Nije lako odrediti kako se osjećati sretno. Nalazite li se u depresivnom stanju, pitate se što vam nedostaje? Mislite li da mora postojati nešto drugo što biste trebali raditi? Niste sigurni kako se osjećati sretno i ispunjeno? Ili su vremena možda teška, a ne znate što učiniti kako biste savladali izazove s kojima se trenutno suočavate.

Uvijek govori dobro o drugima…




Što ćete naučiti iz ovog članka:

  • Naučit ćete 5 principa koji će vam pomoći da napredujete, a ne da samo preživljavate
  • Otkrit ćete učinkovite načine da se osjećate sretni
  • Shvatit ćete mentalne i fizičke aspekte sreće
  • Pročitat ćete kako ljudi s kojima ste okruženi utječu na vašu radost

Prije svega, niste sami. Uzmite Tony Robbinsa. On je smislio koncepte nakon što ga je ljutita majka izbacila iz kuće na Badnjak. Još je bio u srednjoj školi, nije imao novca, a vraćanje kući više nije bila opcija. Rođen je akcijski plan koji je Tony koristio u vlastitom životu – plan koji i vi možete upotrijebiti kako biste postigli sretniji život.

Ovdje ćemo obuhvatiti pet principa koji će vam pomoći da napredujete, umjesto da samo preživljavate. Naučit ćete kako se osjećati sretnije, kao i kako postati više usredotočeni i energizirani. Zapravo, vjerojatno ćete otkriti da dok radite na tome da postanete radosnija verzija sebe, vaši će se napori brzo preliti u sve aspekte vašeg života, čineći vas sretnijim i potpunijim:

  • Nahranite svoj um
  • Jačajte svoje tijelo svakodnevno
  • Pronađite uzor
  • Blizina je moć
  • Dajte više nego što očekujete da ćete primiti

Ti nisi ovo tijelo…

1) Nahranite svoj um

Obrazloženje: Osjećaj sreće svodi se na mjesto gdje usmjeravate svoje misli. O čemu najčešće razmišljate? Da biste preuzeli kontrolu nad svojim fokusom, morate nahraniti svoj um. Ono čim hranite svoj um je ono što postajete. Da biste postali najbolja moguća verzija sebe, trebate dati svom umu hranjive sadržaje.

Drugim riječima, Jim Rohn je rekao: “Svaki dan morate stajati na straži na vratima svoga uma.” Zašto? Jer što duže zadržavate stvari – ideje, misli, osjećaje, to više ćete ih početi nesvjesno prihvaćati. A onda počinjete razvijati značenja koja preuzimaju vaš život, vjerojatno na načine koji vam neće služiti.

Ako ne hranite um, samo ćete živjeti od korova koji raste u praznim prostorima, piše Tony Robbins. Kad kažemo korov, mi govorimo o informacijama koje nam stalno dolaze u današnjem svijetu bez razloga. Na vama je što ćete odlučiti pustiti unutra.

Plan: Kako preusmjeriti svoje misli na nešto pozitivno? Čitajte 30 minuta dnevno o nečemu bitnom. Pretraživanje društvenih medija se ne računa. Pročitajte biografije velikih ljudi koji su postigli nevjerojatne stvari i podnijeli ogromne izazove – oni će vam pomoći da svoj život stavite u perspektivu i steknete uvid. Čitajte knjige o znanosti i povijesti – natjerat ćete vaš um da radi na stvaranju ideja.

Čitajte o konceptima koji vas zanimaju ili o područjima u kojima želite poboljšati. Trebali biste biti izazvani i uzbuđeni zbog onoga što konzumirate. Niste baš obožavatelj čitanja? Pokušajte s audio knjigama, to će vam pružiti istu razinu nutrijenata za mozak. To će vam neizmjerno pomoći dok istražujete načine kako biti sretan.

77





2) Svakodnevno jačajte svoje tijelo

Obrazloženje: Bez obzira koliko hranili um, teško je napraviti stvarnu promjenu u vašem životu ako vaše tijelo ostane isto. Vaš um i tijelo su jedna cjelina. Ono što se događa jednom utječe na drugo. Bilo da se osjećate nesigurno ili fantastično, vaša fiziologija se mijenja. Kada se osjećate fizički jako i moćno, vaš um slijedi odijelo. Promjena načina na koji vaše tijelo funkcionira može promijeniti vaš um i vaš opći svjetonazor.

Plan: Vježbajte. Najmanje pet dana u tjednu. Tako ćete izgraditi fizičku i mentalnu snagu. Aktivnost ovisi o vama. Samo se krećite! Stvorite dnevni ritual koji će vam pomoći da ojačate. Tony koristi skakanje u hladnu vodu.

