Što je najednostavnija stvar koju možete učiniti za svoje zdravlje? Hodanje. Da, obično hodanje će vas održati zdravijima i mlađima, dati vam energiju, te pomoći u održavanju zdrave tjelesne težine. Hodati možete sami (i iskoristiti to vrijeme da se odmorite od svega) ili s prijateljem/prijateljicom odnosno partner/icom i to vrijeme iskoristiti za druženje ili „pročešljavanje“ problema ili bilo koje druge teme. Nabavite si dobre tenisice (one namjenjene trčanju će odlično poslužiti) i krenite.

10 dobrobiti hodanja prema dr. Ozu:

Drži ubojicu br. 1 na udaljenosti: Redoviti hodači imaju manje srčanih napada, niži krvni tlak, te višu razinu zdravog HDL kolesterola od osoba koje njeguju sjedalački način života. U jednom istraživanju provedenom na ženama, redovni program hodanja imao je isti učinak za zdravlje srca kao i naporno vježbanje.

Smanjuje rizik od pojave dijabetesa: Trideset minuta hodanja dnevno čini vaše mišiće osjetljivijima na inzulin. Ovo omogućuje glukozi da radi svoj posao unutar stanica umjesto da se nakuplja u cirkulaciji (što se dešava kada imate dijabetes) i uzrokovanja druge štete u tijelu.

Mijenja vaš životni vijek: Već nakon 90 dana svakodnevnog hodanja vaš se životni vijek produljuje.

Pomaže odbaciti naviku: Dnevno tridesetminutno hodanje je jedan od načina na koji možete prestati pušiti. Samo 5 minuta hodanja smanjuje želju za cigaretom jer pokreće osjećajne centre u mozgu oslobađajući hormone koji poboljšavaju raspoloženje što umanjuje želju i skreće pažnju i misli s cigareta. Stvaranje navike hodanja potvrđuje vam da imate disciplinu potrebnu za prestanak pušenja.

Gubitak kilograma: Potrošite više kalorija nego što ih pojedete i uspjeh je zagarantiran. Osim toga, hodanje će umanjiti želju za čokoladom, te smanjiti stres i tjeskobu koju prejedanje često prati.

Mozak bolje radi: Fizička aktivnost njeguje tkivo mozga i potiče proizvodu neruona, sinapsi i krvnih žila. Neka su istraživanja otkrila da hodanje može umanjiti gubitak memorije koji prati ljude iznad 50 godina starosti.

Smanjuje stres: Ako ste se ikada iz šetnje vratitili bolje raspoloženi potvrđujete ovu tvrdnju. Istraživanja pokazuju da je hodanje poboljšava raspoloženje, te da čak može ukloniti depresiju i tjeskobu.

Podiže razinu energije: Ne samo da hodanje doprinosi boljem raspoloženju, ono poboljšava i kvalitetu sna tako da tokom dana imate više energije.

Jača imunitet: Redovito hodanje može smanjiti rizik od artritisa, makularne degeneracije, pa čak i karcinoma do nevjerojatnih 50% u usporedbi s ljudima koji ne vježbaju.

Održava naviku: Od svih vrsta fizičkih aktivnosti hodanje je aktivnost od koje se najrjeđe odustaje.

Prethodna objavaDnevni Jyotish Horoskop za 19.11.2013.
Slijedeća objavaDnevni Jyotish Horoskop za 20.11.2013.
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.