Svi znamo da puno bolje funkcioniramo tijekom dana ako se dobro naspavamo. Ne samo to – kvalitetan i redovit san ima nevjerojatan pozitivan utjecaj na naše zdravlje. S druge strane, nedostatak sna donosi veću šansu za razvoj mnogih bolesti.Koliko je dnevnog sna osobi potrebno? Čini se da je brojka od 8 sati ta za koju većina nas smatra da nam je potrebna za dobar san. Kako bismo bili određeniji, National Sleep Foundation predlaže slijedeću satnicu potrebnog spavanja:

  • Bebe – 12 do 18 sati
  • Dojenčad (3-11 mj) – 14 do 15 sati
  • Mala djeca (1-3 god) – 12 do 14 sati
  • Predškolska djeca (3-5 god) – 11 do 13 sati
  • Djeca školske dobi (5-10 god) – 10 do 11 sati
  • Tinejdžeri (11-17) – 8,5 do 9,5 sati
  • Odrasli (18 +) – 7 do 9 sati

No, količina sna koja vam je potrebna, također može biti individualna. Nekim će ljudi možda trebati samo 6 ili 7 sati, a drugima je potrebno više. Količina potrebnog sna i odmora također može ovisiti o prehrani i razini cjelokupnog zdravlja. Također ovisi i o tome koliko dobro spavate ili koji obrazac spavanja koristite.




Bilo kako bilo pogledajte što se događa kad ne spavate dovoljno:

san




Prethodna objavaMajka Priroda Guru
Slijedeća objavaDnevni Jyotish Horoskop 25.07.2015.
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.