Što ćete naučiti iz ovog članka:

  • Otkrit ćete znanost “priminga” i kako vaše stanje utječe na druge aspekte vašeg života
  • Pročitat ćete dvije moćne studije koje analiziraju snagu priminga
  • Naučit ćete početnu vježbu priminga od 8 koraka Tony Robbinsa koju možete vježbati svakog jutra

OGLAS 78 300×600 centriran




Moć „priminga“

Zamislite ovo: rano je jutro i nemate apsolutno nikakvu želju za poslom. Osjećate se letargično, apatični ste i frustrirani – ima toliko toga za učiniti, a osjećate se kao da nemate energije. Želite biti usredotočeni i osjećati se uspješno, ali bez obzira koliko šalica kave pijete, nikako se ne osjećate potpuno energizirano. Na kraju obavite nešto malo stvari, ostavite dosta toga za sljedeći dan. Zvuči poznato?

Kada smo umorni i depresivni, teško je zapamtiti kako je to osjećati se uspješno. Srećom, postoji jednostavan način da promijenite svoje fizičko stanje i s njim svoje stanje uma. Kada možete promijeniti svoje stanje, možete postići više i postići osjećaj ispunjenja. Ovdje ćemo pokriti ‘priming’ (pripremanje), način da se vaš dan započne na najbolji mogući način. Naučit ćete o istraživanjima koja stoje iza ovog fenomena, zašto i kako to funkcionira, te vježbe Tony Robbinsa i dokazane posebne tehnike.

Jeste li spremni osjećati se sretnijim i osvojiti svijet? Pripremite se da zaronite u ‘priming’ (pripremanje).

39

Što je ‘priming’?

‘Priming’ je čin uzimanja vremena za prilagođavanje vaših misli i emocija, tako da možete živjeti svoj život u vrhunskom stanju. Bilo je više studija o snazi ​​’priminga’, ali ona koja najbolje ilustrira osnovu ‘priminga’ je studija koju su proveli istraživači s Yalea. U dizalu na putu prema laboratoriju, član istraživačkog tima (koji je znao što trebaju učiniti, ali ne i zašto) bi zatražio od sudionika da pridrži njegovu kavu.

Član tima tada bi zapisao neke informacije o sudioniku, a zatim bi dobio natrag svoju kavu. Svaki sudionik držao bi šalicu kave negdje između 10 i 25 sekundi. Za pola sudionika kava je bila vruća, dok je druga polovica držala hladnu šalicu kave. To je jedina razlika između dviju skupina sudionika.

Ovdje postaje zanimljivo. U laboratoriju su svi sudionici pročitali isti kratak opis osobe. Zatim su ocijenili osobine karaktera te osobe pomoću upitnika. Ljudi koji su držali vruću kavu tih nekoliko sekundi u liftu, ocijenili su osobu velikodušnijom, sretnijom, prirodnijom i društvenijom od onih koji su držali hladnu kavu. Ljudi koji su držali hladnu šalicu su izjavili da je osoba koju ocjenjuju nesretna, razdražljiva i sebična.

Zapamtite, nema apsolutno nikakve razlike u profilima koje su obje skupine pročitale, ali je način na koji su reagirale na opise znatno drugačiji. Najčudniji dio? Nisu imali pojma da su pripremljeni.

77





U drugom primjeru, studija na Harvardu ispitivala je kako su azijsko-američke žene riješile test koji je uključivao ili pitanje o njihovom spolu ili o etničkoj pripadnosti, što je utjecalo na njihove naknadne rezultate matematičkih testova. One koji su bile zamoljene da identificiraju svoju etničku pripadnost postigli su 11% više od onih koje su bile zamoljene da identificiraju svoj spol i 5% više od kontrolne skupine (koja nije imala pitanja o svom spolu ili etničkoj pripadnosti prije testa). Još jednom, svi su imali isti test, ali jedno pitanje prije nego što su položili test napravilo je veliku razliku. To je snaga ‘priminga’ (pripremanja).

Dakle, što znači ‘priming’? Kladimo se da ste i sami doživjeli ovaj fenomen. Razmislite – kada ste bili ljuti ili frustrirani – jeste li tada pretjerano reagirali na mali problem? Je li sve izgledalo gore iako se ništa zapravo nije promijenilo? Ili trenutak kada ste bili potpuno zaljubljeni, a zatim osjetili da ništa ne može krenuti naopako – to je bilo zato što ste bili potaknuti osjećajem ljubavi.

Konačni ishod? Naše misli, osjećaji i emocije mogu biti potaknuti čimbenicima kojih uopće nismo svjesni, što uvelike utječe na naše performanse u drugim aspektima naših života, piše Tony Robbins. Kada se pravilno  i često prakticira, ‘priming’ može drastično promijeniti kvalitetu vašeg života. Dakle, sada kad znate što je ‘priming’, kako možete koristiti ovu vježbu da biste poboljšali svoj život?

