Foto: pixabay.com

Naša su tijela puna energija koje prolaze kroz nas. Možda nismo svjesni tih energija, ali ako se budite svake noći u isto vrijeme, to je znak koji ne bismo trebali zanemariti.

OGLAS 78 300×600 centriran




Prema drevnoj kineskoj medicini, energetski zeniti tijela povezani su s vremenskim sustavom koji energizira različite dijelove tijela u različitim razdobljima dana.

Dakle, poteškoće sa spavanjem u nekom razdoblju u noći može biti znak da imate zdravstvenih problema i da morate nešto promijeniti.

Budite se između 21:00 i 23:00 sata

Ovo je najuobičajnije vrijeme za spavanje za većinu ljudi. Ako vam je teško zaspati tijekom ovog perioda, to je vjerojatno znak stresa i briga koje su se nakupile tijekom dana, piše The minds journal.

Vježbe za relaksaciju preporučuju se kako bi vam pomogle da bolje spavate. Meditacija i pozitivne mantre također su važne.

Budite se između  23:00 i 01:00 sata

Buđenje u ovom trenutku znak je da je žučni mjehur aktivan, koji je prema drevnoj kineskoj medicini povezan s emocionalnim razočaranjem.

Da biste se vratili na spavanje, trebali biste prakticirati opraštanje drugima i sebi, kao i samoprihvaćanje.

39

Budite se između 01:00 i 03:00 sata

Prema kineskoj medicini, buđenje u ovom trenutku povezano je s jetrom koja je povezana s emocijama bijesa.

Pijte hladnu vodu i preuzmite kontrolu nad situacijom koja vas tjera na ljutnju i to će vam, na kraju, pomoći da bolje spavate.

Budite se između 3:00 i 5:00 sati

Obratite pozornost ako se probudite u razdoblju između 3 do 5 sati, jer to može biti znak da vam Božanska Sila šalje poruke kako bi vam pomogla da se povežete s višom svrhom.

Kineska medicina pretpostavlja da se buđenje u ovom trenutku također povezuje s energetskim zenitom koji prolazi kroz pluća koja su povezana s emocijama tuge.

Da biste spavali bolje, pokušajte polako i duboko disati i moliti Božansku Snagu da vas zaštiti i pomogne vam.

OGLAS 78 300×600 centriran




Budite se između 5:00 i 7:00 sati

Rana jutra povezana su s emocionalnim blokadama i problemima s debelim crijevom. Kako biste se vratili na spavanje, pokušajte rastegnuti mišiće. Taj fenomen iznenadnog buđenja naziva se inercija sna.

Nismo sposobni za inteligentne misli ili donošenje važnih odluka jer prefrontalni korteks još nije budan.

Ako se stalno budite u isto vrijeme, to je znak Božanske moći da morate promijeniti nešto. Primili ste poruke o vašem putu i o duhovnom putu na kojem se nalazite. Vi ste ovdje da naučite i razvijate najbolju verziju sebe. Biti svjestan svojeg višeg cilja dio je ovog procesa.

ATMA – Pripremila: Suzana Dulčić

26 HOLISTIČKA ANATOMIJA

HOLISTIČKA ANATOMIJA

Integrativan vodič kroz ljudsko tijelo

Komplementarni i alternativni pristupi zdravlju i medicini sve su više prihvaćeni kako ograničenja konvencionalnih tretmana postaju sve vidljivija. Ova knjiga predstavlja autoritativnu studiju anatomije, fiziologije i patologije, ali cijelu raspravu autorica proširuje povezujući znanost o tijelu i razne oblike alternativnih pristupa zdravlju kako bi istražila način na koji ljudsko tijelo funkcionira – i način na koji stupa u interakciju sa svojim okružjem te kako to postojanje doživljava na emocionalnoj i duhovnoj razini.

440 stranica, format: 16×23 cm

Cijena: 165 kn - Kupi ovdje

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.