Procjenjuje se da 1 od 3 odrasle osobe ima problema sa spavanjem ili teško zaspi. Kronična nesanica je definirana kao poremećen san koji se javlja najmanje tri noći tjedno i traje najmanje tri mjeseca.




Kronična nesanica može imati mnogo uzroka. Promjena okruženja, nezdrave navike spavanja, rad u smjenama, klinički poremećaji i određeni lijekovi mogu dovesti do dugoročnog nedovoljnog sna.

Kronična nesanica također može utjecati i na veću mogućnost nastanka drugih bolesti kao što su depresija, povišeni krvni tlak, pretilost i dijabetes.

Osobe s kroničnom nesanicom mogu imati koristi od nekog oblika meditacije.

Vježba: Tehnika kontrole spavanja

Ova tehnika će najbolje djelovati ako usredotočite svoju pozornost na detalje.

Ona udaljava vaš um od stvari koje vas drže budnima.

Ono što drži ljude većinu vremena budnima su vanjski utjecaji ili mentalno brbljanje u glavi koje vas tjera dalje npr. misli poput “Imam rok u kojem moram obaviti posao” i “moram stići na roditeljski sastanak “, ” kako ću riješiti problem s mojim suradnikom ” ili ” dugujem uplatu kredita za auto. “

Takvo brbljanje koje se događa u vašoj glavi drži vas budnima.




Kako izvesti tehniku kontrole spavanja:

1. Zamislite sebe kako stojite ispred (školske) ploče.

U jednoj ruci držite kredu za pisanje a u drugoj spužvu za brisanje. Na sredini ploče nacrtajte veliki krug.

1---Copy

2. Nakon što ste nacrtali veliki krug na ploči, unutar kruga nacrtajte veliki “X” .

2---Copy

3. Zatim izbrišite “X” unutar kružnice ali vrlo pažljivo da ne izbrišete krug.

4. Nakon što izbrišete “X” unutar kruga, izvan kruga s njegove desne strane ispišite riječ “dublje”.

3---Copy

5. Tada ćete napisati veliki broj “100” u krugu.

Zatim ćete polako izbrisati broj “100” iz kruga ali pazite da ne izbrišete krug.

5---Copy

6. Nakon što izbrišete broj “100” iz kruga, desno i izvan kruga, pogledajte riječ “dublje”.




Svaki put kada pogledate riječ “dublje” na ovaj način, vi ćete ući dublje u zdraviju razinu svijesti koja će vas voditi u smjeru normalnog, prirodnog i zdravog spavanja.

7. Sada ćete napisati broj “99” u krug i izbrisati ga na isti način, prelazeći očima preko riječi “dublje” zatim „98“,“97“ i tako ćete nastaviti ispisivati brojeve po silaznoj skali pogledavajući riječ „dublje“ sve dok ne utonete u san.

Puno je efektivnije od brojanja ovčica!

Laura Silva

Izvor: healyourlife

Prethodna objavaEdukacija znači – izvući nešto što se nalazi unutar nas
Slijedeća objavaDnevni Jyotish Horoskop 19.11.2015.
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.