Designed by Freepik

Podsvjesni um ne razumije jezik. Ono što on razumije su slike, emocije i osjećaji – osobito pod određenim “obrascima moždanih valova”. Kada ste potpuno opušteni, to omogućuje vašoj podsvijesti da preuzme odgovornost i daje vam mogućnost da na nju utječete. Vaš mozak se prebacuje s proizvodnje Beta valova i počinje proizvoditi Theta valove. Ovi valovi prirodno oslobađaju stres i dopuštaju da utječemo na naše podsvjesne umove.

OGLAS 78 300×600 centriran




Uspio sam! To sam mislio kada sam stigao neizmjerno gladan u lokalni kafić koji nudi najbolje sendviče, 10 milja južno od moje kuće u zaljevu Tampa. Vozio sam se biciklom do tamo jer sam htio taj sendvič “zaraditi”. Tako sam kupio sendvič, zgrabio ga i otišao sjesti ispred oceana. Bio sam spreman napokon uživati u svojoj nagradi. Ali kad sam otvorio sendvič, odmah sam se zgrozio – u njemu je bila ogromna žlica tartar umaka. Odjednom sam izgubio apetit.

Kao što ste vjerojatno pogodili, ne podnosim tartar umak. Ako čak vidim nešto kremasto poput majoneze, pokreće mi se taj refleks koji izaziva gađenje. Taj osjećaj nije racionalan. Gađenje je razvijeno kao obrambeni mehanizam koji je sprječavao naše rane pretke da jedu otrovnu hranu.

Ali ja sam znao da je tartar umak na tom sendviču bezopasan. Zapravo, ne mogu ni objasniti zašto smatram da je tartar umak tako odvratan – pogotovo kad ga voli velika većina ljudi!

To je zato što se razlika između mog gnušanja i njihove ljubavi svodi na utjecaj naših podsvjesnih umova.

39

Utjecaj podsvjesnog uma

Podsvjesni um je moćan. Nesumnjivo ste osjetili istu emocionalnu reakciju kao što je i moj osjećaj gađenja u vašem životu u širokom rasponu emocija.

To bi mogao biti strah od mraka … čak i kada znate da ste u sigurnom području.

To može biti osjećaj povjerenja … čak i ako ne znate zašto vjerujete osobi.

To bi mogao biti obramben stav u vezi nečega … čak i ako znate da ta osoba misli dobro.

Razlog za to je to što ste dosljedno pojačavali poruke svom podsvjesnom umu o tome čega se trebate bojati, kome vjerovati i vezano za što biti nesigurni.

Vi ćete prenositi ta uvjerenja, osjećaje i ideje svojoj podsvijesti bez obzira na sve. Ne možete kontrolirati točno ono što izlazi iz procesa, ali možete ga voditi u pravom smjeru slanjem pravih poruka, piše Colin Robertson za Willpowered.

77





Čineći to na uobičajenoj osnovi, možete promijeniti svoje odlučivanje do točke gdje je ono automatski i bez napora donositi ispravne odluke.

Nažalost, podsvjesni um ne razumije jezik, što otežava utjecaj. Ono što on razumije su slike, emocije i osjećaji – osobito pod određenim “obrascima moždanih valova”.

Zbog toga sportaši troše vrijeme na vizualizaciju uspjeha. To je više nego samo praksa izgradnje povjerenja, to je način da se utječe na njihove podsvjesne umove i pomogne im da te podijeljene sekundarne odluke donesu na terenu.

Da biste to učinili sami, želite ući u stanje opuštenosti. Kada ste potpuno opušteni, vaš svjesni um ne treba reagirati na vanjske podražaje i biti na oprezu. To omogućuje vašoj podsvijesti da preuzme odgovornost i daje vam mogućnost da na nju utječete.

U nastavku ćete pronaći praktičnu vježbu od 20 minuta koja će vas voditi kroz ovaj proces.

39

Vježba: Pristup podsvjesnom umu kroz opuštanje

1. Smjestite se na mirno mjesto gdje vas neće ometati

Lezite na leđa, lagano razdvojite noge, ruke lagano položite uz tijelo, dlanove okrenite prema dolje i neka vam bude što udobnije.

Ne želite da vas ništa odvrati od opuštanja (tj. zvuk, temperatura, mobitel itd.).

2. Fokusirajte oči na točku na stropu i udahnite 3 duboka udaha

Duboko i polako udišite i osjetite val opuštanja kako dolazi do vas dok otpuštate sve brige ili napetosti koje možda osjećate.

Kad udahnete treći put, zatvorite svoje kapke.

OGLAS 78 300×600 centriran




3. Udahnite još 7 dubokih udisaja, svaki put zamišljajući sebe kako dublje tonete u krevet

Sa svakim dahom, pomislite kako tonete “sve dublje i dublje”, kako vaše tijelo postaje sve opuštenije. Nakon 7 udisaja, trebali biste biti u stanju duboke opuštenosti. Ako niste, nastavite duboko disati i pričekajte da se svaki mišić u vašem tijelu oslobodi napetosti.

