Lužnato-kisela uravnoteženost organizma

Zdravlje i bolest ljudskog organizma ovise o biološko-fiziološko-kemijskim ravnotežama koje imaju ulogu važnoga regulacijskog mehanizma u svim tjelesnim funkcijama. Kad se poremete te funkcije, one su mjerljive kao promjena koja nam može dati “signal” da smo ušli u stanje bolesti, što se može primijetiti pomakom prema kiselosti. Uspjeh bilo koje terapije mnogo je veći ako se tijelu pomogne da se oslobodi kiselina, što uključuje promjenu životnih navika i uzimanje namirnica koje nam daju potrebnu lužnatost organizma.




pH vrijednost

Ravnoteža kiseline i lužine u tijelu iznimno je važna za naše zdravlje. Nema organa niti pojedinačne stanice našeg tijela koji ne mogu biti oštećeni ili potpuno uništeni zbog povećane kiselosti. Međutim, u našem organizmu postoji samoregulacija koja nastoji održavati stalnu koncentraciju kiselosti u krvi na pH 7,4. Ipak načinom života i lošom prehranom možemo povećati kiselost i u tom slučaju previše se kiseline nakuplja na nekim mjestima što se očituje bolnim naslagama na vezivnom tkivu koje se sastoje od nakupljenih soli. To su već znaci kroničnog oštećenja i uzrok mnogih zdravstvenih tegoba. Prema istraživanjima, velika lužnatost u krvi sprečava nastajanje i razvijanje postojećeg rak-a. Istraživanja govore kako se rak ne može razvijati u lužnatoj okolini, nego u kiseloj, tako bi pH krvi trebao biti što viši. Inače, 7,0 pH je oznaka za neutralno, a naše je tijelo blago lužnato – 7,4 pH. Omjer za zdrave ljude, kako bi se izbjeglo bolesno stanje, trebao bi biti 75% “lužnate hrane” i 25% “kisele” tijekom dana. Zato je vrlo bitno da se upoznamo s namirnicama i da promjenom prehrane pomognemo našem tijelu da uspostavi kiselo-lužnatu ravnotežu.

Što može uzrokovati pojavu zakiseljenja – kiselosti?

  • jedenje previše mesa
  • zagađenje okoliša-zraka
  • kisele kiše koje minerale potiskuju u niže slojeve tla
  • rezanje, obrada i kuhanje hrane
  • pijenje premalo tekućine
  • alkohol, pušenje
  • premalo kretanja, stres
  • vanjski čimbenici koji dovode do demineralizacije organizma – visoke temperature i pretjerano znojenje
  • uzimanje lijekova, posebice salicilata, koji su sastavni dio svih analgetika i tableta

Najbitniji unutarnji faktori koji vode organizam u kiselost:

  • krivo jedenje, brzo gutanje s puno progutanog zraka
  • probavne tegobe, nadutost, plinovi
  • kronične bubrežne tegobe
  • dijabetes melitus
  • upale – povišena tjelesna temperatura
  • uobičajeni i lokalni nedostatak kisika
  • neuravnotežen srčano krvožilni sustav

Poremećena lužnato-kisela ravnoteža može uzrokovati:

  • tegobe lokomotornog sustava – bolna leđa, osteoporozu, reumatske tegobe
  • tegobe probavnog sustava – gastritis, crijevne upale, grčeve, poremećenu crijevnu floru
  • kronični umor, pospanost, nedostatak energije
  • depresivnost, pretjeranu živčanost
  • bolesti srca i krvožilnog sustava, niski tlak, srčane aritmije
  • glavobolju, migrenu
  • karijes, parodontozu
  • bubrežni disbalans
  • giht (ulog)
  • smanjenje izdržljivosti i krutost mišića
  • nizak prag boli – nepodnošljivost boli




Ukoliko je ustanovljena kiselost vašeg organizma što možete učiniti za sebe? Žurno pomozite neutralizaciji kiselosti. Tijelo na prehladu reagira hiperprodukcijom kiselina, kao i kod žena za vrijeme menstrualnog ciklusa. Šećer je kradljivac lužina jer prilikom razgradnje troši kalcij, stoga ljudi koji uzimaju puno slastica često imaju nedostatak kalcija. Preopterećenost kiselinama organizam neutralizira mineralima, a to su kalcij, magnezij, kalij, željezo, cink i drugi. Pritom važnu ulogu ima kalcij pohranjen u zubima i kostima, jer predstavlja najveću zalihu minerala. Za probleme zuba i pojavu karijesa česti su “krivci” višak kiselina i nedostatak lužina.

