Medical photo created by kjpargeter - www.freepik.com

Vaša jetra, bubrezi i mokraćni mjehur su važni organi, ali ljudi ih često zanemaruju i to im se na kraju može osvetiti.

Uvijek govori dobro o drugima…




Možda imate dovoljno sreće pa imate 2 bubrega, ali ako ih održavate zdravima, možete si na taj način doslovno spasiti život. Imamo nekoliko jednostavnih savjeta koji će održati vaše tijelo zdravim u godinama koje dolaze.

Sakupili smo neke od najvažnijih savjeta koji će vam pomoći u održavanju bubrega i mjehura bez toksina!

1. Smanjite količinu soli i gazirana pića

Mnoge namirnice poput kave, gaziranih pića, soli i hrana s mnogo proteina postale su dio naše svakodnevne prehrane, ali ih u stvarnosti trebate konzumirati samo umjereno.

Pokušajte svakih nekoliko dana napraviti mini detox i uzeti pauzu od konzumiranja tih namirnica bar dva puta tjedno. Čak možete pronaći neslane verzije svoje omiljene slane hrane (npr. čips bez soli).

Ti nisi ovo tijelo…

2. Konzumirajte više čaja, vode i … brusnica

Hrana nije vaš neprijatelj, jer ima dosta namirnica koje možete dodati u svoju prehranu koje će vam pomoći da smanjite toksine u vašem tijelu. To uključuje pića kao što su zeleni čaj, đumbir i čista voda.

Unošenje veće količine voća i povrća u vašu prehranu, osobito brusnica i smeđih algi, također može pomoći u tom pogledu, piše Bright side. Zapamtite, voće je dobro za doručak, desert pa čak i snack!

3. Uzimajte vitamine

Postoje mnoge tvari koje također pomažu u održavanju zdravih bubrega kao što su vitamin B-6, omega-3 i kalijev citrat.

Oni vam mogu pomoći da smanjite vjerojatnost pojave i razvoja bubrežnih kamenaca. Mnoge od njih možete konzumirati kao dodatke prehrani.

77





4. Ne zaboravite uravnotežiti svoje mentalno i fizičko zdravlje

Stres nije samo neugodan, on također može imati negativan učinak na vaše tijelo i naštetiti vašim organima. Jednostavna rutina poput meditacije, vježbi disanja, može vam pomoći da upravljate stresom.

Još jedan jednostavan tretman koji se zove hidroterapija ublažava bol, pomaže vašem cirkulacijskom sustavu, te daje vašem tijelu i umu prijeko potreban odmor.

5. Pokušajte s dvodnevnim čišćenjem bubrega!

Nakon što ste već uključili ove zdrave savjete u svoj svakodnevni način života, čišćenje može zaista učiniti čuda. Evo primjera 2-dnevnog čišćenja. Ne zaboravite konzultirati svog liječnika kako bi bili sigurni da je čišćenje dobro za vas.

Doručak: Za svoj prvi obrok u danu, pokušajte popiti sok npr. od cikle i sušene brusnice ili smoothie, po mogućnosti od špinata.

Ti nisi ovo tijelo…

Ručak: Za ručak, možete probati drugi smoothie. Ako ne želite da prva dva obroka toga dana budu tekuća, umjesto toga možete konzumirati proso, dodajući mu svoje omiljeno voće.

Večera: Za posljednji obrok u danu možete jesti salatu. Za bazu uzmite mješavinu zelenila. Možete dodati svoje omiljene proteine ​​-  tofu na primjer, malo limuna ili vaše omiljeno voće – ali budite oprezni da ne pretjerate.

6. Isprobajte Kegelove vježbe za mjehur

Moglo bi vas iznenaditi da postoje načini na koje možete pomoći vašem mjehuru, ali postoje. Dr. Arnold Kegel razvio je ove vježbe za zdjelicu 1948. godine kako bi pomogao ženama sa stresnom urinarnom inkontinencijom, osobito nakon poroda ili menopauze. Ako se radi redovito, one mogu pomoći u sprječavanju curenja mokraće iz mjehura.

Jednostavno je, samo stegnite mišiće dna zdjelice (na 10 sekundi) i zatim ih opustite (na 10 sekundi). Ponovite 30 puta, 10 dok stojite, 10 dok sjedite, i 10 dok ležite. Izvedite ovu akciju 3 puta dnevno, što je 90 kontrakcija dnevno. Uvjerite se da je mjehur prazan prije nego što ih napravite. A budući da vas nitko ne može vidjeti, možete obavljati ove vježbe dok prolazite kroz dnevnu rutinu.

Uvijek govori dobro o drugima…




7. Vježbajte jetru

Postoji nekoliko vježbi koje također mogu pomoći vašoj jetri. Možete osjetiti vašu jetru pritiskanjem desne strane ispod rebara. Možete pritisnuti, trljati, ili lagano udariti 100 puta dnevno kako bi ostala zdrava.

Osim toga, možete probati i okretanje trupa, gdje okrećete trup lijevo-desno oko 15 puta sa svake strane, kako biste pomogli jetri. Svakodnevno istezanje, koje ćete raditi oko 5 sati tjedno, može učiniti čuda za vašu jetru.

Bonus: Evo recepta za smoothie!

Spomenuli smo da vam smoothie može biti od pomoći za zdravlje bubrega pa evo nekoliko recepata koji vam mogu pomoći da počnete. Jednu šalicu bademovog mlijeka umiješajte s pola šalice tofua i pola šalice špinata – to je baza. Dodajte malo voća u mješavinu, npr. brusnice, jabuke ili čak sjemenke bundeve.

Drugi recept uključuje jednu šalicu sojinog mlijeka, jednu zamrznutu bananu i pola šalice špinata za bazu, s dodatkom omiljenog voća. Dodavanje spiruline također može pomoći!

ATMA – Pripremila: Suzana Dulčić

73 DETOKS

DETOKS: PROGRAM od A do Ž

Kuhanje, vježbanje i postupci za prirodan detoks u 3 tjedna

Ova je knjiga osmišljena kao cjeloviti priručnik za samostalno provođenje učinkovite detoksikacije na prirodan način.

Probrani, provjereni recepti i sustavni jelovnici, liste nabavke po tjednima, savjeti za organizaciju pripreme obroka, kao i dodatni rituali – od čajeva, do njege kože, disanja i vježbanja za čišćenje organizma od toksina. Rezultat: veća doza vitalnosti, pomlađeno tijelo, jači imunitet, rješenje nekih zdravstvenih tegoba. Knjiga je nastala nakon višegodišnjeg provođenja online detoks-programa i zamišljena je kao vodič, dan po dan, koji daje podršku i korisna znanja za provođenje detoksa u bilo koje godišnje doba te prilagođenog sportašima i rekreativcima.

Knjiga koja će vam trebati barem jednom godišnje, iako ćete neke načine kuhanja, rituale i vježbe vjerojatno htjeti provoditi cijele godine.

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.