“Zdravi um bi se trebao ponašati kao zrcalo. Istu metodu treba koristiti s mislima, pustiti ih da prođu kroz vaš um, ali ne se previše gnjaviti s njima.”

Uvijek govori dobro o drugima…




Prema istraživačima, Matthieu Ricard je najsretniji čovjek na svijetu, unatoč činjenici da ga njegova profesija čini neobičnom osobom za taj naslov.

On je Francuz i u jednom trenutku svog života odlučio je okrenuti leđa pariškom intelektualnom životu i preseliti se u Indiju kako bi proučavao budizam. On je sada blizak suradnik Dalaj Lame i cijenjeni zapadni učenjak budizma.

Richard Davidson, ugledni neuroznanstvenik, spojio je Ricardovu lubanju s 256 senzora na Sveučilištu Wisconsin kao dio studije mnogih praktikanata meditacije. Pokazalo se da kada meditira na suosjećanje njegov mozak proizvodi razinu gama valova koji su povezani s učenjem, pamćenjem, pažnjom i sviješću.

Zanimljivo je da se tajna sreće kod monaha nalazi u suosjećanju. Istraživači također vjeruju da je njegov lijevi prefrontalni korteks aktivniji od desnog, što mu daje sposobnost za sreću i smanjenu sklonost ka negativnosti, piše Soul travel rules.

“Tražili smo 12 godina djelovanje kratkotrajnog i dugoročnog treninga uma kroz meditaciju na pažnju, na suosjećanje, na emocionalnu ravnotežu”, rekao je Davidson.

Ti nisi ovo tijelo…

“Došli smo do izvanrednih rezultata s dugogodišnjim praktičarima koji su obavili 50.000 meditacija, ali i s trotjednom 20minutnom dnevnom meditacijom, što je, naravno, primjenjivije u naše moderno doba.”

Savjeti Matthieua Ricarda za učenje i prakticiranje meditacije

1. Zdravi um bi se trebao ponašati kao zrcalo. Istu metodu treba koristiti s mislima, pustiti ih da prođu kroz vaš um, ali ne se previše gnjaviti s njima.

2. Nije moguće zaustaviti dolazak misli, ali um je moguće smiriti dubokim disanjem jer vam omogućuje da se usredotočite na određenu stvar – svoj dah. Kontroliranjem ili usmjeravanjem uma uglavnom odbijate biti rob svojim mislima.

3. Budite svjesni: Ovo se odnosi na fokusiranje na disanje i obraćanje pozornosti na senzacije disanja. Ne morate se usredotočiti na disanje kako biste prakticirali svjesnost. Umjesto toga, možete se usredotočiti na zvukove, toplinu ili hladnoću.

Uvijek govori dobro o drugima…




4. Nakon što se naviknete na ovu tehniku, možete je koristiti za njegovanje pozitivnih osobina. Prema Ricardu, ljubav traje samo petnaest sekundi. Srećom, meditacija i fokusiranje na nju mogu pomoći da traje duže ili da je se oživi.

5. Ljudima je potrebna redovita praksa jer biljke trebaju zalijevanje. Kao i kod bilo koje druge aktivnosti, dvadeset minuta vježbanja meditacije ima veći utjecaj od nekoliko sekundi.

6. Meditacijom se možete osloboditi negativnih emocija. Kao što Ricard kaže, ‘Možete gledati na svoje iskustvo kao na vatru koja gori. Ako ste svjesni ljutnje, niste ljuti – vi ste svjesni. Biti svjestan tjeskobe nije tjeskoba jer ste svjesni. Biti svjestan negativnih emocija pomaže vam da ih otpustite.

Ljudi koji kažu da ne mogu naći vremena za meditaciju trebali bi razmotriti njene prednosti. Ako vam pomaže da se nosite sa svime tijekom ostatka dana, vrijedi potrošiti dvadeset minuta svog vremena.

ATMA – Pripremila: Suzana Dulčić

52 OSHO: MEDITACIJA

OSHO: MEDITACIJA

Prva i posljednja sloboda - Najveća Oshova zbirka meditacija

U ovom praktičnom priručniku za meditacije 21. stoljeća, Osho daje novo značenje meditaciji te pokazuje da meditacija nije duhovna disciplina koja je odvojena od naših aktivnosti u svakodnevnom životu.

Ovo je praktični vodič za dubinsko istraživanje unutrašnje radosti i širenje granica vašeg duhovnog bića. Knjiga koja će vas Oshovim vodstvom korak po korak uzdići do vrhunaca svjesnosti.

Cijena: 149,00 kn 134,10 kn - Kupi ovdje

1 KOMENTAR

OSTAVI KOMENTAR

Ostavite svoj komentar!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.