Foto: maxresdefault

Što ćete naučiti iz ovog članka:

  • Shvatit ćete zašto odugovlačite, zašto odlažete stvari na stranu.
  • Otkrit ćete kako promijeniti pristup i biti motivirani
  • 3 pitanja koja trebate postaviti da biste utvrdili što vas motivira
  • Osnove dokazanog sustava Tony Robbinsa upravljanja vremenom
  • Dobit ćete pristup alatima koji su vam potrebni za početak rada s tim sustavom i  željene rezultate

OGLAS 78 300×600 centriran




Jeste li samoproglašena osoba koja odgađa i odugovlači stvari? Jeste li pokušali bezbrojne metode upravljanja vremenom, ali na kraju stvorite beskrajne popise umjesto da obavite stvari? Osjećate li se uvijek kao da obavljate stvari u zadnji tren? Nedostaje vam motivacija za pokretanje i obavljanje zadataka, a kamoli za njihovo dovršavanje?

Problem s mnogim sustavima upravljanja vremenom je u tome što se oni bave pitanjem “Što trebam učiniti?”. Ali pomaknite fokus na razumijevanje onoga što želite – ono što doista, stvarno želite – i shvatit ćete kako postati motiviran s vremenom za koje niste niti znali da imate. Naučit ćete biti snalažljivi čak i kad vam nedostaju resursi. Dobrodošli u RPM (Rapid Planning Method), metodu brzog planiranja. Evo kako zaustaviti odugovlačenje.

Zašto metoda brzog planiranja (RPM), a ne upravljanje vremenom

Za mnoge osobe koje pate od kroničnog odugovlačenja, prečesto se čini da život postaje ludi projekt upravljanja vremenom. Baš kad se osjećate kao da vladate jednim područjem vašeg života, vaša pozornost je odmah potrebna drugdje. Nema vremena za zaustavljanje i razmišljanje; uvijek je na sljedećoj stvari koja je odgođena do zadnje minute. Jasno je da ovo nije način da se zaustavi odugovlačenje.

39

Umjesto da razmišljate o tome da jednostavno pokušate upravljati vremenom da biste obavili zadatke, razmislite o tome što trebate učiniti kako biste stvorili ispunjen život, onaj u kojem možete rasti i doprinositi, piše Tony Robbins. Metoda brzog planiranja (RPM),  funkcionira kao sustav razmišljanja i omogućuje vam da budete motivirani, dopuštajući vam da dođete do srca onoga što želite, a zatim poženjete nagrade.

Da biste bili motivirani, obratite pažnju na ono što zaista želite u životu, onda se sve složi na svoje mjesto kako bi ostvarili te ciljeve. Također možete misliti o metodi brzog planiranja kao o akcijskom planu usmjerenom na rezultate / namjenu / masovni akcijski plan.

Tri pitanja koja će vam pomoći da pronađete motivaciju

Prvi korak prema povratku fokusa i ostvarivanju svoje vizije? Postavite sebi ova tri pitanja – u ovom specifičnom nizu – na dosljednoj osnovi. Redoslijed je presudan jer ako ne znate što želite, zašto to želite, a zatim napravite plan kako doći do toga, vaš plan neće izdržati životne izazove. Ovako ćete postati i ostati motivirani.

1) Što stvarno želim? Kakav je ishod poslije? Koji je specifični mjerljivi rezultat? Što precizniji možete biti, vaš će plan biti snažniji. Uzmite razliku između “Želim izgubiti težinu” i “Želim izgubiti 15 kilograma.” Za prvo nikada nećete znati kada ste to postigli. Drugo se može mjeriti tako što stanete na vagu.

77





2) Koja je moja svrha? Koji su moji razlozi za to? Zašto to nije samo “trebao bi”, već „moram“? Emocionalna kvaliteta svrhe čini ono što ćete činiti ne samo održivo, nego i moćno.

Možete se bodriti kako ste motivirani razmišljanjem o okidačima koji vas uzbuđuju zbog željenog ishoda. Tako neko tko želi izgubiti težinu može mislite o tome kako će biti privlačan, poželjan, ili čak pun energije. Kao što Tony kaže: “Mijenjanjem uobičajenog vokabulara – riječi koje stalno koristite za opisivanje emocija – možete trenutačno promijeniti način na koji mislite, kako se osjećate i kako živite.” Korištenje okidača mijenja vašu biokemiju i osjećaj vitalnosti, dajući vam više zamaha kao rezultat.

3) Što trebam učiniti? Koji je moj masovni akcijski plan? To mora biti više od jedne ili dvije stvari. Razmislite o hrpi ideja. Koje su sve mogućnosti? Kasnije ćete odlučiti koja od njih ima najviše moći, ali što više mogućnosti imate sada, to bolje.

