Designed by Freepik

Ubacite u svoj dan ove tri navike i promatrajte kako već nakon 7 dana postajete smireniji, sretniji i imate veću mentalnu jasnoću.




1. Dišite

HeartMathInstitue u Americi znanstveno dokazuje kako kada dišemo polako i duboko mi smirujemo moždane i srčane valove i oni postaju ‘koherentni’, tj. ujednačeni.

Što to za vas znači? Redovitim prakticiranjem dubokog i znanstveno-dokazanog načina disanja, postajete mirniji, harmoničniji i vraćate sami sebi mentalni fokus.

Kako? Stavite ruku na srce, 6 sekundi udahnite, 6 sekundi izdahnite i razmišljajte o nečemu što vas usrećuje – jedan od vaših najsretnijih dana u životu, da ste na plaži opušteni… što god je za vas pozitivno.

2. Pokrenite svoje tijelo, makar na nekoliko minuta

Uradite bilošto da pokrenete cirkulaciju, da dublje dišete, da se vratite u vaše tijelo i prizemljite rastresenu mentalnu energiju… šetnja, joga, TaiChi.

Samo ako se rastegnete 60 sekundi prije nego što ustanete iz kreveta može vrlo pozitivno utjecati na vaše zdravlje leđa.

Radite nešto što znate da volite ili budite hrabri i probajte nešto novo! Nikad, ali baš nikad nećete požaliti što ste se pokrenuli.

Čak se tvrdi da je to jedan od najbržih i efikasnijih načina da izađete iz depresivne/tužne energije.

3. Pišite dnevnik svaki dan 10 minuta

Apsolutno jedan od najboljih načina da stvorite mentalnu jasnoću i dovedete sve vaše emocije, obaveze, brige, itd. u red.

Svi najuspješniji ljudi (a jedna od mojih najdražih definicija uspjeha je „raditi ono što želite, s kim želite, kada želite i da vam to donosi zaradu da možete pokriti sve vaše potrebe“) imaju jutarnje rutine i rituale, a pisanje dnevnika ili „jouraling“ je jedan od glavnih.

Osobno, to mi je jedan od najmoćnijih alata za samospoznaju i način da se uhvatite gdje vam misli i emocije lete iz navike (možda se uhvatite u ulozi žrtve koja se stalno žali i ništa ne poduzima?).

NAVIKA je: briga, ljutnja, ljubomora, tuga, stres… ali jednako tako i jasnoća, sreća, svjesni odabir zdravih navika, ljubaznost…

Nikad nije prerano ili prekasno da stvorimo slobodniju i bolju verziju nas samih. Sve ostalo su isprike jer je uvijek lakše ostati u starim obrascima i ponavljati „to je jednostavno moj karakter…ne mogu ništa“.

Ne!

Vi ne želite jer i oni s najtežim problemima, najnegativnijim navikama i strahovima su ih prevazišli, što znači da je moguće… nije lako i ne događa se preko noći… ali je apsolutno moguće.

Ako imate želju za individualnim konzultacijama slobodno mi se javite preko www.milijanademori.com

Milijana de Mori

Brzo i učinkovito otpuštanje trauma i strahova

Kako traumu ili strah trajno otpustiti u samo nekoliko minuta.

Ulazak u zonu moći

Tehnike utjecanja na podsvijest i živčani sustav.

Kako svjesno dobiti najbolje rezultate u pravo vrijeme i na pravom mjestu.

Kako se riješiti nervoze i nesigurnosti.

Tajne najuspješnijih ljudi.

Prijave na donji obrazac ili na: [email protected]

Trajanje: 90-120 min

Ulaz: 50 kn (na ulazu)

Ograničen broj mjesta!

Milijana de Mori

  • Međunarodni predavač i trenerica za uspjeh, otpuštanje trauma i poremećaja s prehranom
  • NLP & HNLP trener
  • Kundalini Reiki i Usui Reiki majstor
  • Prvakinja u 3 sporta
  • Nositeljica titule “Najsnažnija žena u Hrvatskoj”

Prijavite se ovdje:

[contact-form-7 404 "Not Found"]
Prethodna objavaPrvi prizor koji ugledate otkriva vašu istinsku osobnost
Slijedeća objavaTaKeTiNa – Ritam, meditacija, tijelo i glas
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.