Događa li vam se da baš pred spavanje iznenada osjetite nalet mračnih misli i negativne energije? Pred očima vidite samo najgore moguće scenarije i svakodnevne brige dvostruko veće nego što su zapravo?

Ukoliko imate problema da se opustite i utonete u miran san, narednih pet savjeta vam u tome mogu pomoći, prenosi Huffington Post.

Zatvorite oči i u glavi zamislite sljedeće stvari:

1. “Zahvalan sam na …”

Kako nam osjećaj zahvalnosti može pomoći? Dokazano je da vježbanje zahvalnosti može povećati razinu osjećaja sreće, poboljšati imunološki sustav i unaprijedi odnose koje njegujemo s drugim ljudima, ali nam i pomoći da bolje spavamo. Stručnjaci savjetuju da svaku večer prije nego što legnete u krevet razmislite o tome što je to što vam život čini ugodnijim, na čemu ste sve zahvalni (stvarima koje su vam se dogodile, bliskim ljudima koje imate oko sebe …). Možete ih ukratko i zapisati na papir. Možda ćete zaspati u mraku, ali ćete na sve gledati s vedrije strane.




2. “Neka bude” ili “Pusti to sad”

Jeste li ikada čuli za izreku: “Nikada ne idi na spavanje ljut”? Istraživanje provedeno 2012. godine pokazalo je da bijes, ljutnja i druge negativne emocije mogu i te kako utjecati na naš san. Zapravo, odmažu nam da se na adekvatan način odmorimo. To ne znači da obavezno morate riješiti sve svoje probleme prije nego što legnete u krevet, već očistiti um od negativnih misli.

Genijalna metoda pred spavanje

3. “Ja sam jak…”

Možete koristiti i neki drugi pridjev, recimo hrabar, sposoban, spreman. Poanta je da razmišljate o nekim svojim višim dostignućima i pozitivnim karakteristikama. Samoprihvaćanje je od ključnog značaja za sretniji život. Zar nije bolje da pred spavanje razmišljate o nekim lijepim stvarima, a ne o problemima koji su vas tog dana zatekli na poslu?

4. “Kako ovo napraviti?”

Ukoliko ste zaglavljeni u kreativnoj kolotečini, probajte sebi postavite konkretno pitanje odmah pošto legnete u krevet. Pisac bestselera Stephen Kotler objašnjava da rješenje na brojne dileme može ležati u vašem mozgu dok spavate i sanjate.




5. “Pronaći ću spokoj”

Ukoliko se već duže vrijeme okrećete i prevrćete u krevetu pokušavajući zaspati, ali vam to nikako ne polazi za rukom, probajte se fokusiraju na neku umirujuću frazu. To može biti molitva ili bilo koja druga rečenica koja vas smiruje. Zatvorite oči i ponavljajte je u sebi.

stil.kurir.rs

Prethodna objavaDobro je znati
Slijedeća objavaTibetanska gljiva: Ovaj moćni kefir zamjenjuje stotine lijekova, čisti i pomlađuje cijeli organizam!
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.