Šok skakanja u hladnu vodu dovodi do toga da krv i kisik snažno preplave cijelo tijelo, poboljšavajući cirkulaciju i aktivirajući prirodne iscjeliteljske sposobnosti tijela. Vaš dnevni ritual može biti jutarnje trčanje kroz vaše susjedstvo kako biste pokrenuli svoju energiju i ubrzali vaš metabolizam.

Uvijek govori dobro o drugima…




3) Pronađite uzor

Obrazloženje: Modeli nam daju predloške kako biti bolji čovjek. Kada tražimo uspjeh i sreću, najbolje je pogledati kako su drugi postigli istu stvar. Ako je netko više puta postigao uspjeh, to nije samo sreća. Pazite na svoj model, pogledajte kako funkcionira i zatim ponovite kako biste postigli isti rezultat. Isto se može primijeniti i na sreću.

Plan: Nađite nekoga tko je postigao ono što želite, tko to nije trebao moći učiniti. Jedan od Tonyjevih glavnih uzora kako upravljati novcem je Sir John Templeton. Počeo je od ničega i odlučio uštedjeti 50% od svakog zarađenog dolara. Budući da je počeo ovu praksu mlad, to mu je brzo postala racionalna navika. Njegov je život također pokazao Tonyju da je najbolje vrijeme za zaradu – bilo ulaganjem, preko nekretnina ili kroz posao – tijekom pesimističnih vremena.

Ovu metodu možete koristiti i u potrazi za srećom. Zamislite nekoga kome se divite, koji je divlje sretan. Koji su to načini razmišljanja ili uvjerenja koja mu omogućuju da bude sretan?

Ti nisi ovo tijelo…

4) Blizina je moć

Obrazloženje: Mnogi od nas ostaju u društvu ljudi koji su na našoj razini ili ispod nje, dijelom zato što nas to tjera da se osjećamo dobro i dijelom zato što ne predstavljaju izazov. Kada ostanemo u društvu takvih ljudi, onda nemamo poticaja za rast.

Dosljedno se stavljajte u okruženja koja su veća nego što ste vi navikli igrati. Razmislite o sportu: ako igrate igru ​​s nekim tko je bolji od vas, brzo ćete se poboljšati. Ali ako igrate s nekim tko je na vašoj razini ili niže, nikada se nećete poboljšati.

Ako se družite s ljudima koji su dosljedno negativni i samo gledaju na nedostatke života, velike su šanse i da ćete i vi početi prihvaćati takvu perspektivu. Odlučite se okružiti onima koji su umjesto toga iznimno zahvalni i pogledajte kako se vaš stav i život mijenjaju.

Plan: Morate biti u blizini ljudi koji rade ono što vi želite raditi. Ako budete tako radili, nešto će se dogoditi. A jedan od najboljih načina da se osjećate sretnim je da provodite vrijeme s drugima koji dijele vaše strasti. Svi razmišljamo o ljudima koje redovito viđamo pa se pobrinite da u vašim mislima budu oni koji će vas razvedriti, a ne oni koji će vas učiniti depresivnima. Da, ostati u okruženju u kojem se osjećate kao da niste dovoljno dobri može biti teško, ali izdržite. Dugoročno će se isplatiti.

Uvijek govori dobro o drugima…




5) Dajte više nego što očekujete da ćete primiti

Obrazloženje: Davanje će promijeniti vaše stanje uma na načine koje možete samo zamisliti. Zapravo, Tony kaže da će vam davanje bez očekivanja bilo čega zauzvrat  – i samo pokušaj da budete blagoslov u životima svih koje susrećete – dati energiju za obavljanje prethodnih četiriju stvari.

Plan: Bez obzira koliko loše stvari izgledale, pronađite nekoga kome je gore od vas i pomozite mu. Činite to najmanje 10 minuta mjesečno. Možda ćete nekome pružiti hranu, razgovor ili ćete pomoći nekome riješiti problem. Bilo da je pomoć velika ili mala, ponudite nešto drugima. Zapamtite: tajna življenja je davanje. To je doista formula za sreću.

ATMA – Pripremila: Suzana Dulčić

32 OSTVARI SVOJE NEOGRANIČENE SPOSOBNOSTI

OSTVARI SVOJE NEOGRANIČENE SPOSOBNOSTI

Dr. Joe Dispenza

Kako obični ljudi ostvaruju čudesno

Na temelju brojnih znanstvenih istraživanja i iskustva, dr. Dispenza nas poučava kako da se spojimo s frekvencijom univerzalne svijesti, pokrenemo i uravnotežimo svoja energetska središta, oslobodimo se prošlosti kroz usklađivanje tijela s novim umom i kreiramo novu stvarnost mijenjajući energiju u sadašnjem trenutku.

Iskoračite iz fizičkog svijeta i uđite u kvantno polje neograničenih mogućnosti – u kojem možete ostvariti čudesno.

Cijena: 139 kn - Kupi ovdje

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.