U današnje vrijeme u kojemu se više pažnje daje na to koliko se dobiva, a manje na to koliko se daje, znanost daje dokaze da je davanje zdravije od primanja.

Misao vrijedi

Samo razmišljanjem o velikodušnosti poboljšavate imunitet. Kada su harvardski studenti gledali film o Majci Terezi dok se brinula o siročadi, broj zaštitnih antitijela u njihovoj slini je porastao. Kada su studente zatražili da se fokusiraju na doba kada su bili voljeni ili kada su voljeli, razina njihovih antitijela ostala je povišena slijedećih sat vremena. U drugom istraživanju, centri zadovoljstva u mozgu su zasvjetlili kada su ljudi na listi dobrotvornih organizacija označavali one kojima su željeli donirati.

Slušanje je dobro za srce

Ako ste velikodušni sa svojom pažnjom možete smanjiti rizik od srčanog napada. Zastoj rada srca je znatno povezan sa količinom samospominjanja („ja“, „moje“) u osobnom govoru. Najbolji savjet? Slušajte i povezujte se s ljudima jer društvene veze smanjuju vaš rizik od smrti uzrokovane srčanim bolestima.




Pomaganje drugima smanjuje bol

Ljudi koji boluju od kronične boli izvještavaju o smanjenom intenzitetu boli, manje invalidnosti i depresije, nakon povezivanja s ljudima sa sličnim bolovima. U jednom istraživanju bolovi su bili smanjeni za 13%. Znanstvenici vjeruju da oslobađanje endorfina objašnjava ovaj fenomen.

Dobar nos

U istraživanju provedenom na Carnegie Mellon University, ljudi koji su bili društveno povezani manje su bolovali od prehlada. Volontiranje je jedan od najjednostavnijih načina povezivanja.

Ljubav liječi neke rane

U istraživanju provedenom 2005. na Ohio State University, oženjeni parovi su dobili male žuljeve u dvije prilike. Tokom prve posjete razgovarali su jedno s drugim s puno razumijevanja, a tokom druge posjete izbacili su iz sebe sve konflikte koje su imali. Žuljevima je trebao jedan dodatni dan da zarasu nakon druge posjete, a još dva dana dulje kod parova koji su imali visoki stupanj ljutnje u sebi.

Čarobni dodir

Postoji prekidač koji zaustavlja nadbubrežnu žlijezdu u proizvodnji hormona stresa kortizola, a to je masaža. Istraživanje u kojemu su angažirani umirovljenici za davanje masaže, pokazalo je da je razina njihovog kortizola, kao i depresije i tjeskobe, značajno pala.




Prethodna objava10 načina kako slušanje vaše unutarnje “bake” može izliječiti vaš život
Slijedeća objavaTeobiologija – znanost o svijesti
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.