Probavni sustav je složeni mehanizam, s nizom kemijskih reakcija koje se smjenjuju i u kojima kiseline imaju vrlo važnu ulogu. Kiseline u organizam dospijevaju hranom, ali određene kiseline proizvode jetra, gušterača i želudac. Za dobru probavu, za izlučivanje štetnih i nepotrebnih tvari bez fermentacije i nadutosti, želučani i crijevni sadržaj trebaju imati uravnoteženu pH vrijednost. Rješenje je jednostavno treba smanjiti uporabu kiselih namirnica u korist lužnatih, koje odlično pogoduju probavnom sustavu, a dobrodošla pomoć će biti i svakodnevna uporaba alkalne vode dobivene procesom ionizacije.

Koju hranu jesti, a koju izbjegavati
Hrana koja potiče lužnatostHrana koja potiče kiselost
Svo svježe voćeALKOHOL!!!
Sve svježe zelene salateJečam
Sve kliceCrni ili bijeli papar
Svo povrće (sirovo ili kuhano)Kruh
Bademove ili suncokretove sjemenke (namočene)Kolači
Jabučni ocatKonzervirano voće ili povrće (ili iz mikrovalne)
Kukuruz na klipuGazirana pića
DatuljeSve žitne pahuljice
Suho voće (bez sumpora)Čokolada
Svježe bobičasto voćeKava ili kofein
Svježe osušeno začinsko biljeMliječni proizvodi
Sokovi od svježeg sirovog voćaJaja
Sokovi od svježeg sirovog povrćaHrana kuhana sa uljem
ČešnjakŽitarice (osim quinoa i proso)
Sirutka od kozjeg mlijekaMeso, riba, perad, školjke
Zelena hrana (alge, spirulina, chlorella)Nikotin
Biljni čajevi (bez kofeina)Zobena kaša
MedTjestenine
LimunKokice
BobKonzervansi
Organski javorov sirupPrerađena hrana + sol (uključujući morsku, keltsku i himalajsku)
Lubenice i dinjeKupovni sokovi
ProsoSoja, tofu, tempeh
Sirova prešana ulja od: avokada, kokosa, lana, grožđa, maslina, bojadistarskog bodlja, šafrana i suncokretaBijeli i prerađeni šećer
KrumpiriUmjetni zaslađivači
QuinoaČajevi sa kofeinom
GrožđiceOcat (osim jabučnog)
Kiseli kupus (bez soli)Sve vrste žitarica
Morsko povrće (dobro isprano)
Juhe od povrća

I ono najvažnije laboratorijska analiza intolerancije-nepodnošljivosti na namirnice bit će značajan korak unapređenja uravnoteženosti vašeg pH i općeg dobrog stanja organizma. Uklonimo li iz prehrambene uporabe sve ono što remeti našu enzimatsku ravnotežu, i povećamo unos VODE, bavljenje tjelesnom aktivnošću, naučimo disati (meditacija) ili redovito odemo na masažu ili u detoksikacijsku saunu, učinili smo puno kako bi naše tijelo bilo FIT.

Ovakvim pristupom zadržat ćemo visoki energetski potencijal, bit će manje zdravstvenih tegoba, budit ćemo se svježi, stres će biti nepoznanica za nas, a ZDRAVLJE će biti kvalitetno.

Izvori: novi-svjetski-poredak.com / ihealthtube.com

Prethodna objavaVrijednost prosuđivanja
Slijedeća objavaDnevni Jyotish Horoskop za 29.12.2014.
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here