Migrene mogu biti uzrokovane promjenama u mozgu i njegovim interakcijama s trigeminalnim živcima. Ljudi koji pate od ozbiljnih migrena mogu postati osjetljivi na određenu hranu, snažne parfeme, a čak im i jako svjetlo može uzrokovati migrenu. Promjena vremena i drugi faktori okoline su također ozbiljni razlozi za glavobolje. Slijedi lista hrane koja može djelomično uzrokovati migrenu i ako ste ikada iskusili veliku glavobolju, pripazite što jedete.




1. Čokolada

Jedna trećina svih glavobolja je uzrokovana čokoladom. Puno ljudi s migrenama osjeti povećani apetit upravo prije nego glavobolje počnu, a kako je žudnja za slatkim puno veća nego za drugom hranom, nije ni čudno kako se često poseže za čokoladom koja nikako nije rješenje. Ne uzimajte čokoladu ili barem napravite eksperiment i primijetite utječe li na vašu glavobolju.

2. Sir

Tiramin je supstanca koja je prirodno prisutna u nekoj hrani, a stvara se rastvaranjem proteina kako hrana stoji. Što duže hrana odstoji, sve se više tiramina stvara. Količina tiramina u sirevima ovisi uglavnom o procesima fermentiranja, sušenja, razgradnje pa čak i prisutnosti bakterija.

3. Alkohol

Kada pijete alkohol dolazi do povećane cirkulacije krvi u mozak. Crveno vino, pivo, viski i šampanjac su poznati pokretači glavobolje. Iako mogu biti vaša omiljena pića, bolje je ne približavati im se.

4. Hladna hrana

Ako ste vježbali ili bili vani po vrućem danu, vjerojatnost je velika kako ćete posegnuti za hladnom hranom. Međutim, javit će se bol u prednjem dijelu glave koja može trajati od nekoliko sekundi do par minuta.

5. Nitrati

Brza hrana poput hrenovki, salame ili feferona sadrži nitrate koji su pokretači glavobolja. Nitrati su najčešće prezervativi koji se dodaju u hranu zbog boljeg okusa, ali i dužeg trajanja. Nitrate također možete pronaći u umacima, raznim vrstama mesa, usoljenom ili dimljenom mesu te u konzerviranoj hrani. Meso izbjegavajte u svakom slučaju.




6. Tanini

Čaj, crvene jabuke ili kruške, sok od jabuke i crveno vino sadrže tanine, biljne tvorevine koje hrani daju opore okuse koje prepoznajete po sušenju u ustima. Tanini su jaki i kod nekih osoba pokreću glavobolju.

7. Sulfati

Sulfati također služe za očuvanje hrane i nalaze se u većini suhog voća, kao što su šljive, smokve i marelice, te u vinu i obrađenoj hrani. Uvijek pogledajte etiketu na kutiji kako bi izbjegli sulfate.

8. Aditivi

Za veliki broj aditiva u hrani je dokazano kako uzrokuju migrene. Provjerite etiketu pažljivo i izbjegavajte hranu koja sadržava mononatrijeve glutamate (MSG), ekstrakt kvasca, hidrolizirani ili autolizirani kvasac, hidrolizirani povrtni protein (HVP), hidrolizirani biljni protein (HE) i natrijev kazeinat.

9. Voće i povrće

Iako se smatra zdravim, voće i povrće može biti razlog glavobolje. Ako često dobijate migrene, trebate biti pažljivi koju vrstu voća jedete. Voće koje može pokrenuti glavobolje su grožđice, papaja, banana, avokado i smokve. Povrće koje može biti problematično su grašak, luk i sirovi češnjak. Također, tu spadaju i mahune i razne vrste graha.

10. Kruh

Razne vrste kruha koje se rade od kiselog tijesta, svježi kruh s kvascem, kolači s kavom i pizze mogu biti problematični za migrene, kao i sve vrste krekera.

11. Kofein

Neki ljudi ne mogu djelovati bez svoje dnevne doze kofeina, ali on vam također može izazvati i glavobolju. Ako uistinu morate, popijte samo jednu šalicu kave dnevno. Primijećeno je kako i brzo ostavljanje kofeina utječe na glavobolju, te je potrebno postepeno smanjivanje kofeina.

Izvor: trendingpost.net




Prethodna objavaSudarshan kriya – snaga daha za bolji život
Slijedeća objavaČesto preziremo ono što nam je najkorisnije
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.