Designed by Freepik

52




Istraživači na Sveučilištu Duke dokazuju da domaće zadaće nisu ono što bi trebale biti.

Nije tajna da učenici danas imaju značajno više domaće zadaće nego bilo koja generacija studenata prije njih.

Ogromna količina informacija koje očekujemo od današnje omladine je veća nego u bilo kojoj ranijoj generaciji, piše Higher perspectives. Djeca provode beskrajne sate nad udžbenicima, mnogo duže od osam sati, koliko bi trebalo provoditi za učenjem.

61




Domaća zadaća je bila široko prihvaćena forma obrazovanja toliko dugo da je nastala ozbiljna borba oko toga da se uvjeri roditelje i nastavnike da bi ona mogla biti zastarjela.

Domaća zadaća ima prednosti, ali znanstvenici ukazuju na to da je ta korist specifična za određeno doba učenika. Harris Cooper, vodeći istraživač o efektivnosti domaće zadaće, proveo je istraživanje na preko 180 učenika na ovu temu.

Studije su pokazale da u nižim razredima osnovne škole domaća zadaća nema efekta na zadržavanje informacija i uspjeh.

39

U višim razredima osnovne škole efekti su u najboljem slučaju bili nominalni. Tek u srednjoj školi i na fakultetu domaća zadaća je imala pozitivan efekt.

Budući da domaća zadaća nema stvarnog efekta na djecu, pritisak i vrijeme koje zahtijeva su negativni za rastuće adolescente. Ona izaziva stres u obiteljima budući da se roditelji bore i tjeraju djecu da odrade svoje zadatke.

Kako je roditeljska disciplina često nužan element u završavanju domaće zadaće, djeca postaju ovisna o disciplinskim mjerama svojih roditelja i drugih odraslih u dovršavanju svojih zadataka.


Widget not in any sidebars

Školovanje može narušiti djetinjstvo jer uzima djeci veliku većinu vremena i energije. Nakon dugog školskog dana imaju zadatke koje moraju obaviti. Ovo vrijeme bi se trebalo iskoristiti u izvannastavnim aktivnostima, igri, osobnom istraživanju i razvoju.

Umjesto neprestanog bubanja činjenica koje se sipaju u njihove glave, djeca bi trebala razviti njihov jedinstveni set vještina i perspektiva.

Cooper predlaže da bi trebalo postojati „pravilo deset minuta“. Prvi razredi bi trebali imati domaće zadaće koje im uzimaju najviše deset minuta, drugi razredi dvadeset i tako dalje. Ovo bi djecu naučilo odgovornosti i omogućilo primjerene količine slobodnog vremena.

Prevela: Suzana Prnjak za atma.hr

45 SAL RACHELE – MISTERIJA VREMENA

SAL RACHELE: MISTERIJ VREMENA

Jesu li tajne života skrivene unutar misterija vremena?

Što je vrijeme? Jednostavno prigodan način mjerenja kretanja nebeskih tijela, ili nešto mnogo više? Zašto je tako važno uzdići se iznad satnice i kalendara?

Unutar nas nalazi se ključ za Kreaciju. Mi smo majstori vremena i prostora, ali smo to zaboravili. Namjera ove knjige je da nam pomogne prisjetiti se vlastite veličanstvenosti.

U drugom dijelu knjige upoznajemo moćnu novu tehniku koja je već transformirala živote nekoliko tisuća ljudi.

Cijena: 153 kn 137,70 kn - Kupi ovdje

Prethodna objavaPrava vrijednost novca – Za sve koji su zbog novca ostavili cijeli svoj život
Slijedeća objavaKako se riješiti bolova u donjem dijelu leđa uz pomoć jednostavnih vježbi
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.