Do dana današnjeg, znanstvenici još uvijek istražuju zašto naši mozgovi funkcioniraju onako kako funkcioniraju – pogotovo kada je riječ o funkcijama poput memorije, spavanja i meditacije.




Naša podsvijest može obraditi bezbroj stvari, a vanjski čimbenici i iskustva utječu na naše snove.

Ali također nas podsvijest može prevariti, čineći da vjerujemo u nešto što se nije dogodilo ili da osjećamo određene emocije prema ljudima koji nas ne vole.

U nastavku, istražiti ćemo neke najintrigantnije načine na koje možete kontrolirati svoj mozak.

Postoji nekoliko tehnika kojima možete prevariti svoj mozak i početi kontrolirati stvari, od svoje produktivnosti do emocija, pa čak i ritam spavanja.

Usavršite ove trikove tako da možete početi poboljšavati svoj potencijal i osjećati se ispunjeno svaki dan.

U nastavku pogledajte na koje načine možete natjerati svoj mozak da radi nevjerojatne stvari.

Recite nam što mislite u komentarima ispod!

Trik # 1: Osjećajte se odmorno nakon samo 2 sata sna

1

Uz naš užurbani poslovni raspored i dinamični obiteljski život, nije neobično da spavamo samo nekoliko sati.

No, tu je jednostavan trik koji možete koristiti kako bi se osjećali osvježeni i budni bez puno sna!

To se zove Uberman metoda spavanja i to je način organiziranog spavanja kojim poboljšavate REM spavanje.

Za one koji rade puno radno vrijeme, pokušajte odspavati kasno poslijepodne ili ubrzo nakon što se vratite kući.

Na primjer, počnite drijemati u 19 sati i postavite alarm u 19:30. Ustanite, večerajte, obavite kućanske poslove i opet otiđite na spavanje u 23 sata.

REM spavanje je presudno, jer to je jedina faza sna koja vas regenerira.

Normalnim rasporedom spavanja, dobili bismo oko sat i 30 minuta REM spavanja.

Na ovaj način udvostručavate količinu REM spavanja.

Trik # 2: Odaberite svoje snove

2

Svi smo jednom imali lucidne snove – spavate i sanjate – ali shvaćate da sanjate.

Ova spoznaja omogućuje nam kontrolu nad snovima – ali postoje i trikovi za postizanje lucidnih snova:

  • Zapisujte snove
    Nakon buđenja, odmah zapišite sve detalje kojih se možete sjetiti. Na taj način ćete istrenirati svoj mozak, primjećivati ćete sve više detalja i nećete ih zaboraviti.
  • Zapamtite kada vam se javljaju lucidni snovi
    Oni se javljaju najčešće neposredno prije buđenja ili kada zaspite neposredno nakon buđenja.
  • Planirajte što želite sanjati prije odlaska na spavanje
    Na taj način, kada počnete sanjati, čak i ako niste u potpunosti utonuli u san, kritički dio vašeg mozga i dalje može funkcionirati.
  • Ponavljajte “Ja ću znati da sanjam” kada tonete u san
    To će izvježbati vaš svjesni um da ostane budan tijekom sna.

Trik # 3: Filtrirajte negativne misli

3

U našim svakodnevnim životima lako nas iziritiraju neke situacije koje nas napune frustracijom i negativnim osjećajima.

No, umjesto negativnih reakcija na stresne situacije i ljude, pokušajte filtrirati uglavnom pozitivne misli sljedeći put kada se nešto loše dogodi.

To može uvježbati vaš mozak da pristupa teškim situacijama s pozitivnim stavom.

Sljedeći put kada se osjetite preplavljeni poslom ili se nađete u nekoj drugoj stresnoj situaciji, prespojite svoj mozak tako da izvučete najbolje iz svake situacije.

Smanjiti ćete stres i učinkovitije ćete vladati situacijom.




Trik # 4: Postanite trenutno sretniji

4

Osjećati ćete se sretniji ukoliko ne žudite za srećom – jednostavno izađete i činite stvari za koje znate da će vas učiniti sretnim.

