Designed by Katemangostar

Prema Nacionalnom institutu za zdravlje SAD, prosječan dnevni unos ugljikohidrata koji osigurava nutritivne potrebe organizma iznosi 130 grama, odnosno 500 kcal. Drugim riječima, da bismo ostali u dobroj formi, ne bi ga trebali prekoračiti.

OGLAS 78 300×600 centriran




Međutim, svaka osoba ima drugačiji metabolizam. Neki mogu jesti više od norme i ne udebljati se, a drugima je dovoljno da prođu pored torte i odmah postanu deblji, piše uspesnazena.com. Što da se radi?

Zbog takvih slučajeva, osmišljen je takozvani kreker test, koji ćemo vam danas otkriti.

Autor kreker testa je genetičar i doktor medicine Sharon Moalem. Prema njegovim riječima, ovo je najlakši način da saznate koliko dobro vaše tijelo probavlja ugljikohidrate, a shodno tome, koliko i kojom brzinom trebate jesti, ovisi o vašoj genetici.

Potrebni su vam samo neslani kreker i štoperica.

Prije nego što počnete, pokušajte ispuniti usta sa što više pljuvačke. Zatim uzmite kreker, zabilježite vrijeme i počnite ga žvakati. Žvačite sve dok kreker ne promijeni ukus i postane sladak. Obratite pažnju na vrijeme. Ako se ukus krekera nije promijenio nakon 30 sekundi od početka žvakanja, onda prekinite test.

39

Vrijeme od početka žvakanja do trenutka kada se ukus promijenio govori o brzini vašeg metabolizma:

  • 0–14 sekundi – potpuno;
  • 15–30 sekundi – umjereno;
  • više od 30 sekundi – ograničeno.

Što znače ovi rezultati i zašto se okus promijenio?

Znanstvenik objašnjava da varenje počinje dosta prije nego što hrana dospije u želudac. Naša pljuvačka sadrži enzim amilazu, koji razgrađuje složene molekule škroba u jednostavne šećere (zbog čega se okus krekera i mijenja u sladak). Kod nekih ljudi je koncentracija amilaze i do 50 puta veća od prosječne, dok je drugi gotovo i nemaju.

OGLAS 78 300×600 centriran




Rezultati u prvom redu ukazuju na visoku koncentraciju amilaze u ustima. Osoba koja ima takve pokazatelje može pojesti višestruku normu (više od 130 grama ugljikohidratana na dan) i da se ne udeblja.

Rezultat od 30 sekundi ili više ukazuje na nisku koncentraciju amilaze, što znači da se treba uzdržavati od ugljikohidrata (pridržavati se norme), inače će neizbježno doći do nepotrebnog povećanja tjelesne težine.

uspesnazena.com

62 HRANA KOJA MIJENJA ŽIVOT

Medicinski medij: HRANA KOJA MIJENJA ŽIVOT

Spasite sebe i svoje voljene iscjeljujućom snagom biljne hrane

Anthony William, poznatiji kao Medicinski medij i autor istoimenog svjetskog bestselera u novoj knjizi nastavlja oduševljavati informacijama koje nam mogu spasiti život! William otkriva kako najbolje iskoristiti skrivene dobrobiti više od 50 biljnih namirnica kako bismo promijenili svoj život nabolje.

Saznajte kako odabrati najbolju hranu za ublažavanje stotine različitih zdravstvenih tegoba i simptoma!

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.