Započnite s planom metode brzog planiranja

Korak 1: Zapisivanje – Sve zapišite

Ljudi nisu dizajnirani da zadrže sve u svojim glavama; možemo pratiti samo između pet i devet stvari odjednom. Ozbiljno, to je sve što naše kratkoročno pamćenje može podnijeti. Pokušajte zadržati previše toga u glavi i uslijedit će stres.

39

Jeste li ikada imali veliki projekt, ali niste imali pojma gdje početi? Umjesto da uđete u svoj zadatak, velike su šanse da ste otišli i počeli raditi nešto drugo, odgodili sve i nastavili s ciklusom odugovlačenja. Ali često ne postižemo ciljeve zato što smo preopterećeni svime što treba učiniti, a ne zato što nemamo sposobnosti.

Kako zaustaviti odugovlačenje? Zapišite stvari koje trebate obaviti, bilo da se radi o stvarima koje zaista želite ili o situacijama koje zahtijevaju vašu pažnju. Zapišite sve što morate učiniti, recimo, sljedeći tjedan ili dva. Sve to. Ovo je prva faza komadanja.

Korak 2: Počnite odvajati stvari

Odvajanje je način da veliku stvar pretvorite u više manjih stvari. To je način da sve što vam je potrebno za postizanje izgleda izvedivo. Razvrstat ćete stvari u nekoliko sličnih kategorija, stvarajući nekoliko dijelova,kako bi vaš mozak shvatio. Ovaj način učinkovito možete koristiti za dobijanje željenog ishoda bez stresa ili isključivanja. Odvajanje vam također omogućuje da saznate kako ćete izvršiti zadatke jer ste već unaprijed odlučili što je najvažnije.

Činjenica: Kada većina ljudi uči, oni imaju tendenciju pamtiti stvari koje dolaze u 3 grupe. Sve što je iznad tri često postaje previše za nas i ne pamtimo to lako. Drugim riječima, većina ljudi ima tendenciju da se osjeti preopterećeno nakon tri različita dijela – ili komada – informacija.

OGLAS 78 300×600 centriran




Pogledajte svoj popis stvari koje morate obaviti ovaj tjedan i počnite pronalaziti ono što im je zajedničko. Počnite s dijelovima stavki koje spadaju u iste kategorije; možda postoji grupa za odnose, druga za financije ili posao. Zapišite svoje stavke pod njihovu glavnu kategoriju, tako da možete jednostavno reći što ide kamo.

Korak 3: Napravite kategorije metode brzog planiranja

Sada slijedi zabavni dio. Odaberite područje koje vas najviše zanima i stvorite kategoriju (stupac) za to područje. Evo kako započeti:

  • Imenujte svoj stupac sa željenom kategorijom i popisom rezultata. Držat ćemo se primjera gubitka težine ovdje.
  • Sada napišite svrhu iza tog rezultata – zašto vam je to toliko važno? Ovdje postavljate svoje uvjerljive razloge iz gore navedenih pitanja. Opet, ovi razlozi su ključni za motivaciju.
  • Naposljetku stvorite slijed prioritetnih radnji koje će dovesti do vašeg rezultata.

Nastavite s drugim željenim rezultatima kako biste napravili više stupaca i kategorija. Usput, slobodno promijenite svoj pristup ako ne napredujete. U redu je procijeniti gdje se nalazite i osmisliti novi plan ako vam dugoročno pomaže da postignete svoj cilj.

39

Želite znati kako pretvoriti sve to u djelo i početi dobivati ​​rezultate? Uronite u vrijeme svoga života i koristite prioritete, trajanje i kontrolu kako biste izgradili još više svojih kategorija brze metode planiranja. Kada shvatite ono što želite i trebate, moći ćete prevladati napast odugovlačenja. I bit ćete manje pod stresom.

Neka vam bude navika raditi ovakvu klasifikaciju svaki tjedan. Umjesto da trošite energiju razmišljajući kako prestati odugovlačiti, otkrit ćete da čak i najstrašniji zadaci postaju izvedivi jer znate što vas motivira.

Tony Robbins

ATMA – Pripremila: Suzana Dulčić

32 OSTVARI SVOJE NEOGRANIČENE SPOSOBNOSTI

OSTVARI SVOJE NEOGRANIČENE SPOSOBNOSTI

Dr. Joe Dispenza

Kako obični ljudi ostvaruju čudesno

Na temelju brojnih znanstvenih istraživanja i iskustva, dr. Dispenza nas poučava kako da se spojimo s frekvencijom univerzalne svijesti, pokrenemo i uravnotežimo svoja energetska središta, oslobodimo se prošlosti kroz usklađivanje tijela s novim umom i kreiramo novu stvarnost mijenjajući energiju u sadašnjem trenutku.

Iskoračite iz fizičkog svijeta i uđite u kvantno polje neograničenih mogućnosti – u kojem možete ostvariti čudesno.

Cijena: 139 kn - Kupi ovdje

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.