Dokazano je da stvari poput šetnje, meditacije, kvalitetno provedenog vremena s voljenima, pomaganja drugima i osmjehivanja, uvelike mogu poboljšati raspoloženje.

Uz male promjene vašeg životnog stila, imajte na umu kako ne smijete dopustiti da jedna negativna situacija uništiti cijeli vaš dan.

Budite pozitivni, osnažujte misli i uvijek gledajte širu sliku.

Trik # 5: Osjećajte se kao da ste imali dug, produktivan dan

5

Bez obzira koliko toga obavili tijekom dana, ponekad možete osjećati kao da jednostavno nema dovoljno sati u danu.

Srećom, postoji rješenje. Ključno je omogućiti vašem mozgu da obradi što više informacija tijekom dana.

Da biste to učinili, pokušajte svom mozgu stalno pružati nove informacije: naučite nove činjenice, upoznajte nove ljude ili naučite nove vještine.

Radeći nove, uzbudljive stvari vaš mozak će biti budan, a vaša fizička osjetila intenzivirana.

Vaš mozak će vam pomoći da se osjećate kao da ste “rastegnuli” vrijeme proživljavanjem novih senzacija bržim tempom.

Trik # 6: Ublažite bol

6

Zvuči sumnjivo, ali ima zanimljivih načina na koje možete prevariti mozak i smanjiti bol.

Bilo da je riječ o kroničnoj boli ili nečemu prolaznom kao što su grčevi, trebate se suočiti sa svojom ozljedom fokusirajući se na izvor boli.

Istraživanja su pokazala da osobe koje dotiču ili intenzivno zure u svoje ozljede imaju bolje mentalno razumijevanje doživljene boli.

Kao rezultat toga, smanjuju količinu boli percipirajući je malom.

Također možete iskušati tehniku meditacije nazvane “vođene slike”:

Zatvorite oči i sjednite na mirno mjesto.

Zamislite da ste u lijepom, spokojnom mjestu i dočarajte detalje poput zvukova i mirisa.

To će vam pomoći da odvratite svoj mozak od fizičke boli i smanjite hormona stresa.




Trik # 7: Zapamtite nečije ime

7

Ključ za jačanje pamćenja je ponavljanje.

Kada sretnete nekoga novog prvi put prakticirajte izgovarati ime te osobe više puta.

Izgovorite ime te osobe pri upoznavanju – “Bok, lijepo vas je upoznati, Jana” – a zatim ponovite ime opet tijekom razgovora, postavljajući im pitanja.

Ponavljanje će poboljšati vašu pažnju i pomoći vam da zadržite nove informacije.

Trik # 8: Postanite usredotočeniji

8

Možete postati produktivniji tako što ćete se više odmarati.

Istraživanja su pokazala da je odmaranje mozga bitno za jačanje pamćenja.

Dakle, sljedeći put kada savladate novu vještinu ili naučite nove informacije, napravite pauzu svakih sat vremena.

Odmaknite se od onoga što radite i opustite vaš um.

Možete čak i pokušati malo odrijemati!

Multitasking je sjajna sposobnost, ali kada dopustite svom mozgu da se povremeno odmori, snažnije ćete se usredotočiti na pojedinačne zadatke, smanjiti ćete mogućnost pogreške i povećati učinkovitost.

Trik # 9: Pretvorite neprijatelja u prijatelja

9

Kad vas netko povrijedi, teško ga možete vidjeti u nekom drugom svjetlu.

No, postoje načini na koje možete “prevariti” sebe i uvjeriti se da vam se sviđa ta osoba.

Prema istraživanju koje je proveo „Lifehacker“, rad i prevladavanje izazova s nekom osobom može vam pomoći da učvrstite vezu s njom, često na vrlo učinkovit način.

Posvetite se određenom cilju.

Proživljavanje sličnih emocija i reakcija vjerojatno će imati pozitivan utjecaj na vaš odnos.

Izvor: littlethings

Prethodna objavaVaranje bez varanja: 6 izdaja koje uništavaju vaš odnos iznutra
Slijedeća objavaDOSTA! Ovih 10 stvari vjerojatno BEZRAZLOŽNO trpite!
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.