Održavanje pravilnog držanja nije samo stvar zdravlja kralježnice ili zglobova. To je također i odraz vaših unutarnjih osjećaja. Ko što je lijepo odijevanje poruka svijetu da ste uspješni, održavanje pravilnog držanja je odraz vašeg samopouzdanja. Za razliku od odijevanja koje zahtjeva novac, poboljšanje vašeg držanje je brže, jednostavnije i sve što zahtjeva je stalna praksa. Ono također poboljšava vaše stanje uma, što dovodi i do više uspjeha u vašem životu.

Ovu su neki koraci koje možete poduzeti kako bi u samo 5 minuta poboljšali svoje držanje dok sjedite, stojite i hodate.

Pravilno držanje kod sjedenja

Dugo sjedenje s nepravilnim držanjem je zajamčen način da oštetite svoje tijelo. To je jedan od vodećih uzroka boli u leđima što je vrlo raširen problem u zapadnom društvu. Ovo su neki koraci kako održavati pravilno držanje dok sjedite.

  • Kukove gurnite duboko u stolicu, tako da možete održavati luk u donjem dijelu leđa dok sjedite.
  • Ramena ispravite, a grudni koš podignite. Ukratko, nemojte se pogibati.
  • Dok sjedite na poslu za kompjuterom, a zatim postavite monitor na visinu tako da vam je glava u neutralnom položaju, a očima gledate ravno ispred.
  • Postavite tipkovnicu tako da se podlaktice i laktovi odmaraju na stolu ili na potporu stolice.
  • Kako biste izbjegli problemi s koljenima, pobrinite sa da vam je kut koljena 90 stupnjeva i da su stopala na zemlji. Izbjegavajte križanje noge preko noge.
  • Bez obzira koliko dobro održavate sjedeći položaj, ljudsko tijelo nije građeno da dugo sjedi. Zbog toga, morate uzeti pauzu svakih 20 minuta. Pauza ne treba biti duga. Samo ustanite, hodajte okolo 20-30 sekundi i vratite se na posao.

Pravilno držanje kod stajanja

Nepravilno stajanje čini vaš um dosadnim i osjećate se umorno. Ispravno stajanje pomaže vašem umu da  postane spretniji što vas zauzvrat ispunjava s povjerenjem. Koristite sljedeće korake:

  • Stojte s nogama u širini ramena. Nagnite se naprijed tako da osjetite svoju tjelesnu težinu na nožnim prstima. Zatim se nagnite unazad tako da osjetite ravnotežu svoje tjelesne težine na petama. Uočite da postoji tendencija za spuštsnjem u tom položaju. Tijelo visi natrag, trbuh je izbačen i kralježnice nosi cijelu težinu. Uravnotežiti svoju težinu na izbačenim dijelovima stopala i ravnomjerno na obje noge.
  • Naučite stajati uspravno tj. izbacite ramena natrag i prema dolje, a grudni koš prema gore. Zadržite neutralan položaj glave gledajući ravno ispred.
  • Ne stavljajte ruke u svoje džepove, jer to dovodi do pogrbljenja.

Pravilno držanje kod hodanja

Jeste li primijetili kako samouvjereni, uspješni ljudi zrače povjerenjem dok hodaju? Ne govorimo o ljudima koji su umišljeni, već o onima koji su svjesni svojih vrijednosti i zahvalni na svemu što im život donosi.

Koristite sljedeće korake za održavanje pravilnog držanje dok hodate.

  • Počnite s pravilnim džanjem dok stojite slijedeći gore opisane upute.
  • Koračajte od pete do prstiju i odgurnuti se prstima za sljedeći korak.
  • Dok hodate, pobrinite se da je vaša tjelesne težine i dalje centrirana na sredini vašeg stopala.
  • Ako želite hodati brže ili trčati, pobrinite se da su vam ruke blizu tijela i da su vam laktovi pod kutem od 90 stupnjeva, ali nemojte stiskati šake. Blago savijanje laktova je još učinkovitije.

Iako su gore navedeni koraci laki za naučiti, nešto je teže biti im dosljedan. Jedini način na koji to možete učiniti je kroz stalnu samosvijest. Dok prolazite kroz svoj ​​dan, obratite pozornost na to kako sjedite na poslu ili kako hodate dok idete na ručak, itd. Ako to radite redovito, naći ćete da je nakon par tjedana, puno lakše nego što je sada. Nakon mjesec dana, to ćete raditi i bez razmišljanja.

Bez obzira da li ste mršavi/puniji ili stari/mladi, možete koristiti gore navedene korake za poboljšanje vašeg držanja. Redovitom tjelovježbom također automatski ispravljate svoje držanje.

Dakle, što čekate? Poboljšajte svoje držanje i budite sigurni u sebe i svoje sposobnosti!

Prethodna objavaDnevni Jyotish Horoskop za 02.03.2014.
Slijedeća objavaBalans života
Atma
Učinite od svog života ono najbolje što on može biti - nevjerojatno iskustvo, ispunjenje i putovanje. Stvorite ravnotežu tijela, uma i duše - budite svoji, živite slobodno, njegujte znanje, cijenite iskustvo, volite i budite sretni...

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.