Osjećaj tjeskobe je vrlo snažan i neugodan osjećaj. On je ustvari spoj više osjećaja: nemoći, bezizlaznosti, manje vrijednosti, nepovjerenja u sebe, nesigurnosti i još nekoliko.

Kako se pokazuje tjeskoba?

Slično kao i depresija, ustvari su jako bliski osjećaji. Jedino depresija ne dozvoljava ikakve pokušaje izlaska, dok tjeskoba na neki način dozvoljava razne pokušaje rada na sebi.

Kako se može riješiti tjeskoba?

Odmah moram reći da je proces nešto duži. Razlog dužine procesa nije u tome da je teže očistiti tjeskobu, već u tome da postoji osjećaj nemoći i bezizlaznosti koji blokiraju bilo kakav napor u radu na sebi. Imao sam nekoliko primjera tjeskobe i pokušao sam ih riješiti, ali nisu imali dovoljno strpljenja da dovedu proces do kraja. Pretpostavljam da im se tehnika učinila beznačajnom u odnosu na problem.

Procjenjivanje

Procjenjivanje je jedan od glavnih stupova tjeskobe. Procjenjivanje razmišljanjem nikad nije dovelo do nekog rezultata. Jer sve procjene idu kroz polje dosadašnjih neuspjeha i ne može se otrgnuti od toga. Upravo se procjenjivanjem stiče dojam da , kud god pošli, nema za nas rješenja. Inače je procjena, sama po sebi, agresija. Grubo rečeno, ona ne postoji osim u egu i često nema nikakve veze s okolnostima u kojima se nalazimo. Kad kažem da nema veze, to znači da te okolnosti samo potiču procjenu, ali kvalitativno nemaju veze. Glavna veza za procjenu je naše razmišljanje.
Tako dolazimo do toga da, tko puno razmišlja, može lako imati tjeskobu.

Sad bi se netko mogao upitati: pa kako to da jedna obična aktivnost kao što je razmišljanje dovodi do ovako teškog stanja kao što je tjeskoba?

Da, i to preveliko razmišljanje.

Razmišljanje u smislu linearnih događaja kao što je vrijeme u kojem nešto trebamo učiniti, planirati i slično je poželjno. Tko ima veću sposobnost kombinatorike, spretniji je u tom razmišljanju i lakše rasporedi svoje vrijeme.

Zašto je razmišljanje dobro samo za linearno vrijeme?

Zato što je razmišljanje jednodimenzionalno. Ima samo jednu dimenziju: od svakog od nas do predmeta razmišljanja. I koliko god da brzo prelazimo preko tih predmeta, ipak ima samo jednu dimenziju: naprijed-natrag.

Drugim riječima, ako se nešto događa samo jedno u istom vremenu, to je dobro za razmišljanje. Primjer za to je raskrižje. Samo jedan smjer može ići u isto vrijeme. Tu je logika koja je osnova razmišljanja. Logika isto ima samo jednu dimenziju. Svaki čovjek u jednom trenutku može imati samo jednu logiku. Može promijeniti mjesto s kojega kreće logika i promijenit će logiku. Time stvari vidi potpunije, ali ne i skroz potpuno.

Dakle, razmišljanje i logiku možemo kvalitetno koristiti samo u događajima u kojima se u jednom vremenu događa samo jedna stvar.

A što je sa time da se u jednom vremenu događa više stvari?

Tu logika i razmišljanje ne pomaže. Lako se izgubimo i dobivamo dojam nemoći koji nas vodi do tjeskobe.

Kako se riješiti tjeskobe?

Najprije je potrebno kategorije kao što su: razmišljanje, logika, očekivanje, procjenjivanje, planiranje i slično svesti na najmanje moguću mjeru u našim odnosima prema sebi i okolini.

Istovremeno je potrebno više uvoditi osjećanje.

Što znači uvoditi osjećanje?

To znači da pitamo svoje srce o tome što smo prije samo razmišljali.

Kako možemo pitati srce?

Srce daje obično dvije vrste odgovora: pozitivan i negativan. Potrebno je izreći , u sadašnjem vremenu, nešto o čemu želimo znati što srce osjeća i poslušati srce. Za to je potrebna vježba jer je put do srca zakrčen raznim strahovima.

Kako se dalje čisti tjeskoba?

Čišćenjem emocija koje sam gore naveo a koje su sastavni dio tjeskobe. Te emocije su obično prilično duboko smještene i potrebno ih je vrlo pažljivo čistiti. Duboko su smještene jer su potiskivane duže vrijeme.

Gdje se može čistiti tjeskoba i potisnuti osjećaji?

Javite se na moj mail [email protected] i napravit ćemo plan rješavanja od tjeskobe.

Koliko je vremena potrebno da se riješi tjeskoba?

To ovisi o svakoj osobi, ali već nakon prvog tretmana možete osjetiti promjene. Promjene nastaju zbog čišćenja potisnutih osjećaja i zbog reakcije organizma na njih. Čiste se neke energije koje su tu bile godinama i osjećaj je prilično snažan.

Ima li loših posljedica od čišćenja neugodnih emocija?

Nema. Možda neka nervoza, osjećaj kao da ćete se prehladiti, osjećaj praznine, ali se i to vrlo brzo riješi. U svakom slučaju je važno krenuti rješavati te osjećaje. Kad je osoba spremna, dalje se nastavljaju čišćenja sve do potpunog rješavanja tjeskobe.

Ivan Modrušan / ivanmodrusan.com




Prethodna objavaTretmani Rekonektivnog iscjeljivanja – za čitatelje Atme – 20% popusta
Slijedeća objavaDnevni Jyotish Horoskop 21.08.2015.
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.