Kada dođete u ovo stanje opuštenosti, vaša podsvijest ne mora raditi tako naporno na stvarima kao što su pomicanje mišića, praćenje motoričkih funkcija i reguliranje temperature, tako da ima vašu punu pažnju.

U znanstvenom smislu, vaš mozak se prebacuje s proizvodnje Beta valova – koji se proizvode u vašem vrlo svjesnom stanju – i počinje proizvoditi Theta valove. Ovi valovi prirodno oslobađaju stres i dopuštaju nam da utječemo na naše podsvjesne umove.

4. Kada postignete potpuno opuštanje, počnite vizualizirati svoj savršeni dan

Onaj gdje ste vi idealna verzija sebe. Probudite se i odmah ste na vrhu igre. Imate nepokolebljiv fokus i odlučnost. Prođite kroz cijeli dan i sve važne odluke koje ćete donijeti kao idealna verzija sebe.

39

Zamislite se kao vrhunski sportaš koji prolazi kroz trening s intenzitetom i fokusom.

Zamislite se da radite rano i odlazite na posao, ostvarujete svoje ciljeve i dobivate rezultate …

To je vaš idealan dan, to su samo neki primjeri, stoga učinite sve što mislite da bi najbolja verzija vas učinila – ali se usredotočite na donošenje ispravnih odluka.

Kakav utjecaj će imati ta vježba?

Ova vježba će uvjeriti vaš podsvjesni um (koji čini otprilike 85% vaše ukupne moći mozga) da ste vi idealna verzija sebe. Dakle, kada dođete do stvarnih odluka u vašem danu kao što su ostvarivanje prodajnih ciljeva, ili realiziranje vašeg treninga, vaš podsvjesni um će se poistovjetiti s najboljom verzijom vas.

To se neće dogoditi preko noći, ali s dovoljno prakse, odluke će postati automatske.

Pokušajte raditi ovu vježbu 20 minuta dnevno. 3 puta je optimalno, dolje su navedeni primjeri, jednostavno odaberite onu koja je za vas najbolja:

Nakon buđenja

Prednosti – Um je već u prirodnom stanju Theta valova od spavanja, tako da je lakše doći do potpunog opuštanja.

Mane – Možete završiti tako što ćete zaspati tijekom vježbe.

OGLAS 78 300×600 centriran




Nakon posla

Prednosti – postizanje ovog opuštenog stanja nakon rada pomoći će vam da se oslobodite stresa i osvježite za noć.

Mane – Teže je postići opušteno stanje jer je vaš um potpuno svjestan. Razmišlja o onome što ste postigli tog dana i što ćete raditi večeras.

Prije spavanja

Prednosti – Postizanje opuštenog stanja neposredno prije spavanja poboljšat će kvalitetu vašeg sna. Također može utjecati na podsvjesni um prije spavanja koji može pozitivno utjecati na vaše snove.

Mane – Vaš um preuzima cjelokupan inventar onoga što se dogodilo toga dana tako da je teško ostati fokusiran kada pokušavate vizualizirati svoj savršeni dan. Bit će teže spriječiti ga da luta.

Colin Robertson

ATMA – Pripremila: Suzana Dulčić

67 STVORITE NOVO JA

DR. JOE DISPENZA: STVORITE NOVO JA

Oslobodite se sputavajućih navika i obrazaca i izgradite svoju novu stvarnost

Želite li promijeniti naviku, ali ne uspijevate? Želite li stvoriti novo „ja“, ali ne znate kako? Dr. Joe Dispenza objašnjava nam da su naše navike povezane s našim mozgovima te kako ih promijeniti.

Knjiga Stvorite novo „ja“ Biblija je koja će vas naučiti „da postanete tvorac svoje sudbine“. Njegov se pristup temelji na kvantnoj fizici koja nas uči da se u nevidljivom polju energije kriju beskrajne mogućnosti te da energija odlazi onamo kamo usmjerimo svoju pažnju. Posljedično, svi smo tvorci materijalnog svijeta.

81 BRUCE LIPTON

BRUCE LIPTON U ZAGREBU!

Zagreb, 21.-22.09.2019. - Događaj koji će okupiti sve ljubitelje samorazvoja, znanosti i duhovnosti

Dr Lipton je jedan od vodećih govornika u svijetu, znanstvenik koji ide korak dalje od teorije – on točno i precizno pokazuje i dokazuje kako percepcija mijenja gene! Autor je kultne knjige 'Biologija vjerovanja', koja je 2006. godine proglašena najboljom znanstvenom knjigom.

Teme seminara: Stara znanost dvadesetog stoljeća: priča o ograničenosti, Nova znanost 21. stoljeća: priča o osobnom rastu, Nova fizika: dobre vibracije – loše vibracije, Od gore prema dolje: povezanost na relaciji um-tijelo, Iznutra prema vani: kako kreiramo svoje živote, Matrica…za stvarno, Uzimanje crvene tablete: efekt medenog mjeseca, Biologija duše: priča o besmrtnosti

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.