiva signale da se treba uspavati. Ukoliko dobijetete poruku ili mailu toku noći, iako su vam oči zatvorene, svjetlost dopire do kapaka i stimulira živčani sustav i mozak da vas probudi. Najbolje je ostaviti telefon u nekoj drugoj sobi u kojoj ne spavate. Ukoliko vam je telefon neophodan, onda ga smanjite i okrenite i neka bude što dalje od vašeg kreveta. Isto važi i za TV! Isključite ga sat vremena prije nego što planirate krenuti u krevet kako bi dali svom mozgu šansu da se odmori.

7. Spavate s kućnim ljubimcima 

Čak 63 posto osoba koje spavaju pored ljubimaca bude se lošijeg raspoloženja i umorniji, pokazalo je jedno istraživanje. Ukoliko živite s ljubimcima pripremite im udobno mjesto za spavanje što dalje od vašeg kreveta.

8. Koristite jastuk samo za glavu

Ako spavate na leđima, stavite jedan ispod koljena kako bi poboljšali svoj ​​položaj. Ukoliko spavate sa strane, stavite jedan jastučić ispod pazuha kako bi podržao rame i jedan između nogu kako bi kralježnica bila ravna.

stil.kurir-info.rs

Prethodna objavaOvo možda niste znali: Sveprisutna voćka jedan je od najmoćnijih boraca protiv teških bolesti!
Slijedeća objavaDnevni Jyotish Horoskop za 17.10.2014.
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.