39

Kako sami možete prakticirati ‘priming’ vježbu Tony Robbinsa

Umjesto da ostavite svoju početnu šansu slučaju, preuzmite kontrolu nad svojim stanjem slijedeći Tonyjevu početnu vježbu.

Pročitajte korake u nastavku, a zatim slušajte Tonyja koji će vas voditi kroz cijeli proces u videozapisu u nastavku.

8 koraka za vaš jutarnji 10-minutni ‘priming’

‘Priming’ ne mora biti dug proces. Ako odvojite samo 10 minuta ujutro, to vam može pomoći da uđete u vrhunsko stanje i promijenite svoje misli i akcije na bolje. Evo kako možete započeti danas.

1) Sjednite: Pronađite stolicu u relativno mirnoj okolini i sjednite. Stavite obje noge na pod, zabacite ramena natrag, isprsite se i držite glavu visoko.

OGLAS 78 300×600 centriran




2) Dišite: Promjenom daha mijenjate svoje stanje. Tonyjeva vlastita metoda je vježba disanja s tri seta od po 30 udisaja s pauzom između svakog seta.  – 1 minuta

3) Počnite disati u srce: Stavite ruke na svoje srce. Osjetite njegovu snagu dok udišete u njega. – 30 sekundi

4) Vježbajte zahvalnost: Razmislite o trima stvarima za koje ste trenutno jako zahvalni. One mogu biti iz vaše prošlosti, vaše sadašnjosti ili vaše budućnosti. Kada pomislite na prvu stvar, stvorite što jasniju sliku tog trenutka, uronite u nju svojim umom. Nakon otprilike jedne minute, prijeđite na sljedeću stvar, zatim na sljedeću.

* Savjet: Učinite jednu od ovih stvari jednostavnom, poput dječjeg osmijeha ili kao kad vam netko kaže “hvala” od srca, kao da to doista misli. Čak i u lošim danima možete pronaći nešto malo i smisleno za što ste zahvalni. – 3 min

5) Vizualizirajte: Sada dolazi dio koji je poput blagoslova ili molitve. Može biti duhovan koliko želite. Tony zamišlja obojenu svjetlost koja se spušta i ispunjava njegovo tijelo, iscjeljuje sve – tijelo, misli, osjećaje – sve što se treba iscijeliti. Zamislite da se svaki problem u vašem životu rješava. Zatražite da se ojačaju najbolji dijelovi vas. – 1 minuta i 30 sekundi

39

6) Podijelite: Sada pošaljite svu energiju koju ste stekli svojim iscjeljenjem i osnaživanjem ljudima koje volite. Osjetite kako se energija diže i spušta, kao se izlijeva na obitelj, voljene osobe, kolege, klijente, prijatelje – pa čak i nepoznate osobe koje ste vidjeli samo jednom.  – 1 minuta i 30 sekundi

7) Usredotočite se i slavite: Razmislite o tri ishoda ili cilja koja najviše želite. To su stvari koje će vas uzbuditi kad budu dovršene. Sada osjetite kao da su dovršene. Proslavite taj osjećaj dovršenosti i pobjede, zamislite kako će utjecati na one oko vas. Kao i sa zahvalnošću, prolazite kroz svaki ishod posebno, jedan po jedan, potpuno doživljavajući osjećaj uspjeha. –  3 minute

8) Pripremite se akciju: Sada rastegnite tijelo i krenite prema svijetu.

Ako redovito vježbate ‘priming’, doživjet ćete nevjerojatan pomak u kvaliteti vaših misli i emocija. Kada je vaš um otvoreniji prema novim iskustvima i pozitivnim načinima razmišljanja, ne samo da ćete u svakodnevnom životu pronaći više ispunjenja, nego ćete i postati sposobniji da postignete svoje ciljeve. Ali ne držite nas za riječ – pokušajte sami.

Tony Robbins

ATMA – Pripremila: Suzana Dulčić

32 OSTVARI SVOJE NEOGRANIČENE SPOSOBNOSTI

OSTVARI SVOJE NEOGRANIČENE SPOSOBNOSTI

Dr. Joe Dispenza

Kako obični ljudi ostvaruju čudesno

Na temelju brojnih znanstvenih istraživanja i iskustva, dr. Dispenza nas poučava kako da se spojimo s frekvencijom univerzalne svijesti, pokrenemo i uravnotežimo svoja energetska središta, oslobodimo se prošlosti kroz usklađivanje tijela s novim umom i kreiramo novu stvarnost mijenjajući energiju u sadašnjem trenutku.

Iskoračite iz fizičkog svijeta i uđite u kvantno polje neograničenih mogućnosti – u kojem možete ostvariti čudesno.

Cijena: 139 kn - Kupi ovdje

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.